Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minun kuuluisi tehdä tässä tilanteessa miehen kanssa?

Vierailija
06.04.2019 |

Tapasin Irlantilaisen miehen helmikuussa ruotsin risteilyllä. Tulimme heti juttuun ja vietimmekin koko risteilyn kaksin hytissä, olimme tulleet katsomaan ruotsia - tuloksetta. Toistemme seura oli tärkeämpää ja mielenkiintoisempaa.

Kun laiva saapui satamaan tuli aika jolloin minun ja miehen tiet eroaisivat. Vaihdoimme numerot. Samana päivänä mies laittoi minulle viestiä haluaisinko tulla käymään Irlannissa. No... Minä menin. Mies osti minulle lentoliput ja niimpä minä matkustin. Meillä oli taas todella hauskaa yhdessä. Olin Irlannissa 3 päivää. Saavuttuani kotiin jatkoimme yhteydenpitoa tiiviisti, sovimme että lähdemme yhdessä Espanjaan.

Viime viikolla sitten lähdimme yhdessä Espanjaan viikoksi. Tälläkertaa matkamme ei ollut kovinkaan mielekäs. Mies huusi minulle muutaman kerran, minä en puhunut hänelle paljoa ja molemmat olimme turhautuneita. Kuitenkin loppujenlopuksi matkamme meni ihan hyvin.

Olimme jo aikaisemmin sopineet että tämä on vain hauskanpitoa, eikä me nähdä enää Espanjan reissun jälkeen.. (tätä ehdotin itse, mies vastasi myöntävästi jokseenkin vastahakuisesti)

Tuli taas se päivä jolloin täytyi lähteä takaisin Suomeen ja miehen Irlantiin. Lentoa edeltävänä päivänä menin ajoissa nukkumaan jotta kerkeisin lennolleni joka lähti 06:20. Aamulla kun heräsin, en edes hyvästellyt miestä.. Heräsin, puin vaatteet päälle ja pakkasin tavarani jonka jälkeen poistuin asunnosta herättämättä miestä..

Laitoin miehelle viestin Suomeen saavuttuani että "Kiitos kaikesta ♡" (olimmehan sopineet jo että tämä on meidän viimeinen tapaaminen). Mies vastasi siihen vain että "Et edes hyvästele? Mutta kiitos myös sinulle että tulit kanssani tälle matkalle". Sen jälkeen olemme viestitelleet muutaman kerran, joista toinen oli eilen kun mies laittoi minulle viestin "Ajatteletko sinä koskaan minua?"

Joten kysymykseni tähän liittyen... Miksi mies kyselee ajattelenko minä häntä koskaan? Miksi hän ei kiittänyt minua kaikesta?, vai oliko hänen hyvästinsä vain tuo "kiitos myös sinulle että tulit kanssani tälle matkalle" Haluaisikohan hän vielä tavata minut? Mitä minun pitäisi tehdä? Minä Itse tykkään miehestä ja hän sanoi saman minulle.

Ps. Vielä yksi juttu.. Laitoin illalla hyvän yön toivotukset miehelle jonka hän vain luki eikä vastannut mitään..

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme teatraalinen prinsessa sää ap oikein olet?

Vierailija
22/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt että ehkä sitä miestä ei vain kiinnosta. Siksi ei vastannut sun hyvää yötä viestiinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti miettii miten voit käyttäytyä noin eikä siksi vastannut viestiisi mitään. Ensin sanot hyvästi jonka jälkeen toivotat hyvää yötä 🤔

Vierailija
24/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olette vasta tutustuneet ja halailet jo toisia miehiä teidän yhteisellä matkalla? 

Todella epäkohteliasta lähteä hyvästelemättä. Ihmettelen, että mies haluaa vielä sinua tavata. 

Halasin miestä vain koska hän antoi minulle lompakkoni takaisin jonka olin jättänyt baarin pöytään. Olen muutenkin aika avoin, mutta ei se sitä tarkoita että mitään toisten kanssa tekisin. Halainen usein ihmisiä kiitokseksi, sekä hyvästellessä.

Ja mitä tuohon tapaamiseen tulee, emme ole puhuneet siitä.

Ap

Aa, sulla on kuitenkin tapana joskus hyvästellä.

Nyt et hyvästellyt, mutta toivotat hyvää yötä viestillä, hämmentävää.

Vierailija
25/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvänen aika,aikuistukaa ihmiset

Vierailija
26/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tyypillinen suominainen. Sait jo panosi, ei muuta kuin seuraavaa jonoon. Onko irakilaiset jo korkattu?

Vierailija
27/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanoo englanniksi (tai millä c'vaan kielellä, myös suomeksi) "kiitos tästä matkasta", se voi tarkoittaa matkaa kuvaannollisessa merkityksessä. Te kuljitte hetken aikaa yhdessä > matka. Kiitos tästä matkasta = kiitos kaikesta ja hyvästi.

Vierailija
28/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan provo, mutta on toisaalta ihan hyvä että on tälläsia palstoja olemassa missä provoilijatkin saa "ihmiskontakteja" ja huomiota jolloin heidän mielenterveys pysyy paremmin kasassa! :)

Vierailija
29/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pakko olla vakavat burgeri oireet tai vaan tykkäät provoilla surkeilla ihmissuhdetaidoilla. Ja ei, kyse ei ole miehen outoudesta vaan sun. Sä olet häntä loukannut aika reippaasti. Mies oli mitä ilmeisimmin myös hyvin ihastunut.

Vierailija
30/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kirjasta toi tarina olikaan.

Vierailija
31/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä esti miestä heräämästä aamulla vai oliko hän hereillä, mutta et mitenkään vaivautunut huomaamaan?

Vierailija
32/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kundilla on himassa punapäinen vaki vosu, ja hän heiluu kahden vaihtoehdon välillä. Kireä katolinen vai höveli pakana, siinäpä valinta!

Vierailija
33/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli ihan Muru mieleen. Oletko ap Muru?

Vierailija
34/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap ihan pieni hetki, jos osat olisivat toisinpäin. Sinä olisit se osapuoli joka haluaa suhteen, ja tunnet ns vahvemmin. Matkailet miehen kanssa, joka selittelee että "pidetään vain kivaa" ja viimeisellä reissulla häipyy lennolleen hyvästelemättä.

Etkö tuntisi itseäsi yhtään hyväksikäytetyksi, arvottomaksi?

Teillä ei kummallakaan taida olla kummoisia ihmissuhdetaitoja.

Sinä et ole kykenevä empatiaan, mies taas ei ymmärrä alitajunnan ohjaamia käyttäytymistapojaan (huutaminen: tunteet toista ihmistä kohtaan nostaa pelkoja pintaan).

Vierailija
35/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siltä varalta että tää nyt ei ookaan provo niin sanottakoon että jos joku tässä on sekasin niin se on ap. Ei se mies tässä ole se outo.

Vierailija
36/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIMIMERKKI4 kirjoitti:

Mies kuulostaa ehkä hieman omituiselta. Mitä jos vaikka kysyisit suoraan mieheltä haluaako hän nähdä sinua vielä? Mitä menetettävää sinulla on? Mies mitä luultavammin sinua ajattelee kaivaten kun kerta on kysynytkin ajatteletko sinä häntä ikinä.

No kyllä tässä aloittaja kuulostaa vähintään yhtä omituiselta. Miksei voi edes moikata lähtiessään?? Todella huonoa käytöstä lähteä noin vaivihkaa. 

Vierailija
37/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että lypsät tuossa tilanteessa jännitystä ja epävarmuutta ja saat tyydytystä siitä kun "kaikki loppuu mutta aah kun on niin jännää ja tunteita". Jos sopisitte kuten aikuiset ihmiset mitä teette ja miten, niin se kupliva draama joka tuottaa sinulle mehukkaita "ei, kyllä, ei, kyllä, voi ei mä en tiedä mitä mä teeeeen" -tunteita poistuis.

Yleensä ihmiset tekee tuota joskus teininä, mutta jos sinulta on jäänyt väliin niin anna palaa vaan. Mutta ihan itse luot noita elokuvadraamoja poistumalla hyvästelemättä ja sitten odotat että mies lentää syliisi itkien.

Jos mies on normaalimpi kuin sinä, niin ajattelee kuten minä ajattelisin: "hän ei sitten halua mitään. tinder auki ja seuraava nainen, tämän voi unohtaa loppuelämäksi." Koska jos joku lähtee hyvästelemättä (aikuinen ihminen) hän ei pidä sinusta ja sellaista ei ole sitten mitään järkeä enää pitää mukana.

Vierailija
38/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta se on suomalaisen naisen kanssa. Avaat sydämmesi naiselle ja nainen repii kaiken paskaksi. Kaikki on suomalaiselle naiselle vain hauskanpitoa, elämä suomalaiselle naiselle on kuin iso ilotalo.

Vierailija
39/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein tyypillinen suominainen. Sait jo panosi, ei muuta kuin seuraavaa jonoon. Onko irakilaiset jo korkattu?

Tämä!! Kiitos. Tiedän lukuisia eurooppalaisia miehiä joiden sydämmen on särkenyt suomalainen nainen.

Taitaa suomitytölle sopia parhaiten nuo irakin hirmut.

Vierailija
40/55 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustatte eri kulttuuria, etenkin käytöstapoja, ja siinä, missä irkkumies on kohtelias toimit sinä meidän suomalaisten tapaan "ku must ny tuntuu siltä".

Lähdet yhteiseltä lomalta moikkaamatta miestä. Juntti! Ei ihme, jos mies oli loukkaantunut. Siinä kultturissa huomaavaisuus ja kiittäminen on tavallisempaa kuin meillä.

Menet ulos miehen kanssa ja halailet toisia miehiä "ihan vaan kaverina". Juntti taas!  Irkkulaiset saattavat ymmärtää halaamisen, mutta eivät ehkä meidän skandien vapaamielisyyttä koskesttelussa- olipa se kuinka kaverien kesken tahansa. Ja tuskin vieras mies kapakassa on ihan niin läheinen sinun kanssasi?

On hyvä, ettette tapaa enää. Pysyttele vaain lähikapakan junteissa ja toteuta itseäsi juntilla tavalla. Lopeta tuollainen vinkuminen, ettet ymmärrä mistään. Älä edusta Suomea tuolla tavoin, please!