Ärsyttää persujen ilmastopolitiikka
Olen kaikesta samaa mieltä persujen kanssa mutta en käsitä heidän ilmastolinjauksiaan. Siis aivan älyttömiä juttuja heillä. ”Ei me tehä mitään kun ei muutkaan tee”
En tiedä pystynkö äänestämään heitä kun en pysty sulattamaan persujen typeryyttä tämän asian suhteen.
Kommentit (64)
Emma Kari se tuntuu olevan ihan pihalla faktoista tämän suhteen ja on jälleen meuhkaamassa tv:ssä. Asioita täytyy katsoa kokonaiskuvana maailman mittakaavassa. Ei voi vain ajatella mitä Helsingissä tehdään. Lopettaisi oman kaukomatkailun lentämisellä ja näyttäisi siten omaa esimerkkiä. Aika kaksinaamaista elämää hän elää.
Eivät ole lähteneet hurmokselliseen vouhotukseen mukaan, ja ihan hemmetin hyvä niin. Älä ap. huoli, muut jaksavat vouhottaa asiasta kyllä heidänkin edestään. Valitettavasti.
Miten niin ”ei tehdä mitään”? Suomi vähensi 2016-2017 hiilidioksidipäästöjään enemmän kuin yksikään muu EU-maa. Keskimäärin EU-maat lisäsivät päästöjään samalla ajanjaksolla 1,8%.
Ap täällä. En itse siis ole mikään ilmastuskovainen tai ole sitämieltä että koko suomi pitäisi laittaa syömään ituja ja ajamaan pyörällä.
Kiinan, Intian ja Itä-Euroopan sekä vihreän Saksan ilmatopolitiikkaa sinun pitäisi harmitella. Ilmasto on globaali jos et ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ”ei tehdä mitään”? Suomi vähensi 2016-2017 hiilidioksidipäästöjään enemmän kuin yksikään muu EU-maa. Keskimäärin EU-maat lisäsivät päästöjään samalla ajanjaksolla 1,8%.
Siis kun nyt Putkosen puheita kuuntelee niin hän antaa ainakin minun mielestäni ymmärtää että ei tehdä enää yhtään mitään ja poltetaan vaan kivihiiltä hyvillä mielin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiinan, Intian ja Itä-Euroopan sekä vihreän Saksan ilmatopolitiikkaa sinun pitäisi harmitella. Ilmasto on globaali jos et ole huomannut.
Tiedän sen. Meidän tulee vaatia muilta mailta myös toimia. Mutta jollemme tee mitään ei se ainakaan auta tätä asiaa.
Ap
Eikö se ole tekemistä jos alkaa isompia saastuttajia vaatia toimenpiteisiin.
Se on erittäin paljon hyödyllisempää toimintaa kuin näpertäminen ja poseeraus.
Sinua ei sitten häiritse perussuomalaisten yliedustus rikostilastoissa ja sen ironinen suhde perussuomalaisten omaan perusteluskeneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen. Meidän tulee vaatia muilta mailta myös toimia. Mutta jollemme tee mitään ei se ainakaan auta tätä asiaa.
Ap
Ei se parannakaan. Vie kyllä rahat.
No, jos perussuomalaiset saa suitsittua haittam'aahanmuuton, niin siitä on Suomelle todellista hyötyä. Jokainen voi toisaalta itse omilla valinnoilla vaikuttaa ilmastoon jos haluaa, ihan ilman eduskunnan panosta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole tekemistä jos alkaa isompia saastuttajia vaatia toimenpiteisiin.
Se on erittäin paljon hyödyllisempää toimintaa kuin näpertäminen ja poseeraus.
Se on ihan yhtä lailla näpertämistä. Jos Suomi kerran on merkityksettömän pieni toimija, meidän vaatimuksemme ovat merkityksettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kun nyt Putkosen puheita kuuntelee niin hän antaa ainakin minun mielestäni ymmärtää että ei tehdä enää yhtään mitään ja poltetaan vaan kivihiiltä hyvillä mielin.
Ap
Minä ymmärrän Putkosen (ja Perussuomalaisten) kannan niin, että Suomella ei ole mitään syytä kansalaistensa ja teollisuutensa kurittamiseen ilmastotalkoiden varjolla. Fossiilisten polttoaineiden käyttöä on syytä pyrkiä Suomessakin vähentämään, mutta se tapahtuu orgaanisesti eikä kalliiksi käyvien pakkokeinojen kautta.
Ei persujen äänestäjiä taida paljoa joku ilmastonmuutos kiinnostaa, ap on siitä harvinainen. Persu on yhden asian liike ja kaikki tietävät sen.
Vierailija kirjoitti:
Ei persujen äänestäjiä taida paljoa joku ilmastonmuutos kiinnostaa, ap on siitä harvinainen. Persu on yhden asian liike ja kaikki tietävät sen.
Autoiluako tarkoitat? Se on minun ja muiden kaveripiirissäni se syy miksi persuja äänestetään.
Näin ulkosuomalaisena kummastuttaa tämä suomalaisten ilmastohysteria. Miksi suomalaiset haluaa väkisin alentaa elintasoaan, kun muut ei tee sitäkään vähää, mitä Suomessa tehdään jo nyt?
Miksi persut eivät aja suomalaisten vanhuksien ja lapsiperheiden asioita? Toimeentulotuet yms..
Vierailija kirjoitti:
Niin, vähän samalla tavalla kuin RKP, mutta liikkeestä hyötyvien kansalaisten määrä on vain eksponentiaalisesti suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka putkinäköistä porukkaa täällä oikein on? Kenelle siellä Kiinassa ja Intiassa niitä vaatteita ja rojuja tehtaissa tehdään? No rikkaille länsimaalaisille tietysti, jotka vain kuluttavat ja kuluttavat.
Tottakai päästöt on täällä pienet kun käyttämämme tuotteet tehdään siellä paljon parjatuissa Kiinassa ja Intiassa. Ja yksi länsimaalainen kuluttaa kymmenen kertaa enemmän kuin yksikään köyhä intialainen.
Mutta kun ei porukka tajua niin ei tajua.
Eivät vaan lankea ilmastohuijaukseen.