Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on se myyttinen 1% mies joka saa kaikki naiset?

Vierailija
05.04.2019 |

Eipä minun kaveripiirissä ole ketään jota kokoajan naiset tulevat pokaamaan. Parhaimmillaankun se on tyyliin 3-5 naista vuodessa tulevat yrittämäãn.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon vielä että kyllä niitä kavereita on joilla on paljon menestystä naisten kanssa mutta kyllä ne itse joutuvat sen takia olemaan aloitteellisia. Ja eipä ne todellakaan jokaiselle naiselle kelpaa vaikka ne joskus todella hyvännäköisiä naisia saavatkin.

- ap

Vierailija
2/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Clooney saa kaikki naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

George Clooney saa kaikki naiset.

Hän onkin todellista hopeakettujen aatelia! Oikea arkkihopis.

Vierailija
4/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minähän se olisin, jos vain kelpuuttaisin ne naiset. Mutta kun en voi arvostaa niitä, niin mitään ei tapahdu.

Vierailija
5/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettujen 1% kerho

Vierailija
6/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski

Vierailija
7/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälllaisten naisten pääässsä pyöri muuu kuiin millon päääseee kauppaaan ostaan kaikkee kivaa mikä näytttäää vähä erilaiseeeelta mutta hienoltaa.

Vierailija
8/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski. Sitä ennen Matti Nykänen. RIP.

Vierailija
9/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, komea, pitkä, hoikka, hauska ja mukava. Kaikki tykkää.

Vierailija
10/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveripiiristä löytyy yksi, joka saa yhdessä illassa enemmän numeroita naisilta kuin me muut yhteensä koko eletyn elämän aikana. Ei siinä ole mitään myyttisyyttä vaan komea ulkonäkö

Vierailija
11/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkikukot

Vierailija
12/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mitään jos on epärehellinen, valheellinen ja jos on huono ja raukkamainen luonne.

T. N

Vierailija
13/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaveripiiristä löytyy yksi, joka saa yhdessä illassa enemmän numeroita naisilta kuin me muut yhteensä koko eletyn elämän aikana. Ei siinä ole mitään myyttisyyttä vaan komea ulkonäkö

Miksen koskaan ole missään yökerhossa tms paikassa todistanut sellaista?

Meneekö toi kaveri itse juttelemaan naisten kanssa vai tuleeko naiset sille?

Mitä julkkista tuo kaveri muistuttaa?

Vierailija
14/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta mitään jos on epärehellinen, valheellinen ja jos on huono ja raukkamainen luonne.

T. N

Kyllä ne useimmat pelimiehet on sellaisia. Ja eipä sen homman tarvii toimia kun siihen asti että mies on saanut pilua, siinä vaiheessa kun akka menisi joka tapauksessa kiertoon. Ja naisethan on niin typeriä että niiltä heti heruu.

Vierailija
15/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä. Tuollaisia kavereita on ja kyllä ne ihan rauhassa saavat yökerhossa olla jos eivät itse aktiivisesti hae seuraa.

- ap

Vierailija
16/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista oikeasti olekaan, joka saisi ihan kaikki  ;)

Minä ainakin kierrän niin sanotut halutut miehet kaukaa, evvk, monistakin syistä. Niin paljon negatiivista liittyy siihen suosittuna olemiseen. Se näkyy naamastakin ikävällä tavalla, saattaapi nousta kusikin nuppiin.

Toisekseen, tavikset on parhaita <3

Vierailija
17/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini saa naisilta, ja tarkoitan aidosti huippukauniilta ja tyylikkäiltä suomalaisilta ja miksei muunkin maalaisilta naisilta numeroita jatkuvasti, kadulla kävellessään. Tänäänkin todistin kuinka kaveri käveli pitkin Espaa, ja ainakin 7 naista heittäytyi hänen eteensä tekemään tikusta asiaa, ja tyrkyttivät puoliväkisin numeroa kaverilleni, sanoen että snäppää/soittele/txt! Haluan tutustua sinuun, oi sinä ihana mies!

Noin ne sanoivat sille kun se askelsi Espaa ees taas kuin mallipoitsu konsanaan. Kaiken lisäksi se on mahottoman mukava mies, sellainen kaikkien kaveri. Ja niin uskomattoman hyvännäköinen, että melkein itsekin 100% heterona näen siitä päiväunia. En osaa edes kuvitella mitä tapahtuisi jos se menisi dallailemaan Aleksia pitkin, huh :o

Vierailija
18/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokkikukot

Joo, varmaan jos on joku kuuluisa artisti ja komee. Mutta siinä tapauksessa puhutaan jo 0.001% miehistä.

Vierailija
19/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään enemmän vaaleista. Oma aviomies on kyllä ruskeasilmäinen, mutta hiukset on vaaleat.

Vierailija
20/101 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksen koskaan ole missään yökerhossa tms paikassa todistanut sellaista?

Meneekö toi kaveri itse juttelemaan naisten kanssa vai tuleeko naiset sille?

Mitä julkkista tuo kaveri muistuttaa?

Yleensä naiset tulevat kysymään kaveria niiden pöytään tai aloittavat juttelemaan tiskillä. Julkkiksista en tiedä, mutta sellainen poikamainen babyface, virheetön iho ja kroppa sopusuhtaisen lihaksikas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä