Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä naapurille

Vierailija
05.04.2019 |

Joka levittelee sinusta perättömiä pahoja juoruja ja jopa yrittää lavastaa joihinkin tekoihin josta saisin paheksuntaa, kuten esim. jättää tavaraa roskisten viereen ja antaa ymmärtää joillekin vaivihkaa että olisi mun roskia. Itse roudannut ne sairaassa kostovimmassaan tai sitten pistää vaan muiden töpeksinnät tahalleen mun piikkiin. Voiko sairaampia, kierompia ihmisiä olla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että mene hoitoon ja kysy että mitä sä muhun sitä mielisairauttas purat. Uhkaat poliiseilla. Jos ei mene perille, niin se on mielisairas ja tavitsee hoitoa. Olisko silä mitään syytä vihata sua, vai onko se jotain kateutta?

Vierailija
2/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaat poliisilla. Kaiken maailman vatipäitä sitä liikkuukin ihan tavan kansan parissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, ei kai aikuiset ihmiset tuollaiseen ryhdy tai sitten täytyy olla jo aika vaarallinen tyyppi kun pääkopassa noin viiraa.

Vierailija
4/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot sille että mene hoitoon ja kysy että mitä sä muhun sitä mielisairauttas purat. Uhkaat poliiseilla. Jos ei mene perille, niin se on mielisairas ja tavitsee hoitoa. Olisko silä mitään syytä vihata sua, vai onko se jotain kateutta?

Mun oman näkemyksen mukaan jos jotain vihataan niin, että ryhdytään ihan kostamiseen pitäisi olla jotain isoa mistä olla katkera. Ei, konkreettisesti en ole tehnyt kenellekään mitään pahaa. Luulen että kyse on jostain selvittämättömistä ristiriidoista, joka on vain kyseisen henkilön omassa pääkopassa. On ehkä vain ärsyttänyt jotkut tekemiseni tai sanomiseni. Suomi on aika vapaa maa sanomisien tai tekemisien suhteen ja tämän takia näen aika ihmeellisenä, että on ihmisiä, jotka katsovat oikeudekseen ohjailla tai määräillä, tai näpäyttää muita, periaatteessa asioista, jotka ei ole heidän asioitaan tai ei ainakaan asioita, joista normaali ihminen haluaisi kostaa jollekin.

Vierailija
5/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise huhuilta kaula.

Vierailija
6/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuista tai vain vaivihkaa jätetyistä syytöksistä on turha välittää. Mutta jos joku tulee suoraan sanomaan tai syyttelemään, siihen on hyvä tietenkin vastata tyyliin kukas tuollaista tietoa levittelee, pitääkö järjestää ihan virkavalta jo selvittelemään näitä. Tällöin on helppo päästä levittelijän jäljille ja ehkä myös sillä toisella alkaa raksuttamaan että kannattaa vain katsoa ihan eri suuntaan kun syyllistä haetaan. Periaatteessa toisen syyttä syytteleminen ja lavastaminen on rikos. Varsinkin jos selvästi annetaan ymmärtää että kyseessä on joku tietty henkilö vaikka ei ole. Voi saada tuntuvatkin rangaistukset.

Ai että, kamerat roskakatoksilla olisi hyvät. Jäisi sössötys vähemmälle.

Vierailija
7/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun oman näkemyksen mukaan jos jotain vihataan niin, että ryhdytään ihan kostamiseen pitäisi olla jotain isoa mistä olla katkera. Ei, konkreettisesti en ole tehnyt kenellekään mitään pahaa. Luulen että kyse on jostain selvittämättömistä ristiriidoista, joka on vain kyseisen henkilön omassa pääkopassa. On ehkä vain ärsyttänyt jotkut tekemiseni tai sanomiseni. Suomi on aika vapaa maa sanomisien tai tekemisien suhteen ja tämän takia näen aika ihmeellisenä, että on ihmisiä, jotka katsovat oikeudekseen ohjailla tai määräillä, tai näpäyttää muita, periaatteessa asioista, jotka ei ole heidän asioitaan tai ei ainakaan asioita, joista normaali ihminen haluaisi kostaa jollekin.

Hyvä pointti. Ei normaalille ihmisille tule mitään kostonhimoa, ellei joku ole oikeasti tehnyt pahaa hänelle tai loukannut jotenkin todella pahasti. Sitäpaitsi, sanallisiin loukkauksiin ainakin itse vastaisin sanallisesti. Ihmeellistä jos loukkaantumisista joku lähtee ihan konkreettiseen kostamiseen ja tekoihin.

Vierailija
8/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naapuri jutut on välillä ihmeellisiä. Täytyy jakaa omani. Tässä muutama vuosi sitten eräs hyvin ikävä ja varmaan jollain tasolla myös kateellinen, katkera ja sairas tuttuni keksi "ovelan" tavan yrittää pilata maineeni. Hän levittelieli hieman samantapaista juoruntynkää kun ap:llä uuteen asuinympäristööni, kuten esim. kuinka kamala asukas olin ollut edellisessa naapurustossa, josta hän mukamas oli kuullut joltain sitä ja tätä. Olin kuulemma ihan joutunut lähtemään, vaikka totuus oli että olin odottanut kuin kuuta nousevaa, sitä päivää kun saan sopimuksen irtisanoa ja pääsen uuteen asuntoon.

