Ihanaa kohta voi olla ulkona taas ilman paitaa - naiset käy kuumana
Kiva näyttää vähäkarvaista atleettista kroppaani kun se on kiiltävä hiestä.
T: n-37
Kommentit (14)
Miesten vähäpukeisena keikisteleminen ei ole YHTÄÄN seksikästä.
Jotkut miehet ei vaan millään tajua tätä. Kun niiden oma seksuaalinen kiinnostumisensa liittyy niin vahvasti visuaalisuuteen, ne kuvittelee naistenkin olevan samanlaisia.
Vaikka olisi miten omasta mielestään hyvän näköinen "pyykkilauta," paita päällä se vaan on paremman näköinen. Miehen alastomuus on jotenkin kökköä. Yrittävät päteä naisten keinoin, ei onnistu.
Minä aina kavahdan kaikkia paidattomia miehiä. Paidattomuus julkisilla paikoilla ei näytä hyvältä, varsinkaan suomalaisilla kun meille on siunaantunut sellainen valkoinen pullataikinaiho.
AP, niinhän sinä luulet! Tosiasia on, että kuumana käymme me naiset, mutta ihan jostain muusta syystä kuin kuvittelet.
Laita vielä loaferit. Kuulostat nimittäin ihan siltä tyypiltä.
Hien määrästä päätellen kuulostat myös sydänvaivaiselta.
Mainostaminen kannattaa, varsinkin jos on huonohko, aikansa elänyt tuote.
Naisia kiihottaa henkinen yhteys, ei siis fyysisyys niin kuin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä aina kavahdan kaikkia paidattomia miehiä. Paidattomuus julkisilla paikoilla ei näytä hyvältä, varsinkaan suomalaisilla kun meille on siunaantunut sellainen valkoinen pullataikinaiho.
Entä paidattomia naisia? Siitähän nyt on kyse.
Minäkin tykkään kulkea kesällä ilman paitaa ja heilutella hikisiä tissejä.
N-49
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä niin totta. Valkoinen hikinen iho ei näytä hyvältä suorassa auringonpaisteessa. Aina punoittaa, on näppyinen ja verisuonet paistaa. Itse nautin auringonpaisteestani varjostakäsin ihailtuna, ilmavissa ja kevyissä vaatteissa, kylmä juoma kädessäni. Ei tule ryppyjäkään niin nopeasti.
Itse olen hetero nainen, enkä kyllä koskaan pidä paidatonta miestä seksikkäänä/haluja herättävänä. Mies joko on seksikäs tai sitten ei, mutta paidattomuus ei sitä mielestäni lisää. Miehet ovat naisia enemmän visuaalisten asioiden perään eli ehkä kuitenkin saat parit homo miehet kuumiksi;)
Paidet pois vaan. Itse kuljen todella paljon kesäisin ilan paitaa ja shortseissa. En viitsi kuunnella näitä jatkuvia moraalisaarnoja jokainen menköön tavallaan. Syy miksi olen ilman paitaa se on minusta vaan niin mukavaa kuljeskella vähissä vaatteissa ja eikä ole koskaan ollut mikään ongelma. miehet rohkeasti vaan paita pois
Minäkin tykkään kävellä kesähelteillä rinnat paljaina. Varsinkin kauppakeskuksissa saan paljon kehuja rinnoistani.