Millainen on se myyttinen 1% mies joka saa kaikki naiset?
Eipä minun kaveripiirissä ole ketään jota kokoajan naiset tulevat pokaamaan. Parhaimmillaankun se on tyyliin 3-5 naista vuodessa tulevat yrittämäãn.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
George Clooney saa kaikki naiset.
Ei ole tippaakaan minun makuuni. Olen aina ihmetellyt että mitä jotkut hänessä näkevät.
Pidän enemmän vaaleista miehistä. (Täytyy tosin tunnustaa että oma mieheni on kuitenkin tumma).
Vierailija kirjoitti:
Pitää kai sitten varata aika plastiikka kirurgille. Ehkä sitten saisin edes yhden naisen numeron.
T. Kiltti mies
Tarkoitat sen kirurgin numeroa?
T. toinen kiltti mies
Ja laittaakaa nyt kuvia sellaisista julkkiksista jotka saisivat huippukauniit suomalaisnaiset anelemaan numeroa espalla kävellessään. Minun kun on vaikeata uskoa että sellaista miestä edes on olemassa.
- ap
Meillä työpaikalla on yksi tuollainen" supermiesyksilö", melkein kaikki naiset haluavat tai haavelevat hänen peräänsä. Oli meillä toinenkin , mutta hän vaihtoi työpaikkaa, meni naimisiin ja hänellä on nykyisin oma firma entisten kollegojen kanssa, mutta on kuitenkin vakituinen virkakin tallessa. Aika varakkaitakin nämä komistukset ovat. Kyllä näitä siis oikeasti on ja ovat minulla FBkavereina nykin. Yhden kanssa olen itse naimisissa ja meillä on lapsia , mies on niin mukava ettei ole ollut riitaakaan. Todistan tässä samalla ettei kaikki miehet ole kamalia vastuunpakoilijoita ja ilkiöitä.
Älykäs, itsevarma ja osaa suhtautua luontevasti naisiin. Sellainen jonka kanssa aika ei tule pitkäksi, osaa puhua ja myös kuunnella. Toisten miesten parissa hän on johtavassa asemassa. Fyysisesti hyvässä kunnossa, naamaltaan ei tarvi olla kuitenkaan mikään mallityyppi. Reilu ja suhtautuu kaikkeen ja kaikkiin lähtökohtaisesti positiivisesti.
Tiedän yhden tällaisen tyypin tai ehkä muutamankin. Näiden seurassa voi joskus tuntea pienoista riittämättömyydentunnetta. Mutta eipä minulla ole suurempaa syytä vertailuihin, kun jokaisella on oma ja vain yksi elämä kuitenkin eikä siitä mitään numeroa anneta. Ongelmansa ja vaikeutensa on näillä "prosenttimiehilläkin".
Kaverilla tuntuu naisia olevan joka vkloppu. Nyt taas sillä kämpässää uusi hoito. Komea, pukeutuu hyvin, kallis maasturi ja iso kämppä ja talous kunnossa. Noi asiat vaan vaikuttaa hyvin hyvin moneen naiseen. Ainakin sillä niitä näyttäis olevan. Siitä näkee ettei se ole tyhjätasku. EIkä se ymmärrä miks meillä ei natsaa samanlailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma, komea, pitkä, hoikka, hauska ja mukava. Kaikki tykkää.
Ei riitä. Tuollaisia kavereita on ja kyllä ne ihan rauhassa saavat yökerhossa olla jos eivät itse aktiivisesti hae seuraa.
- ap
Kyllä tuollaiselle riittää, että sanoo jotain hauskaa naiselle, niin loppu on täysin selvää.
Joo, ei kyllä oo juttu eikä mikään saada tavisnainen. Jos taas haluu sen baarin kauneimman niin on vähän vaikeempi juttu. Ei riitä vaan se että on komee ja aukaisee suunsa.
Ai meinaat että tavikset on jotenkin vähemmän älykkäitä ja niille riittää kun joku ukko vähän vilkaisee?
