Alina idässä kakkoskausi huono, oletteko samaa mieltä?
Pidin siitä ykköskaudesta, mutta nyt kausi paljon huonompi ja kohteetkin tosi tylsiä.
Lisäksi Lauri ihan turha tässä ohjelmassa, ihan liikaa hempeilyä, halailua ja sitä kun Lauri kuvaa Alinaa.
Muita pettyneitä?
Kommentit (4)
Joo Laten läsnäolo häiritsee. Kuin salakatselisi jonkun tuoreen pariskunnan kuhertelulomaa. Kiusallista. Ykköskaudesta pidin hurjasti!
Vierailija kirjoitti:
Joo Laten läsnäolo häiritsee. Kuin salakatselisi jonkun tuoreen pariskunnan kuhertelulomaa. Kiusallista. Ykköskaudesta pidin hurjasti!
Mäkin tykkäsin ykkösestä tosi paljon ja siinä perehdyttiin paljon laajemmin noihin asioihin. Nyt on vaan jotain seksimuseota, Pridea jne.
Lauri ihan mukava ihminen, mutta tuo pariskuntaloma vie ohjelman idea. Lisäksi se, että tosi paljon on sitä, että näytetään kun ammattikuvaaja Lauri kuvaa tai videokuvaa Alinaa. Viime kaudella oli paljon mielenkiintoisempi se, että Alina oli yksin reissussa ja keskityttiin siihen, että Alina tutustuu maihin.
Lisäksi mua ärsyttää tosi paljon se, että Alina pitää koko ajan omaa elämäntyyliään ja politiikkaansa ainoana oikeana ja heti on lyttäämässä oikeistolaiset idiooteiksi ilman, että olisi edes voinut keskustella asiallisesti näiden eri mieltä olevien henkilöiden kanssa. Lisäksi koko ajan on sitä "Lauri tuu halaa mua", "Lauri mä rakastan sua", "Lauri ostetaan sormukset" jne. Tuntuu, että taantuu jotenkin pikkutytön tasolle kun on nyt miehensä kanssa reissussa.
Toivottavasti jos kolmoskausi tulee niin Alina olisi siellä yksin ja enemmän perehdyttäisiin noihin maihin ja ihmisiin.
Samaa mieltä, tosi pettynyt olen tähän uuteen kauteen.