Appivanhemmat kinuavat meitä koko ajan kylään
Ja sitten kun menemme, haukkuvat ja mäkättävät koko ajan. Ei saisi kuluttaa vettä suihkussa, illalla ei saisi pitää lukuvaloa.
Syödään väärin, ollaan tyhmiä siinä ja tässä, sairaudet on oma vika, työmme on perseestä, opiskelutahti liian hidas.
Ja niin edelleen.
Sellainen täysin piesty olo aina sieltä lähtiessä, ja sitten saman tien alkaa se mouruaminen, että miksi emme käy.
En muista kummankaan ikinä sanoneen mitään kaunista tai kannustavaa. Mitä käytöstä tuo oikein on?!
Kommentit (9)
Kun kuulemma heidätkin on kasvatettu niin. Ainoo vaan että ollaan kuitenkin kohta kolmekymppisiä, eikä lapsia.
Ja jos eivät hauku meitä, haukkuvat kälyjä selän takana. Niin että tietää että kun on poistuttu alkaa meidän haukkumisemme selän takana.
Miehestä tää on selvästi heidän normikäytöstään. Ei edes reagoi siihen. Minua ahdistaa siellä.
Ap
Kehu ne maasta taivaisiin. Kolme kehua per yksi haukku teidän suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko koskaan sanottu mitään vastaan, puolustettu edes?
Mies ei sano koskaan vastaan.
Minä jos reagoin, haukutaan vielä enemmän ja sitten sätitään selän takana.
Ja kun me ollaan hoidettu asiamme hyvin. On vakituiset hyvät työpaikat, akateemiset tutkinnot, ensiasunto hankittu.
En tajua miksi silti mikään ei kelpaa. Ei siis mikään.
Ap
Kehu niitä. Ihme jos jaksavat olla myrtsejä kun kaadat kehuja niiden ylle.
Jotkut ihmiset velloo negatiivisuudessa, ilmeisesti heidän tuttunsa on samanlaisia. En usko että kierre katkeaa sillä että haukutte takaisin. Teidän täytyy olla ovelampia. Yksi pisara hunajaa om tehokkaampaa kuin pullollinen etikkaa.
Kävisin mielelläni appivanhemmilla, koska omani ovat kuolleet. Mutta en minä tommosia ihmisiä jaksa millään!
Suorastaan itkettää kun edellisellä poikaystävällä oli mielettömän ihana lapsuudenperhe, joka vieläkin pitää yhteyttä. Ja nää on nyt tämmösiä!
Ap
Älä mene enää sinne, anna miehen mennä itsekseen jos haluaa. Miksi menisit sellaisten luokse jotka loukkaavat sinua jatkuvasti?
Kummallista. Kysy miksi pyytävät kylään, jos teissä on noin paljon moitittavia puolia.