Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minun kuuluisi tehdä tässä tilanteessa miehen kanssa?

Vierailija
06.04.2019 |

Tapasin Irlantilaisen miehen helmikuussa ruotsin risteilyllä. Tulimme heti juttuun ja vietimmekin koko risteilyn kaksin hytissä, olimme tulleet katsomaan ruotsia - tuloksetta. Toistemme seura oli tärkeämpää ja mielenkiintoisempaa.

Kun laiva saapui satamaan tuli aika jolloin minun ja miehen tiet eroaisivat. Vaihdoimme numerot. Samana päivänä mies laittoi minulle viestiä haluaisinko tulla käymään Irlannissa. No... Minä menin. Mies osti minulle lentoliput ja niimpä minä matkustin. Meillä oli taas todella hauskaa yhdessä. Olin Irlannissa 3 päivää. Saavuttuani kotiin jatkoimme yhteydenpitoa tiiviisti, sovimme että lähdemme yhdessä Espanjaan.

Viime viikolla sitten lähdimme yhdessä Espanjaan viikoksi. Tälläkertaa matkamme ei ollut kovinkaan mielekäs. Mies huusi minulle muutaman kerran, minä en puhunut hänelle paljoa ja molemmat olimme turhautuneita. Kuitenkin loppujenlopuksi matkamme meni ihan hyvin.

Olimme jo aikaisemmin sopineet että tämä on vain hauskanpitoa, eikä me nähdä enää Espanjan reissun jälkeen.. (tätä ehdotin itse, mies vastasi myöntävästi jokseenkin vastahakuisesti)

Tuli taas se päivä jolloin täytyi lähteä takaisin Suomeen ja miehen Irlantiin. Lentoa edeltävänä päivänä menin ajoissa nukkumaan jotta kerkeisin lennolleni joka lähti 06:20. Aamulla kun heräsin, en edes hyvästellyt miestä.. Heräsin, puin vaatteet päälle ja pakkasin tavarani jonka jälkeen poistuin asunnosta herättämättä miestä..

Laitoin miehelle viestin Suomeen saavuttuani että "Kiitos kaikesta ♡" (olimmehan sopineet jo että tämä on meidän viimeinen tapaaminen). Mies vastasi siihen vain että "Et edes hyvästele? Mutta kiitos myös sinulle että tulit kanssani tälle matkalle". Sen jälkeen olemme viestitelleet muutaman kerran, joista toinen oli eilen kun mies laittoi minulle viestin "Ajatteletko sinä koskaan minua?"

Joten kysymykseni tähän liittyen... Miksi mies kyselee ajattelenko minä häntä koskaan? Miksi hän ei kiittänyt minua kaikesta?, vai oliko hänen hyvästinsä vain tuo "kiitos myös sinulle että tulit kanssani tälle matkalle" Haluaisikohan hän vielä tavata minut? Mitä minun pitäisi tehdä? Minä Itse tykkään miehestä ja hän sanoi saman minulle.

Ps. Vielä yksi juttu.. Laitoin illalla hyvän yön toivotukset miehelle jonka hän vain luki eikä vastannut mitään..

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on ollut vauhdikkaat 2 kuukautta. Ensiksi risteily, sitten 3pv. Irlannissa, sitten Espanjassa... Missä välissä ap on töissä?

Onko tämä jonkinlainen versio Kalastajan vaimon-tarinasta, mutta tässä tarinassa ei loppu ole se, että mennään naimisiin?

Dramaattisesti sovitaan, että "tämä on vain hauskanpitoa", sen jälkeen dramaattisesti häivytään hotellihuoneesta, vaikka ihmettelen kyllä, että kuinka sikeäuninen mies on, kun ap laittelee itseänsä valmiiksi ja pakkailleekin vielä siinä.... Vai oliko hotellihuone niin iso, että äänet eivät kuuluneet toisiin huoneisiin?

Vielä loppuun dramaattinen viesti "kiitos kaikesta, sydän"... Hohhoijjaa! Miksi piti vielä laittaa sydän viestiin, jos tarkoitus oli katkaista välit? Ja jatkaa vihjailevia viestejä? Hämmentää tuo muitakin kuin vain tuota miestä.

