Onko normaalia, että raskausviikolla 9 on jo suht iso maha ja rinnat kasvanut 4 kuppikokoa
Olen raskausviikolla 9 ja minulla on jo ” pallovatsa” tissini olivat ennen raskautta kokoa A ja nyt ne ovat kokoa E. Onko normaalia , että näin alussa on jo näin isot tissit ja näkyvä maha?
Kommentit (16)
No hiukan erikoiselta kuulostaa. Oletko syönyt liikaa?
On ihan normaalia jos asut Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
No hiukan erikoiselta kuulostaa. Oletko syönyt liikaa?
En. Olen 160/ 50
Ap
Kyllä tuo rintojen kasvu tuntuu uskomattomalta. Parissa kuukaudessa lähes rinnattomasta isorintaiseksi. No kirurgin pöydällä ehkä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo rintojen kasvu tuntuu uskomattomalta. Parissa kuukaudessa lähes rinnattomasta isorintaiseksi. No kirurgin pöydällä ehkä onnistuu.
Ihmettelen itsekin tätä. Mahan kasvua mietin myös.
Ap
Ottaen huomioon että sikiö on tuossa vaiheessa noin 2cm pituinen ja lapsivettä ei vielä muodostu niin vatsa ei millään kasva raskauden vuoksi noin paljon.
Oletko ap käynyt jo ultrassa? Et välttämättä ellei omall rahalla. Kuulostaa että olet jo paljon pidemmällä kuin luuletkasn, noin rv19 maissa. Ja silti rintojen kasvu olisi huimaa.
Onpas piikikkäitä vastauksia. Tuli todella paha mieli. En ymmärrä, miksei voi vastata asiallisesta. Muutenkin mietin asiaa, niin pitää vain vastata ikävästi. En lue enää näitä kommentteja. Voitte jatkaa nälvimistä!
Ap
Nyt ap miettimään kenen kanssa tulikaan nusaistua paaaaaljon aikaisemmin. Tai no, mikäli ap on mies niin juttelemaan sen tyttöystävän kanssa.
Ei ole kyllä normaalia, miten tuollainen rintojen kasvo voi edes fyysisesti olla mahdollista? Se rintojen kasvu yleensä tulee vasta siinä vaiheessa kun maidontuotanto käynnistyy ja se on vain väliaikaista, yleensä kuppikoko raskauden takia kasvaa vain yhdellä koolla pysyvästi.
Ja pallomaha? No ei se lapsi sitä ainakaan voi aiheuttaa kun se on vasta joku herneen kokoinen.
Älä sitten ap ylläty, jos 1. Ultrassa nähdään kaksi sikiötä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä normaalia, miten tuollainen rintojen kasvo voi edes fyysisesti olla mahdollista? Se rintojen kasvu yleensä tulee vasta siinä vaiheessa kun maidontuotanto käynnistyy ja se on vain väliaikaista, yleensä kuppikoko raskauden takia kasvaa vain yhdellä koolla pysyvästi.
Ja pallomaha? No ei se lapsi sitä ainakaan voi aiheuttaa kun se on vasta joku herneen kokoinen.
Kyllä jos ei mihinkään muualle mitään keräänny kuin rintoihin.
Raskauden alussa vatsa kasvaa ihan jo sen takia, että uuden asukin takia verenkierto kiihtyy alavatsalla. Olen laiha ja muistan, että maha alkoi pullottaa melkein heti kun raskaustesti näyttää plussaa. Naisen rinnat kehittyvät lopullisesti vasta raskauden myötä, joten niiden kasvaminen on normaalia.
Voi tietysti olla niinkin, että raskautesi on jo pidemmällä kuin luulit.
Nauti elämästä ja kerro huolesi seuraavalla neuvolakäynnillä.
Ei ole normaalia