Mitä mieltä olette jos keskimääräinen mies ajaa koneella kaikki hiukset pois?
Kommentit (45)
Comb overilla vaan piilottelet.
Ei sitä kukaan huomaa.
Itsestäsikin tuntuu, että aivan kun olisi hiuksia siellä alla?
Sinäpä sen sanoit, hiukset ovat miehen kruunu.
Minua ei kaljuuntuminen ja/tai sen takia pään ajelu haittaa, mutta harvalla miehellä on sen näköiset kasvot ja pää, että kannattaa ihan huvin vuoksi vetää kalju tai sänki ja olettaa näyttävänsä hyvältä.
Olen yllättynyt äänestystuloksen rehellisyydestä. Yleensä kaljuja miehiä hehkutetaan valheellisesti..
Tämähän riippuu täysin miehestä. Suurin osa miehistä näyttää paremmalta hiukset päässä, mutta olen nähnyt myös päinvastaisia tapauksia.
Kalju on seksikästä. Taidan olla vähemmistössä, mutta mä todella tykkään.
Kalju sopii joillekin todella hyvin. Ja sitten on ne, joista tulee vaan rikollisen näköisiä 😑
No se on ihan sen miehen oma asia. Ei se seksikkyys on hiuksista kii, koskee kaikkia ihmisiä. Oma pää, oma valinta. Onko päässä hiukset vai ei, ei oo mikään dealbreaker ainakaan mulla. Järkee siellä olis hyvä olla. Edes vähän.
Mikä on keskimääräinen mies? Mutta tykkään kaljuista miehistä, varsinkin silmälasien kera. Tatuoituja kaljupäitä ei huolis.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän riippuu täysin miehestä. Suurin osa miehistä näyttää paremmalta hiukset päässä, mutta olen nähnyt myös päinvastaisia tapauksia.
Aivan tarkoituksella kirjoitin että KESKIMÄÄRÄINEN mies, koska on hyvin tiedossa miten miehet ovat erilaisia.
ap
Aloin ajelemaan lyhyeksi hiukset, kun päälaelta alkoi kumi paistamaan. Tukka lyhyenä sitä ei niin huomaa, kun harvenee lisää niin sitten lähtee loputkin.
Tässä linkki nykyisiin hiuksiini:
Kuva on otettu kaksi päivää sitten...en siis ole kaljuuntumassa.
Ap
Joskus teininä muka innostuin kaljuista kundeista, mutta näin 30+ -vuotiaana olen alkanut arvostamaan miehellä paksua ja vahvaa tukkaa.
Nykyinen tyylini on ehkä hieman sliipattu, ja ajeltu pää olisi vähemmän koreileva. Ei niin neitimäinen.
Myös helppous, vaivattomuus ja nopeus tietysti kiinnostavat. Kesäkin helteineen ja uintireissuineen on tulossa.
ap
Keskimääräinen pää on niin hölmön muotoinen tai kasvot vs. kaalinpää mittasuhteissa on jotain pielessä. Tällaisten miesten kannattanee ajaa vasta kun spedetukka on pitkällä.
Hyvän muotoisella kaalilla siunatuille toki kaljukin sopii.
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkki nykyisiin hiuksiini:
Kuva on otettu kaksi päivää sitten...en siis ole kaljuuntumassa.
Ap
Matskua on, mutta hanki vain kunnollinen leikkaus, se oikeasti tekee paljon. Kalju ehdit olla kyllästymiseen asti sitten kun ikä vie hiukset.
Kaljuksi ajeltu mies on kuin kuohittu mies.
Ikävän näköistä, tulee myös venäläinen sutenööri mieleen tai keskitysleirivanki.
Pitkä tukka ja parta, niistä on mies tehty.
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä muka innostuin kaljuista kundeista, mutta näin 30+ -vuotiaana olen alkanut arvostamaan miehellä paksua ja vahvaa tukkaa.
Ihan vidduuksillasi alat kiinnostumaan paksuista hiuksista siinä vaiheessa kun ne alkaa miehillä karkaamaan päästä, prkl!
Hermoromahduksen merkki.