Ylipainoisia naisia kuolaavat miehet... varokaa näistä PASKAKÄRPÄSIÄ!
He ihan oikeasti haluavat, ettet laihdu ja kiinteydy.
Ensimmäisen kerran tajusin tämän asian kun mies jätti minut sen jälkeen kun aloitin terveelliset elintavat. Myöhemmin tuttavani kertoi, että tällaisia miehiä on niin paljon, että hän on kehittänyt testejä joita kokeilee tapailemiinsa miehiin. Esimerkiksi pyytää kaupasta tuomaan jotain jota ylipainoisen ei missään tapauksessa tulisi syödä ja jos mies ei kyseenalaista tätä mitenkään ja tottelee, niin mies on tätä paskakärpäsmateriaalia.
Kommentit (5)
kyllähän ne ylipainoisetkin haluaa olla ylipainoisia, koska eivät muuten olisi. Ei ole mikään miehen tehtävä lähteä muuttamaan naista. Ja muistakaa että voi olla terve missä koossa tahansa.
Yrität siis sanoa että ylipainoinen on jotenkin holhouksen tarpeessa? Ylipaino estää itse päättämästä mitä syö?
Ei kai mies väkivalloin tunge ruokaa suuhusi.
Ei tuo ole mikään testi, että pyytää toista tuomaan ruokia.
Ongelma on sellaiset ihmiset, jotka lihottamalla yrittää lihottaa. Olen yhteen tällaiseen törmännyt. Hoki miten tykkää "isoista naisista" (mitä en ollut) ja rupesi kantamaan todella tymäköitä ruokia. Jos ei maistunut, hoki miten hän tykkää että on isompi. No, enpä häntä katsellut kauaa.
Sitten jos mies kyseenalaistaa, eikä suostu tuomaan sitä pyydettyä tuotetta, hän on despoottinen m-u-l-k-k-u.
Mies ei mitenkään voittaa tässä asiassa.
Hänen täytyy siis tietää ne ruoat, joita sinun tulisi syödä, vaikka pyydät jotain muuta tuomaan? Mutta saako hän syödä itse niitä ruokia, joita ylipainoisen ei tulisi syödä? Eli kahdet eri ruuat kotiin.