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla tuntuu naisia olevan joka vkloppu. Nyt taas sillä kämpässää uusi hoito. Komea, pukeutuu hyvin, kallis maasturi ja iso kämppä ja talous kunnossa. Noi asiat vaan vaikuttaa hyvin hyvin moneen naiseen. Ainakin sillä niitä näyttäis olevan. Siitä näkee ettei se ole tyhjätasku. EIkä se ymmärrä miks meillä ei natsaa samanlailla.
Tuollaisia ne munkin naistenmies kaverit ovat. Mutta eipä kyllä tuu ketään kadulla juttelemaan. Tai no, muutaman kerran känniset pissikset ovat kyllä vähän innostuneet.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma, komea, pitkä, hoikka, hauska ja mukava. Kaikki tykkää.
Ei riitä. Tuollaisia kavereita on ja kyllä ne ihan rauhassa saavat yökerhossa olla jos eivät itse aktiivisesti hae seuraa.
- ap
Kyllä tuollaiselle riittää, että sanoo jotain hauskaa naiselle, niin loppu on täysin selvää.
Joo, ei kyllä oo juttu eikä mikään saada tavisnainen. Jos taas haluu sen baarin kauneimman niin on vähän vaikeempi juttu. Ei riitä vaan se että on komee ja aukaisee suunsa.
Ai meinaat että tavikset on jotenkin vähemmän älykkäitä ja niille riittää kun joku ukko vähän vilkaisee?
En väitä et vähemmän älykkäitä. Tässä on vaan vähän samanlainen juttu kun silloin jos myy tuotettaan liian halvalla niin se menee heti kaupaksi. Jos myy kalliimmalla niin joutuu pitämään kunnon myyntipuheet eikä se kauppa silloinkaan ole mikään varma juttu.
- ap
Takavuosien kaverini. Kuin nuori Richard Gere. +500 kaatoa.
Esim: 15 min festareilla, ja jo piti lähteä panemaan jonkun neidon telttaan.
Esim2: baari-illan aikana alkupaloiksi saattoi panna jotain leidiä vessassa ja baarista sittrn toisen leidin luokse yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Takavuosien kaverini. Kuin nuori Richard Gere. +500 kaatoa.
Esim: 15 min festareilla, ja jo piti lähteä panemaan jonkun neidon telttaan.
Esim2: baari-illan aikana alkupaloiksi saattoi panna jotain leidiä vessassa ja baarista sittrn toisen leidin luokse yöksi.
No tuon voin uskoa kun tuolleen kuvailet. Minullakin on kaveripiirissä yksi kaveri josta miehetkin puhuu sillä lailla että alan vähän ihmettelemään ettei ne kovin heteroita olekkaan. Sattumoisin se kaverikin on vähän homahtava. Naisetkin valittaa ettei paljon tapahdu lakanoitten välillä sen kanssa.
Tosin vaikka silläkin on tuollaisia tarinoita niin ei niitä loppujen lopuksi kovin usein tapahdu.
Mun exä oli tommonen. Kuppilassa naiset kirjaimellisesti kiipesivät syliin vaikka mä olin vieressä. Joskus kysyin montako naista sillä oli ollut ennen mua ja vastaus oli n. 300. Enkä epäile yhtään.
Ap:lle pieni opetus: nainen tekee aloitteen, antamalla miehelle merkin, että miehen aloite voisi tuottaa tulosta. Eli naisen aloite on vain näennäinen. Jos nainen joutuu tekemään konkreettisen aloitteen, se tarkoittaa, ettei mies ole piitannut naisen kutsusta aloitteen tekoon... jolloin nainen joutuu tekemään sen itse; moni ei sitä kuitenkaan tee, kun on selvää, että mies ei ole erityisen kiinnostunut. Ulkomailla miehet uskaltavat osoittaa kiinnostustaan naiseen ilman kutsuakin.
Fiktiivinen. Mun omani lisäksi olisi kaksi miestä, jotka saisivat meikäläisen mukaansa, ikävä kyllä/onneksi kumpaakaan ei ole olemassa. Eli kaikkia naisia ei saa kukaan. ;)
Riippuu varmaan vähän kulttuuristakin. Suomessa en muista nähneeni vastaavaa ilmiötä, mutta muistan vuosien takaa videon, missä miesmallina toimiva nuorimies kuvasi itseään piilotetulla kameralla näyttääkseen miten häntä häiritään kadulla kulkiessa. Häiritsi siksi koska hän on homoseksuaali. Komeahan hän oli kuin mikä, varmasti kääntää monen pään kulkiessaan kadulla ja vastaavanlainen komea mies on varmasti monen naisen makuun.
