Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Afta emättimen suulla?

Vierailija
05.04.2019 |

Minulle ilmestyi viime yönä emättimen suulle, virtsaputken suun kohdalle (ei siis voi olla bartholiniitti, kun ne rauhaset on vähän sivussa) patti. Maksimissaan sentin halkaisijaltaan. Katsoin sitä peilillä ja patti on täsmälleen saman värinen kuin ympäröivä limakalvo ja sileä, ei vuoda, ei punota. Ei siis vaikuta kondyloomalta eikä herpekseltä. Eikä ole myöskään mikään finni, niitä minulla on joskus ulommissa häpyhuulissa. Kirvelee hiukan välillä. Oikeastaan se näyttää ja tuntuu hyvin paljon samalta kuin ne pienet immenkalvon riekaleet mitä ainakin minulla on vielä jäljellä (siitä siis jäi sellaiset pienet "nappulat" molemmin puolin emättimen suuta, minulla oli siis poikkeuksellisen paksu ja umpinainen immenkalvo), mutta on vähän isompi, kirvelee hiukan välillä eikä mielestäni ole ollut tuossa aikaisemmin.

Minulla on ollut viime aikoina suussa aika paljon aftoja ja mietin voisiko alapään limakalvoillekin tulla sellainen? Ainakin tuo ilmestyi täsmälleen samalla tavalla ihan yhtäkkiä.

Tietenkin menen lääkäriin jos tuo ei häviä muutamassa päivässä, mutta sitä odotellessa haluaisin tietää voiko alapäässä ylipäänsä olla afta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin aluksi että alffa emättimen suulla :D

No voi vttu samoin ja olin just tulossa kommentoimaan xD

Hitto kun nyt alkoi tehdä mieli alfaa emättimen suulle ja vähän peremmällekin. Kevät... 

Vierailija
22/28 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häviää itsekseen viikon sisällä, noita vaan aina silloin tällöin tulee vaikka kelle.

Ei ole vaarallisia, mutta ei kannata räplätä sitä.

Terv. SH

Kiitos! Näin itsekin järkeilin. Ja jos ei poistu, menen lääkäriin. 

No hyvä että Seija Heikkinen (SH) sai sinut vapautumaan peloistasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aids

Vierailija
24/28 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt testeihin, herppes tuo luultavasti on ja hoituu helposti lääkekuurilla.

Vierailija
25/28 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen tilanne kun alottajalla. Mitenhän sulla mahto käydä? Tää on kestäny nyt 2pv ja mietin et pitäisköhän mennä lääkäriin ja onkohan tää vakavaa

Vierailija
26/28 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aftamiehen karvaiset pakarat tehneet ylös-alas-liikettä uikuttavan mamman päällä?

Vierailija
27/28 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt testeihin, herppes tuo luultavasti on ja hoituu helposti lääkekuurilla.

Älä levitä typerys väärää tietoa, jotkut kärsivät herpesviruksesta enemmän tai vähemmän koko loppuelämänsä tartunnan jälkeen. Sitä ei voi parantaa lääkkeillä, oireita voi yrittää lievittää ja uusia puhkeamisia estää mutta kaikille viruslääkkeet eivät toimi tai toimivat huonosti. Herpestä ei voi myöskään testata, se diagnosoidaan oireiden perusteella.

T. sh

Vierailija
28/28 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT Mä en ole harrastanut seksiä 20 vuoteen kenenkään muun kuin mun miehen kanssa. Pari vuotta sitten ilmestyi edellä mainittu kondylooma. Otin asian puheeksi miehen kanssa, oikein itki ettei ole mua pettänyt jne. Vaan sen jälkeen meillä ei ole ollut seksiä, hän ei ole halunnut. Hiiohoi ja hellät tunteet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi