Oletko jo äänestänyt?
Nyt on ennakkoäänestys meneillään. Oletko jo äänestänyt? Millä perustein päätit ehdokkaasta? Käytitkö vaalikoneita?
Kommentit (13)
Tänään menossa. Yleensä en äänestä, mutta ärsyttää niin noitten vihreitten hömpötykset että pitää käydä antamassa vastaääni :)
Kävin. Äänestin harcore persua. Suomi arjalaiseksi!
Olen äänestänyt joka kerta jo 40 vuotta. Ääni asialliselle kokoomusehdokkaalle.
Äänestin ja katoin vahingossa väärästä sarakkeesta jonkun ehdokkaan ja raapasin numeron lappuun.
Sitten vasta huomasin että voe..
No ei huonolle tyypille ääni menny eikä kokoomukselle
Äänestin eilen. Puolue ja ehdokas sama kuin edelliselläkin kerralla. Eli perussuomalaisille ja Hollolan miesehdokkaalle!
Viime kerralla piirsin akuankan. Tänä vuonna jää sekin tekemättä. Vaalituloshan jo tiedetään.
Äänestin jo toisena päivänä. Suomi ei pelastu jollei ulkomaalaisia saada ajettua puhtaanapitoleireille.
Kävin äänestämässä Persuja tietenkin. Halla-aho on älykkäämpi kuin kaikkien muiden puolueiden puheenjohtajat yhteensä.
Persut ovat olleet oikeassa kaikissa asioissa, joten muut puolueet joutuvat peesaamaan Persuja, koska muuten Persut saavat 60% äänistä. Nyt kun muut puolueet ovat muuttaneet kantojaan Persujen pelossa samansuuntaisiksi, saavat Persut vain suuren uuden Jytkyn.
Olen äänestänyt kansanedustaja-demarinaista. Vaalikoneita olen huvikseni tehnyt mutta niistä tulee niin kummallisia ehdokkaita laidasta laitaan etten niiden mukaan äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen äänestänyt joka kerta jo 40 vuotta. Ääni asialliselle kokoomusehdokkaalle.
Persut ovat olleet oikeassa joka asiassa. Muut joutuvat paniikissa matkimaan Persuja.
Kohta menossa.
Valitsin ensin puolueen tällä kertaa (demarit), ja sitten niistä ehdokkaan joka ajoi teemoiltaan eniten pienen ihmisen ja ympäristön asiaa.
Vaalikoneita tein huvikseni.
Äänestin. Ehdokkaasta päätin vasta vaalikopissa. Vihreille meni ääni, kun heillä hyvä yhdistelmä unelmaa ja realismia. Vaalikoneita en ole käyttänyt.