Kaiken huippu oli se, että hän oli laittanut sellaisia asioita itseni kontolle, joista itse olin valittanut hänelle ex-paikasta, kuten vandalismi, osan naapureiden roskaus, melu ja häirintä öisin jne. En voinut kun nauraa.  Asuntokin oli kuulemma huonokuntoinen jäljiltäni, vaikka totuus on että se kyllä jätettiin ihan samankuntoisena kun se saatiin, eli huonokuntoisena. Itse kun en ole ollut ikinä niin innokas vuokra-asuntojen remontoija, varsinkin jos tiedän että asuminen jää lyhytaikaiseksi.  Ei tainnut miettiä, että ehkä joku alkaa ihmettelemään kun uudessa paikassa ei näy merkkejä siitä että ihan kaikki täsmäisi. Ei tässä mitään itse täydellisyyksiä olla, mutta se ei ehkä kuitenkaan ole syy, että pitää pistää niin paljon "omia" juttuja mukaan. Ei voi kun todeta, sairaat ihmiset ja sairas maailma.  En tiedä sitten mikä mätti. Emme ole luonnollisesti puheväleissä. Oliko se kuuluisa katkeruus ja kateus taas vai mikä. Joktut ei vaan halua toisille mitään parempaa tai hyvää. Siis tämä uusi asunto on paljon parempi kuin edellinen, ehkä se on sitten se syy.

Vierailija
9/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naapuri jutut on välillä ihmeellisiä. Täytyy jakaa omani. Tässä muutama vuosi sitten eräs hyvin ikävä ja varmaan jollain tasolla myös kateellinen, katkera ja sairas tuttuni keksi "ovelan" tavan yrittää pilata maineeni. Hän levittelieli hieman samantapaista juoruntynkää kun ap:llä uuteen asuinympäristööni, kuten esim. kuinka kamala asukas olin ollut edellisessa naapurustossa, josta hän mukamas oli kuullut joltain sitä ja tätä. Olin kuulemma ihan joutunut lähtemään, vaikka totuus oli että olin odottanut kuin kuuta nousevaa, sitä päivää kun saan sopimuksen irtisanoa ja pääsen uuteen asuntoon.

Kaiken huippu oli se, että hän oli laittanut sellaisia asioita itseni kontolle, joista itse olin valittanut hänelle ex-paikasta, kuten vandalismi, osan naapureiden roskaus, melu ja häirintä öisin jne. En voinut kun nauraa.  Asuntokin oli kuulemma huonokuntoinen jäljiltäni, vaikka totuus on että se kyllä jätettiin ihan samankuntoisena kun se saatiin, eli huonokuntoisena. Itse kun en ole ollut ikinä niin innokas vuokra-asuntojen remontoija, varsinkin jos tiedän että asuminen jää lyhytaikaiseksi.  Ei tainnut miettiä, että ehkä joku alkaa ihmettelemään kun uudessa paikassa ei näy merkkejä siitä että ihan kaikki täsmäisi. Ei tässä mitään itse täydellisyyksiä olla, mutta se ei ehkä kuitenkaan ole syy, että pitää pistää niin paljon "omia" juttuja mukaan. Ei voi kun todeta, sairaat ihmiset ja sairas maailma.  En tiedä sitten mikä mätti. Emme ole luonnollisesti puheväleissä. Oliko se kuuluisa katkeruus ja kateus taas vai mikä. Joktut ei vaan halua toisille mitään parempaa tai hyvää. Siis tämä uusi asunto on paljon parempi kuin edellinen, ehkä se on sitten se syy.

Oliko tuo jotain wt porukkaa joka levitteli juttuja?

Vierailija
10/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas naurattaa kun muistan yhden kahjon ihmisen reaktiota kun kuuli että muutan pois samasta talosta missä asuimme. Voi miten ihminen ei osannut peittää pettymystään ja vihaisuuttakin kun kuuli että jätän sen läävän.

Vierailija
11/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas naurattaa kun muistan yhden kahjon ihmisen reaktiota kun kuuli että muutan pois samasta talosta missä asuimme. Voi miten ihminen ei osannut peittää pettymystään ja vihaisuuttakin kun kuuli että jätän sen läävän.

Ai miksi, jäikö se johonkin slummiin?

Vierailija
12/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaise huhuilta kaula.

Nyt menee liian kunniakulttuurimeiningiksi....

Vierailija
13/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi, jäikö se johonkin slummiin?

Jäi

Vierailija
14/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tehny? Nyt en ymmärrä? Mitä levitellyt?

Vierailija
15/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloitus onkin ap:n omaa vainoharhaa.

Vierailija
16/16 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on hauskoja. Itselläni taas niin, että kun eräs asukas kysyi: "Oletko viihtynyt" näytti jotenkin kovin yllättyneeltä kun vastasin että kyllä, pidän kovasti paikasta. Olisi tehnyt mieli kysyä, onko jotain syytä miksi näytti kuitenkin, että vastaus oli yllätys hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi