Falafelit on pahoja ja kuivia palleroita!
hyi että on pahoja, kuivakkaita pitäs olla joku kastike muttei noista miehen ruokaa saa tekemälläkään, pitää taas heittää roskin ruoka-avusta tulleet falafel-pullat
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, ikinä en osta.
Jopa atr*Ian jauhelihapihvit ja - pullat on parempia, vaikka ei nekään oo hyviä.
Atrilan?
ATRIA.
Jos pavuista jotain tehdään, niin hernekeittoa, se on hyvää.
Kyllä saa tykätä falafelistä, se on makuasia. Itse en pitänyt.
Niin ovat. Roskiin meni, yök. Onkohan niissä kuminaa, sitä ainakin inhoan. Ja se pelkkä suutuntuma, hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Jos pavuista jotain tehdään, niin hernekeittoa, se on hyvää.
Kyllä saa tykätä falafelistä, se on makuasia. Itse en pitänyt.
Herneistä tehty papukeitto vasta hyvää onkin.
Ohis
Todella pahan makuisia tai oikeastaan mauttomia pahvipullia. T. N43v
Kaikista mureinta lihaa on syntymätön vasikka eli lehmä teurastetaan juuri ennen kuin ehtii synnyttää ja vasikka ei ole ehtinyt ottaa askeltakaan, joten lihakset ei ole alkaneet kiinteytyä. Maiskis.
Joo samaa mieltä -ihmeellisiä kokkareita
Hmm, mä oon joskus syöny hyviä falafel-pullia mutta en muista minkä valmistajan ne oli. Falafelit kannattaa tehdä itse, tulee hyviä, kaupassa myytävät on lähes kaikki kuivia ja pahvin makuisia. Etelän maissa missä näitä syödään niin itse ne siellä tehdään eikä osteta mistään pakastealtaasta :D
Useissa kebab-paikoissa olen myös syönyt hyvää falafelia.
Te ette vain osaa. Tehkää itse falafel sipulista, valkosipulista, kik-herneistä jne, paistakaa nopeasti pannulla ja VOT. Kylmä jogurttikastike oheen ja salaatti.
Reseptejä löytyy netistä.
Kik-herneliemestä vatkaa äkkiä vegaanisen marenkitaikinan muna-allergiselle.
Hyvä kun kokeilette, mutta eineksestä ei ehkä makuelämystä saa missään muussakaan ruokalajissa.
Vierailija kirjoitti:
Te ette vain osaa.
Tällaiset tokaisut oikein buustaa kiinnostusta aihetta kohtaan. 😊
Olen syönyt falaveleja Israelissa. Oli tosi hyviä.
Matkan jälkeen tein kotonakin ja hyvin maistui.
Einesruoat eivät nappaa, joten en edes yritä ostaa falaveleja kaupasta.
Moisia kikkaroita en kotiin osta. Joskus kokeillut Farossa. Hyhhyh
Hei mekin ollaan saatu ruoka-avusta falafel-palleroita. Ei voitu valita, oli pakko ottaa. Väkeviä ja pahoja ovat. Lapset eivät huoli. Ovat nyt pakastimessa odottamassa mitä niille tehdään.
muikkukeitto ja lohikeitto ne on poikaa ja fetasalaatti