Miksi Ciraf ja Lupilu-merkit eivät kelpaa kirppiksellä?
Eivät laadullisesti yhtään huonompia kuin joku H&M. Miksi nämä lasten vaatteet eivät tee kauppaansa edes 50 sentillä?
Ja ovat ehjiä, puhtaita, vähän pidettyjä. Eli ei mitään kulahtaneita riepuja.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Monella on isompi tarve vanhaan Mersuun kuin upouuteen Skodaan. Merkki leimaa käyttäjäänsä. Kummallista tää nykymeno. Itse ostan melkein kaikki lastenvaatteet Lidlestä, Prismasta, HM:stä, Lindexiltä. Ameriikan matkoilta ostetaan sitten lapsille merkkikamppeet.
Oikeastaan aika sama, mitä minkämerkkisiä retkuja sitä päälleen pistää, kunhan ovat sieviä ja yhteensopivia eikä loppuunkuluneita.
Tässä ketjussa näitä on verrattu H&M:n ja Newbien vaatteisiin, jotka menevät paremmin kaupaksi. Ne ovat kyllä ihan halpaketjuja, eivät mitään vaatemaailman mersuja. :D Jos nuo nyt vaan ovat kivemman näköisiä?
Tuo on ihan totta, että kun leikkaa ne lupilut-laput pois niin sitten kelpaa. Ihan hassua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pukisin lapselleni Prisman tai Lidlin vaatteita, kun en pue sellaisia itsellenikään. Vaatteet ostetaan vaatekaupasta. Ei ruokakaupasta.
jaa, miten vaikka se samanmerkkinen paita tai yöpaita muuttuu, jos ostat sen Prismasta Stockan sijaan?
Meillä Lidlin vaatteet, bodyt varsinkin, meni heti huonoksi. Venyi kummallisesti, vaikka oli päällä vain 1-5 kertaa. Eikä niissä usein ole mitään erityisen hienoa kuosia tai väriä, siksi en ostaisi käytettynä.
Cirafin kuosit ovat usein rumia ja ulkovaatteet huonoja.
Lupilusta en ole kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pukisin lapselleni Prisman tai Lidlin vaatteita, kun en pue sellaisia itsellenikään. Vaatteet ostetaan vaatekaupasta. Ei ruokakaupasta.
Mä ostan vaatteeni kirpputorilta, ekologisista syistä. Ja ostan ainoastaan laatua. Jos joku on testannut Lidlin vaatteen käyttämällä sitä, ja se on edelleen siisti, se kelpaa mulle.