Vierailija
42/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Unohda koko juttu ja mene eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi suhteeseen, joka on sairaalloisen mustasukkainen ja huutaa minulle jo ensihuuman aikana. Muutenkaan suuria päätöksiä elämässä ei kannata tehdä alkurakastumisen aikaan. Kaukosuhteessa kehittelee toisesta oman haavekuvan, kun tapaa toisia vain loman ja 'juhlan' merkeissä. Arkitodellisuus on ihan eri. Tosin ap taisi jo nähdä väläyksen mitä se arki tulisi olemaan tämän miehen kanssa. Ei jatkoon.

Vierailija
44/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä nyt edes anteeksi että olet tuollainen. Sen jälkeen mene eteenpäin.

Vierailija
45/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Pyydä anteeksi mieheltä. Hän selvästi ajattelee sinua.

Vierailija
46/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jonka kanssa olen vasta tutustumassa ja yhdessä reissussa, alkaisi halailemaan muita naisia, sanoisi minulle ettei halua tavata enää matkan jälkeen ja lähtisi kotiinsa hyvästelemättä, en kyllä varmaan vaivautuisi häntä paljon kiittelemään. En olisi häneen enää yhteydessä enkä olettaisi hänenkään olevan yhteydessä minuun.

Vierailija
47/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Ootko ikinä edes tykännyt oikeasti kenestäkään?

Vierailija
48/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat olevan ihan jumissa.

Vierailija
49/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

......

Vierailija
50/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap on outo ja kohteli miestä tosi kylmästi. Eikö sinulta löydä ollenkaan empatiaa? 

Vierailija
51/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet se joka on tehnyt väärin. Jos olisin mies, en minäkään jatkuvasti laittaisi viestiä. Kohtelet toista niin ilkeästi ja kylmästi. Mies selkeästi on kiinnostunut sinusta. Pyydä anteeksi.

Vierailija
52/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oon aika tyhmä jos et itse tajua.

Vierailija
53/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ap ihan pieni hetki, jos osat olisivat toisinpäin. Sinä olisit se osapuoli joka haluaa suhteen, ja tunnet ns vahvemmin. Matkailet miehen kanssa, joka selittelee että "pidetään vain kivaa" ja viimeisellä reissulla häipyy lennolleen hyvästelemättä.

Etkö tuntisi itseäsi yhtään hyväksikäytetyksi, arvottomaksi?

Teillä ei kummallakaan taida olla kummoisia ihmissuhdetaitoja.

Sinä et ole kykenevä empatiaan, mies taas ei ymmärrä alitajunnan ohjaamia käyttäytymistapojaan (huutaminen: tunteet toista ihmistä kohtaan nostaa pelkoja pintaan).

Tässä se ongelma on. Kun minä tunne vahvemmin kuin mies. Siksi en ymmärrä häntä nyt ollenkaan.

Ap

Vierailija
54/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin voisin epäillä tuota että sinä tunnen vahvemmin kuin mies

Vierailija
55/55 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti ap ihan pieni hetki, jos osat olisivat toisinpäin. Sinä olisit se osapuoli joka haluaa suhteen, ja tunnet ns vahvemmin. Matkailet miehen kanssa, joka selittelee että "pidetään vain kivaa" ja viimeisellä reissulla häipyy lennolleen hyvästelemättä.

Etkö tuntisi itseäsi yhtään hyväksikäytetyksi, arvottomaksi?

Teillä ei kummallakaan taida olla kummoisia ihmissuhdetaitoja.

Sinä et ole kykenevä empatiaan, mies taas ei ymmärrä alitajunnan ohjaamia käyttäytymistapojaan (huutaminen: tunteet toista ihmistä kohtaan nostaa pelkoja pintaan).

Tässä se ongelma on. Kun minä tunne vahvemmin kuin mies. Siksi en ymmärrä häntä nyt ollenkaan.

Ap

Mies on ihastunut sinuun, mutta toisaalta mitä tapahtui: heittäydyt seksiseikkailuun tuntemattoman tyypin kanssa laivalla (hänen) ja kun lomailette yhdessä, olet todella avoin ja halailet baarissa vierasta miestä. Näiden tapahtumien vuoksi miehen vaisto varoittaa/estää ryhtymästä vakavaan suhteeseen kanssasi. Miehellä on voimakkaat ristiriitaiset tunteet.

T: eri