Miksi naisilla pitää olla maski jääkiekossa, mutta miehillä ei?
Ihan kuin naiset olisivat jotain retardeja, jotka eivät itse osaa päättää turvallisuudestaan. Tässä on selkeästi ongelma tasa-arvossa.
Kommentit (20)
Koska naiset ovat kauniimpia ja siis tulee enemmän tappiota jos vaikka kiekko osuu naamaan.
Montaa miestä kiekko naamassa lähinnä komistaisi.
Pikateoria: miehet ovat kokeneet niin kovaa machoilun tarvetta että tässäkin asiassa on pitänyt luopua järkevästä turvavarusteesta. Ja sitten on puolella pelaajista etuhampaat jääneet matkan varrelle. Fiksua!
Naiset ovat herkempiä eivätkä tykkää niin rajusta pelaamisesta kuin miehet.
Ja kaiken huippu: naiset eivät saa taklata, mutta miehet saavat.
On se jo ihan tarpeeksi pahan näköistä TV:ssä, kun joku äijä makaa jäällä naama tohjona.
Naiset tykkää miehiä enemmän hampaistaan ja naamastaan.
Olen monesti miettiny miksei miehet pidä noita verkkoja kypärässä, ite ainakin pitäisin.
M30
Vierailija kirjoitti:
Naispelaajista 90% on lepakoita ja kulmaväännöt muuten aina muuttuisivat pussailuiksi. Eihän naiset voi olla tyynysotaakaan niin ettei se muuttuisi orgioiksi.
Pitäisi kai alkaa pelata kiekkoa, että saisi naisen... T. bi-nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti miettiny miksei miehet pidä noita verkkoja kypärässä, ite ainakin pitäisin.
M30
Toki kiekon suojaksi mainio , mutta sinua sitten hakataan mailalla päähän ja saat aivotärähdyksiä kun tuomarit ei huomaa osumia .
ex kiekkoilija
Vierailija kirjoitti:
M30
Miehenä tiedän, että käyttöohjekin luetaan vasta sitten kun jotain on tapahtunut. Miksi maski? ;)
Vierailija kirjoitti:
Naispelaajista 90% on lepakoita ja kulmaväännöt muuten aina muuttuisivat pussailuiksi. Eihän naiset voi olla tyynysotaakaan niin ettei se muuttuisi orgioiksi.
tämä.
Varmaan samasta syystä kuin miehet voittavat aina Darwinin palkinnot. Miehillä nyt vain on niin kova näyttämisen tarve, että se vaientaa järjen äänen.
Koska se ristikko oikeasti haittaa pelaamista ja kovimmat pelaajat saavat suurimmat fyrkat ja kireimmät gimmat. On nille misseille tähänkin asti kelvannut ne hampaansa menettäneet lätkämiehet.
Hampaita saa aina uusia, mutta nössön maine pysyy!
Vierailija kirjoitti:
Koska se ristikko oikeasti haittaa pelaamista ja kovimmat pelaajat saavat suurimmat fyrkat ja kireimmät gimmat. On nille misseille tähänkin asti kelvannut ne hampaansa menettäneet lätkämiehet.
ja liittyi aloitukseen miten? Miksi joka asiaan pitää vetää joku naisten saanti...
Naisille ja lapsille hyvä, koska koordinaatio ei riitä ja kaatuessa mailat heiluu. Nuorissa yli 18v siitten pojillekin pleksit, kun siirtyvät MIEHEN ikään.
Samasta syystä kuin naispuolinen työntekijä saa työelämässä mustalla silmällä saikkua, mutta saman työnkuvan mies ei?
Arvet sopii miehille, mutta naisille ei. Ite en nii fiilais jos naisystävällä ois tekarit ja naama tikattu moneen kertaan.. Jääkiekko ei muutenkaan ole mielestäni naisten laji, kuten ei mikään rajun kontaktin kamppailulajikaan.
Miksi pelaajat edes suostuvat tuohon?