Latasinpa Tinderin. Luoja miten huonokäytöksisiä miehiä!
Olen ollut jonkin aikaa sinkku ja ajattelin, että kokeillaan nyt millainen tuo sovellus on. Juu, matcheja tuli, mutta mitä miehiä!? Yksikin ilmoitti kysymättä omat mittansa ja kysyi toisena kysymyksenä minun mittoja. Mitä ihmettä?! Ja yksi toinen sankari...Hänkin isänä ja synnyttäneen naisen vartalon varmasti nähneenä kysyi nopeasti keskustelun alettua nikkausten kera onko vartaloni kunnossa lapsia saatuani.
Niin lähdin nopeasti koko sovelluksesta. Uskomattomia tyyppejä! En tiennyt, että nykyään pitää käydä vaa' alla ja ottaa mitat ennen kuin voi kuvitellakaan kelpaavansa.
Ei ihme, että tuollaiset miehet ovat sinkkuja.
Kommentit (46)
No ei tietenkään kaikki miehet ole tuollaisia, mutta noita törkypalloja riittää paljon ja yksin saavat pysyäkin.
nykyään ei katsos tarvitse miestenkään tyytyä enää mihin tahansa
Alffat ja pelimiehet on suorapuheisia, koska naiset antaa rohkeille miehille. Romanttiselle kiltti miehelle meetoo ja keskari naamaan.
Kyllä naisetkin kysyy työpaikkaa heti ekassa viestissä..
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? Aika yksityisiä tietoja näemmä udellaan ennen kuin mitään ihmisestä vielä tietää. En minä ainakaan haluaisi suoriltaan kertoa missä olen töissä. Kyllä se pitää tuossa vaiheessa riittää, että kerron tyyliin ammattini yleisellä tasolla. En ala miehiltäkään sen tarkemmin utelemaan ennen kuin tunnetaan jo paremmin ja tiedetään että ollaan kiinnostuneita toisistamme.
Vierailija kirjoitti:
Alffat ja pelimiehet on suorapuheisia, koska naiset antaa rohkeille miehille. Romanttiselle kiltti miehelle meetoo ja keskari naamaan.
Mitä tarkoittaa mee?
Parhaat on jo viety, siellä on enää jämät
Mä taas oon matchannu tosi kivojen 20-23-vuotiaiden miesten kanssa.
N28
Vierailija kirjoitti:
Ei kysy. Tuloja ja varallisuutta ne kysyy. Sama sille työlle mitä se on.
Tinderissä on pelimiehet, pervot ja pahnanpohjimmaiset. Normaalit miehet saa muualtakin.
Eikai ole olemassa mitään "synnyttäneen naisen vartaloa". Toiset huolehtivat itsestään synnytyksen jälkeen, toiset eivät, joillakin ei ole mahdollisuutta huolehtia.
Toki epätäydellisyys pitää hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on pelimiehet, pervot ja pahnanpohjimmaiset. Normaalit miehet saa muualtakin.
Aika pitkälti näin. Naisia voi alkaa virittelemään vaikka ruokakaupassa. Tietysti pitää katsoa, että ovat yksin ostoksilla.
mies50v
Onneksi olen onnellisesti naimisissa. Kaikki mitä Tinderistä olen kuullut kuulostaa painajaiselta. Miksi sinkut ei nykyään hae seuraa baareista? Naamatusten? Siinä näkee koko paketin heti. Ei tarvitse senttejä, kuppeja eikä kiloja kirjata mihinkään. Sieltä löysin omankin mieheni. Ihan vanhanaikaisesti livenä.
Itse swaippaan oikealle vain fiksuja, bion kirjottaneita ja ei,-statuskeskeisiltä vaikuttavia miehiä. Olen jutellut noin viidenkymmenen kanssa, enkä ole vielä yhtään törkyviestiä saanut.
Sellaista se on kun käyttää tuollaisia vajaaälyisiä "sovelluksia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkälti näin. Naisia voi alkaa virittelemään vaikka ruokakaupassa. Tietysti pitää katsoa, että ovat yksin ostoksilla.
mies50v
Minua on viritellyt kaupassa vain yhden kerran eräs ulkomaalaistaustainen noin 10v sitten, yksikään suomalainen mies ei selvinpäin virittele yhtään mitään. Oli hoikka, kaunis, meikattu, meikkaamaton, lihava, ylimielinen, hymyileväinen yms yms...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tässä kärjistetäänkin niin silti totuus on tämän suuntainen. Nuo miehet ovat tuollaisia, koska huolimatta useista tyrmäyksistä tuo tyyli lopulta toimii. Se voi olla useiden naisten mielestä epämiellyttävä ja liian suorapuheinen, mutta se voittaa silti aina ujon ja anteeksipyytelevän miehen. Miehessä pitää olla särmää ja miehisyyttä ja tällaisissa deittisovelluksissa se vain korostuu, koska mielipide toisesta ihmisestä tehdään nopeasti ja pienen informaation perusteella. Vilpittömästi ihmiseen tutustumaan pyrkivät ja romanttisia kuvitelmia ylläpitävät miehet syödään nopeasti elävältä noissa sovelluksissa.
Huippumiehillä on varaa vaatia.
Mitäpä jos tykkäilisit oman tasoisistasi, ehkäpä viestittely olisi mukavampaa?
Tuttua jo 15 v sitten chateista sun muista.