Mitä sarjoja seuraat ja minkä ikäinen olet?
Kommentit (33)
Sohvaperunat, tarviiko muuta katsoa?
Kolmekymppinen N
Sykettä ja Outlanderia katson.
N 22
Netflixistä joskus harvoin löytyy hyvä (mini)sarja. Ahmin ne muutamassa päivässä ja saattaa mennä vuosi pari että löydän muuta katsomisen arvoista.
Olen aika valikoiva ja keskittymiskykyni on huono.
En esim. ole katsonut jaksoakaan Game of thronesia.
N35
Shameless taitaa olla ainoa sarja mitä nykyisin katson säännöllisesti. Muuten tykkään katsoa urheilua ja joskus elokuvia. Olen muutenkin sellainen joka katsoo sarjoja "myöhässä" silloin kuin ne ovat jo tv:n esityksestä loppuneet. Oz, Mullan alla, Sons of anarchy, Spartacus olleet suosikkeja. Katson välillä myös jotain rikossarjoja ja national geographic usein katsottuna. Ikää 25 vuotta. Sori kun meni aiheesta jo ohi
Lemppareita
GoT
True detective
Broadchurch
Handmaid’s tale
Huvila ja Huussi
N32
Korealaisia draamoja pääasiassa. Nyt tällä hetkellä Netflixistä Kingdom. Olen 40v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sykettä ja Outlanderia katson.
N 22
Outlanderia katsoin myös ekat kaksi kautta, mutta kolmas oli jotenkin niin blaah, että jäi katsomatta.
N35
Vera Stanhope
Vallan linnake
Laava
Syyttäjä
muut brittidekkarit, kaikki tanskalaiset ja islantilaiset vastaavat myös
N48
Uutiset
Voice of Finland
Kova laki: Erikoisyksikkö
TIS
Muumilaakson tarinoita
N40
The Blacklist ja The fall on kesken tällä herkellä.
N26
En "seuraa" mitään sarjaa, sillä en ole vuosiin katsonut telkkarista muuta kuin suoria lähetyksiä urheilun saralta ja eduskunnasta. Sarjoja katson aina yhtä kerrallaan suoratoistopalveluista.
Vera Stanhope tutkii.
Muuta en nyt seuraa, ylipäätään en koskaan katso tosi tv-juttuja. Huvilaa ja Hyyskää katson lopputuloksen takia, samoin muita samantyylisiä ohjelmia, vaikka korvat vuotaa vertaa niissä olevan teeskentelyn takia. Miksihän ei voi tehdä niin, että ei yritetä luoda teennäistä yllätysjuttua loppuun, kun kaikki tiedämme ettei se ole totta?
Olen 60 vuotias nainen.