Aivan kamalan tylsää! Suosittele jotain tekemistä!
Jonkin verran myös laiskotuttaa, mutta jos jotain inspiroivaa fyysisesti aktiivista tekemistä löytyy ehdotusten joukosta, niin sellainenkin käy! Olen lapseton ja sinkku, joten mitkään puistoilut ja lastenkerhot eivät sovi minulle. Olen jo mm vaeltanut luonnossa tuntikausia ja käynyt eväsretkillä, lukenut kasan kirjoja, katsonut televisiota, kutonut, urheillut, maalannut...
Hyviä, mukaansa tempaisevia kirjoja ja sarjoja saa toki ehdottaa lisää.
Kommentit (15)
Bookbeatissa on vaikka mitä, kai sinulla on se jo?
Katso Hesarin pienpuoluetentti, alkaa klo 18.
Ota kauneuspäivä. Raspaa ja liota jalkasi ,rasvaa ne. Poista häiritsevät ihokarvat. Ihon kuorinta vartalolle ja kasvoille. Hiusten öljyhoito. Kynsien hoito ja lakkaus. Sitten taidenäyttelyyn ja johonkin mieluisaan paikkaan kahville.
Dippaile pökälettä peräröörissäsi.
Mieti kaikki suomenkieliset sanat jotka päättyy kirjaimeen L
Höm, tää on ehkä vähän tylsää ja sopii ehkä lähinnä innokkaalle järjestelijälle tai siivousintoilijalle, mutta kaiva kaapeista itselle tarpeettomia tavaroita ja vaatteita kirpputorille vietäväksi. Tää on sellainen minkä mä tekisin heti jos tulis sellainen hetki, että olis oikeesti aikaa! :)
Lähde matkalle. Nyt on ollut tosi edullisia reissuja Europan kaupunkeihin. Tai menet, vaikka naapurikaupunkiin. , jos et pitkälle halua lähteä.
Sisusta kotia tai käy puutarhamessuilla.
Soita, jollekin sun vanhalle tuttavalle tai ystävälle, jota et ole aikoihin nähnyt ja pyydä kahville.
Tee pitkä pyörälenkki.
Joogaa. Netistä löytyy sekä ilmaista että maksullista ohjausta. Kokeile vaikka Youtubea tai Yogaiaa.