Mitä ravinnelisiä/vitamiineja otatte aamuisin?
Kommentit (26)
Sellaisen pillerin missä on tärkeimmät vitskut ja hivenaineet + kalaöljyä + karnosiini + ubikinoni + C-vitamiinia.
Olen syönyt siiitä asti kun olin peruskoulusssa ja kiusaamisten vuoksi ei enäään voinut käydä syömässssä 15 vuottta 1 kerta päivässsä syön jäänyt päälle, muuutama kuppi kahvia päivässä. Joskus joss on jokin tärkeääää asia edessä berocca.
C-vitamiini poretabletti joka päivä ja kaksi kertaa viikossa vahva D-vitamiini (10000 yksikköä). Joka aamu pieni huikka Aloe vera -berryjuomaa.
Otan joka päivä monivitamiinin ja 100 mcg D-vitamiinia. D-vitamiini imeytyy rasvan mukana, joten otan sen päivän ensimmäisen rasvaisen ruoan yhteydessä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen joskus lukenut, että d-vitamiini on järkevämpää ottaa iltapäivällä. Niinpä yleensä otan sen silloin ja perhe myös.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ette syö ruokaa?
Kuka nyt ruokaa syö. Last season koko touhu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten se tähän liittyy.
Otan D-vitamiinin sairauden hoitoon. Muita vitamiinejä en käytä. Silloin tällöin olen rautakuurilla, jos todetaan anemia.
EN tiedää minkä kokoneen hipppokampus on muttta yli 20 vuoootta masennnusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärryksen puute saattaa johtua ravinnon puutteesta. Söisit sinäkin ruokaa niitten nappien sijaan :)
Vierailija kirjoitti:
EN tiedää minkä kokoneen hipppokampus on muttta yli 20 vuoootta masennnusta.
Taii en ainakaa eläesssäni ole kyennnnyt näkemään mitäään positiiivista elämässssä.
Rauta. Tällä hetkellä menevässä purkissa tosin on mukana vähän muutakin: c, b12, b6, b1, b2 ja foolihappo.
Väsyttää välillä tosi paljon (ei uneta, mutta tuntuu raskaalta nousta tekemään jotain), eli joko toi ei auta yhtään mitään tai muuten väsyttäisi vielä enemmän. 🤔
D:tä söin myös purkillisen tässä talven yli, purkki loppui noin viikko sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärryksen puute saattaa johtua ravinnon puutteesta. Söisit sinäkin ruokaa niitten nappien sijaan :)
Eli et osaa vastata kysymykseen, ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen piikittely kielii pahasta vitamiinien puuttesta..
En ota aamuisin suht tyhjään vatsaan mitään. Syödessäni pääruuan otan d3 ym vitamiinit vaihdellen ja valikoiden. Imeytyvät paremmin,kun on esim rasvaa ruuassa.
Lisäys edelliseen,,, magnesiumia otan nukkumaan mennessä.
D- vitamiinia 100 mikrogrammaa