Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lyhytkasvuinen poika. Itsetuntoni on huono.

Lyhytkasvuinen
04.04.2019 |

Joo, eli siis mä olen 17v lyhytkasvuinen poika. Oon 120cm. Mulla on tosi huono itsetunto. Kiusattu alakoulusta lukioon. Vielä nyt lukiossani. Perheessäni muut ovat 190 pitkiä ja naiset 170. Ainoa, että pikkuveljeni on 160cm kasvaa siis vielä on kaksi vuotta nuorempi. Tuntuu pahalta että pikkuveljeni on minua 40cm pidempi. Hän väitää ja itkuu kuinka lyhyt on vaikka on paljon pidempi. Se satuttaa joka kerta. Minulla on kaksi pikkuveljeä 160cm pitkä ja 180cm pitkä. He soittavat soittimia bassoa ja kitaraa ja heillä on heavy-bändi. Molemmilla tyttöystävätkin. Tuntui pahalta nähdä 160cm veljeni tyttöystävä joka on häntä 10cm pidempi eli siis 170cm. Melkein itkin. Koin itseni niin pieneksi.

Täytän kohta 18 ja en ole saanut ikinä tyttöä. No molemmat pikkuvelejni saivat tyttöystävät aloittamalla urheiöun ja kitaran soiton. Olin viime vuonna saynassa heidän kanssaan. Tajusin, että minun penikseni on yksneljäsosa pikku veljeni munasta....

Tää on liian raskasta......mulla on fyysisesti ja henkisesti pieni muna.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa tulla halaamaan! Yritä keskittyä itseesi ja omiin juttuihisi muiden sijaan, vaikka se onkin vaikeaa. :) Kokeile mennä vaikka harrastamaan teatteria? Tiedän monia lyhytkasvuisia miehiä Suomesta ja ulkomailta, jotka ovat karismaattisia näyttelijöitä tai muita viihdyttäjiä.

Vierailija
2/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Pakko yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lyhytkasvuisia ja he ovat perheellisiä. Ja muutenkin heillä menee hyvin...

Vierailija
4/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin netistä, löytyi Lyhytkasvuiset ry.

Ps. Koolla ei ole väliä, minkään koolla. Vaikka oma mieheni on pitkä, se ei merkitse minulle mitään. Elämäni miehet ovat olleet monen pituisia.

Vierailija
5/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät normaalipituisetkaan aina sitä kumppania helposti löydä. Netin kautta tms. treffisivujen kautta voi yrittää tutustua naisiin, jotka ovat itsekin lyhytkasvuisia. Opiskele hyvä ammatti ja harrasta kaikkea mielenkiintoista. Unohda itsesääli. Kiusaajat ovat törppöjä, jotka eivät tajua, että meidän kaikkien elämä on lahja, jonka eteen emme ole hirveästi työtä tehneet ennen syntymäämme. Lyhytkasvuisuus on yksi kehityspoikkeama harmaasta massasta. Katsoin muutaman viikko sitten TV:stä ohjelmaa "Apua, mikä sairaus". Siinä oli yksi nuori mies, jonka raajat olivat hyvin kehittymätttömät ja pääkin retkotti kokonaan takana päin (selkäranka ja kaularanka olivat vääntyneet kohdussa taakesepäin). Hän oli kätevä tietokoneiden kanssa (näyttö piti laittaa eri asentoon kuin ns. normaaleilla) ja oli ammatiltaan kirjanpitäjä. Varsinainen ilopilleri oli ja piti kouluissa luentoja positiivisesta elämänasenteesta. Katsopa, jos löytyy vielä TV-arkistoista :D

Vierailija
6/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi mennä tähänkin...

Vierailija
7/9 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you! Tsemppiä! Mä olen kans tosi lyhyt 160cm, kasvan vielä siis noin 5cm lääkärin mukaan. Muakin on kiusattu pituuden takia. Olin eskarissa vain 108cm😕.

Jaksamista, kannatta vaikka hakea teatteriin tai aloittaa basson soitto.

Vierailija
8/9 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tässä oli kyse ihan oikeasta lyhytkasvuisuudesta eikä näistä "yhyy en saa naista kun olen vain 167 cm". Kieltämättä lyhytkasvuisuus voi olla haaste parin löytämisessä, mutta ei se siitä selvästi mahdotonta tee, koska hyvin monilla lyhytkasvuisilla näyttää olevan puoliso ja perhe.

Asiat luultavasti helpottaa kun ikää tulee - nuoret on vielä aika pinnallisia ja menevät senkin mukaan, kenen kanssa on hienoa muiden mielestä seurustella. Itsekin himoitsin niitä sosiaalisesti suosittuja, komeita poikia ei vain siksi että he kiinnostivat seksuaalisesti tai ihmisenä, vaan koska minusta oli hienoa kavereiden edessä olla ylpeä siitä että heidänkin himoitsemansa poika oli *minun poikakaverini* eikä heidän. Ja kieltämättä, siinä lapsellisessa iässä olisin hävennyt lyhytkasvuisen tyttöystävänä näyttäytymistä. Useimmat kuitenkin aikuistuu parinkympin tienoilla ja jälkeen, ja silloin niillä nuorena ei-suosituilla on paremmat mahdollisuudet.

Vierailija
9/9 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako kaikkee tosissaan! Ap on varmasti hyväksynyt ettei saa naista