Tosin ensivaikutelma on ensivaikutelma ja se ei kuitenkaan kerro mitään henkilön soveltuvuudesta parisuhteisiin ja siksi tuo ulkonäkö on monelle naiselle plussaa, mutta muut ominaisuudet kuten älykkyys, huumorintaju, itsevarmuus, fiksuus, reiluus, uskollisuus, kypsyys jne. ovat tärkeämpiä. En henkilökohtaisesti usko, että on sellaista miestä olemassa, vaan se on sellainen Hollywood kielikuva, eräänlainen romantisoitu kuva idealisoidusta miehestä. Todellisuus on kuitenkin usein monimutkaisempi. Tottakai suositumpia ja epäsuositumpia miehiä on, ei vaan ehkä sitä myyttistä 1%.
M. 26
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan vähän kulttuuristakin. Suomessa en muista nähneeni vastaavaa ilmiötä, mutta muistan vuosien takaa videon, missä miesmallina toimiva nuorimies kuvasi itseään piilotetulla kameralla näyttääkseen miten häntä häiritään kadulla kulkiessa. Häiritsi siksi koska hän on homoseksuaali. Komeahan hän oli kuin mikä, varmasti kääntää monen pään kulkiessaan kadulla ja vastaavanlainen komea mies on varmasti monen naisen makuun.
Tosin ensivaikutelma on ensivaikutelma ja se ei kuitenkaan kerro mitään henkilön soveltuvuudesta parisuhteisiin ja siksi tuo ulkonäkö on monelle naiselle plussaa, mutta muut ominaisuudet kuten älykkyys, huumorintaju, itsevarmuus, fiksuus, reiluus, uskollisuus, kypsyys jne. ovat tärkeämpiä. En henkilökohtaisesti usko, että on sellaista miestä olemassa, vaan se on sellainen Hollywood kielikuva, eräänlainen romantisoitu kuva idealisoidusta miehestä. Todellisuus on kuitenkin usein monimutkaisempi. Tottakai suositumpia ja epäsuositumpia miehiä on, ei vaan ehkä sitä myyttistä 1%.
M. 26
Niin piti lisäksi mainita, että mies oli New York ,USA -- siellä suoremmin ilmaistaan ohihuudellenkin, suomessa tuskin vastaavaa näkyy.
Se on aika pieni prosentti mitä on rikkaita tai ainakin huomattavan varakkaita. Niille riittää aina naisia koska raha on vahva houkutus. Toinen on iso se, tiedätte kyllä mikä. Niitäkin on pieni prosentti ja aina niillä miehillä on nainen tai naisia. Monesti enemmän kuin yksi kun kukaan ei mieluusti luovu ison omaavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M. 26
Niin piti lisäksi mainita, että mies oli New York ,USA -- siellä suoremmin ilmaistaan ohihuudellenkin, suomessa tuskin vastaavaa näkyy.
Suomessa ei niinkään kadulla tapahdu, mutta baareissa tapahtuu. Kun on tarpeeksi komea ja positiivinen asenne, ei tarvitse nähdä vaivaa, vaan naisia tulee ihan itsestään. Sitten on seuraava kategoria miehiä, jotka kelpaavat monille naisille, mutta näiden miesten pitää itse olla aktiivisia ja aloitteellisia. Viimeinen kategoria on sitten miehet, jotka harvoin tai eivät koskaan kelpaa juuri kenellekään. He eivät baareissa viihdy, ymmärrettävästi.
Tää 1% mies on kateellisten kaakatusta. Vaikka ne saisi vain 10% tarjolla olevista se näyttää muiden mielestä paljolta.
Vaikka olisi 1000 ihmisen konsertti ei siellä niitä bändäreitä kymmentä enempää ole jonossa. Ei rockkukoillakaan Suomessa ole loputon tarjonta vaan otettava on niistä, mitä on tarjolla