Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaunis nainen ottaa ruman miehen?

Vierailija
06.04.2019 |

Järkytyin taas eräästä tapauksesta. Nainen on pieni ja siro, tyttömäisen sievä jopa. Ja sitten se ottaa miehekseen karmean läskin, kunnon klassisen miestissitapauksen. Naamakin näyttää oikein sialta. Turvonnu ja laardia löytyy enemmän kuin tarpeeksi. Miksi, kun saisi varmasti myös urheilullisen ja suht lihaksikkaanki miehen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon naisellinen, sievä ja siro paitsi nyt vähän on kiloja mut muuten, ja monesti vaa tunnen eniten vetoo jsust sellasii isokokosiin, nallekarhuihin, jopa muiden mielestä rumiin. :DDDDDDDDDDD

joku siinä vetoaa ku mies on miehekäs ja mun vastakohta. :DDDD muut aina ihmettelee.

Vierailija
22/24 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein miehen varakkuudella on merkitystä valinnoille.

Eikä ole. Minä en huolinut miestä, joka mainosti itseään miljönääriksi ja palvoo maata jalkojeni alla. On sen verran kummallinen tapaus ja seksimieltymyksetkin ihan erilaiset kuin itselläni.

Tärkeimmät kriteerit miehelle on kunnollisuus, kiltteys, pärjää omillaan, hyvä luonne, fiksuus, tyydyttämistaito sängyssä, osallistuvuus ja naisen arvostus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoja on monia, kuten yllä. Vaikea sanoa, kun en tunne kyseistä tyttöä. Tärkeintähän tässä on kuitenkin se, miksi sinä ajattelet tätä asiaa näin. Oletko itse kiinnostunut kyseisestä tytöstä ehkä? Itselläni on ollut niin komeita kuin hyvinkin arkisia kumppaneita. TÄrkein syy miksi suhde alkoi oli kuitenkin se, millainen luonne oli ja miten meidän synergiat toimi. Voi joskus yllättyä, miten ihmissuhde voikin alkaa ihmisen kanssa, jota ei ensisilmäyksen perusteella ajattelisi itselleen ollenkaan ensin. Ja komeassa on vaan se huono puoli, jos on liian tietoinen omasta vetovoimastaan ja siihen vielä liian flirtti luonne, on aika tuskaa olla sellaisen kanssa.

Olihan se peppu kivan pyöreä ja suht täydellinen. Tosin tykkään vieläkin pikkuisemmista naisista. Sellanen 150-160cm olis täydellinen. 

Ap

Vierailija
24/24 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikas.

Tuomari Nurmion sanoin: "Paksu lompakko, helppo lempeä pyytää."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi