Minä suostun siihen että mies pettää
En vaan halua särkeä tätä liittoa. Tiedän että kun se käy jatkuvasti jossain niin se usein pettää mua. Mä pysyn täällä kotona kilttinä kotirouvana enkä valita. Miehet ei jaksa nalkuttavia naisia. Saan minäkin mieheltäni läheisyyttä usein, ja hän myös ylläpitää taloudellisesti minun hyvää elintasoani. En sano että kaikkien pitäisi toimia näin, mutta näinkin voi elää.
Kommentit (15)
Mulle ei kelpaisi tuollainen elämä. Olisin paljon mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole pettämistä, jos luvan kanssa on liikkeellä.
Mies ei oletettavasti tiedä, että minä tiedän. Ainakaan asiasta ei koskaan ole puhuttu eikä puhuta.
Toivottavasti pitää ehkäisystä huolta. Tiedä mitä tauteja sieltä vielä tuo.
Yksi vaihtoehto on myös että ne työmatkat oikeasti ovat työmatkoja. Olen suhteessa naisen kanssa joka epäilee kaikkia menojani pettämiseksi. En ole koskaan pettänyt mutta käy hyvin raskaaksi pidemmän päälle.
Asenne ei varmaankaan olisi tuo, jos mies ei ylläpitäisi hyvää elintasoasi?
Vierailija kirjoitti:
No voi luoja eikö se ole vähän niinkun jutun juju?! Ap:n ainoa pelko on että mies reissuiltaan löytää linnaansa uuden rinsessan.
Mun työkaveri elää samoin. En jotenkaan voi ymmärtää, mutta materia on niin tärkeää. Ei se oma hyvinvointi. Kyllähän hän vakuuttaa, ettei tunnu missään, sanattomat asiat kertoo toisin. Mutta, tottahan aikuinen ihminen tekee päätöksensä itse.
Taas näitä kirjoitti:
Yksi vaihtoehto on myös että ne työmatkat oikeasti ovat työmatkoja. Olen suhteessa naisen kanssa joka epäilee kaikkia menojani pettämiseksi. En ole koskaan pettänyt mutta käy hyvin raskaaksi pidemmän päälle.
Jätä se sika!
Elämä on valintoja. Jos panee muita luvan kanssa niin se ei ole pettämistä vaan avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Voisin harkita, jos saisin tiettyjä etuisuuksia. Miehen pitää maksaa viikottainen terapia, pakko käydä puhumassa asiasta, että pää kestäisi. Sitten voisi myös maksaa jonkun komean pt:n tunnit viikottain virkistykseksi, kyllähän tuollainen vieraissa käyminen masentaa.
Muuten kyllä arvostaisin hyvää elintasoa. Pitää todella laittaa suhteen plussat ja miinukset paperille.
Silloin miehen pitää ymmärtää, että kun hän jakaa rakkautta ympäriinsä, minäkin rakastaisin häntä kokoajan vähemmän. Hidas lähtölaskenta on alkanut.
Tietysti, jos olisin sairas tai haluton pitkään, niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja. Jos panee muita luvan kanssa niin se ei ole pettämistä vaan avoin suhde.
Jos mies ei tiedä tästä "luvasta" mitään? Minusta se on edelleen pettämistä.
Olen mies ja avioliitossa. Rakastan vaimoani ja olen monesti miettinyt asiaa seuraavaa. Miksi seksi ei ole minulle tärkeää ja en tunne muihin ihmisiin lainkaan seksuaalista vetoa kuin vaimooni( ehkä kerran kuukaudessa). Tiedän että puolisoni haluaa huomattavasti useammin ja asia vaivaa häntä välillä todella paljon. Olen yrittänyt puhua hänelle ”rakastajasta” ja se olisi minulle todellakin ok. En halua nähdä kolmatta pyörää tai kysellä millaista hänen kanssaan oli jne. Haluan vain rakkaalleni hyvää. En painosta häntä koska se ei kuulu kategoriaan Rakkaalleni hyvää. Seksi lelut ei ole häntä sytytä, mutta halut minua kohtaan monin kertaiset. Ottakaapa tästä sitten selvää😂.
Rakastan , en halua erota, asiasta ei riidellä, asia häiritsee,
(Ei ole siitä kiinni että olisin ruma tai läski. En ole ns pienesti varusteltu) niin ja puolisoni on haluttavan näköinen ja sievä ja ihana.
Nämä tiedoksi suunsoittajille.
Ei se ole pettämistä, jos luvan kanssa on liikkeellä.