Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hemmetti, kun oksettaa! Sain kuulla kamalan totuuden ystäväpariskunnasta.

Vierailija
21.07.2008 |

Mieheni uskoi minulle 5 vuotta pitämänsä salaisuuden ystäväpariskunnasta, jotka tulevat meille ensi viikonlipuksi.

Pari on alunperin mieheni ystäviä ja olen aina pitänyt pariskunnan naisesta, minusta hän on todella ihana, aito ja lämmin ihminen. Miehestä ei taas ole koskaan niinkään välittänyt. Miestäni ilmeisesti on tuo salaisuus painanut, koska tänään puolusteli tuota miestä ja sanoi kertovansa yhden asian, jonka on luvannut pitää salassa. Sanoi, että vaimonaan minun pitäisi kuulla totuus.

Eli tuon kaveriparin naisella on ollut avioliiton aikana toinen mies, jonka kanssa on paneskellut kaveriparin aviovuoteessa. Nainen jäi kiinni petoksesta, kun miehensä tuli kotiin työmatkaltaan hieman aiemmin ja löysi kondoomin käärepaperin sängyn vierestä. Mies antoi anteeksi ja halusi jatkaa avioliittoaan.

Mulla meni jotenkin maku koko naiseen. Millä pystyn kohtaamaan hänet? En voi mitään sanoakaan, koska mieheni oli pariskunnan miehelle luvannut ja vannonut ettei kerro kellekään. Nyt hän kuitenkin sitten kertoi minulle. Inhottava tilanne.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..parempi, kun et paljo mieti asiaa, jos olet noin vanhoillinen.

naapurissamme asuu veljekset lähekkäin perheineen, toinen veli pani veljensä vaimoa ja jäivät rysänpäältä kiinni.. elämä jatkuu silti molemmissa perheissä ja kumpikaan liitto ei hajonnut, vaikka natisevatkin liitoksistaan.

Vierailija
22/29 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondomi. Ja sinä ap olet provooooooooo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousiko omat pisteesi ja tunnetko itsesi nyt paremmaksi ihmiseksi ...

Vierailija
24/29 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan totta tollasta tapahtuu???????Voi hyvät hyssykät. Keskity siihen omaan ukkoos, joka petti ystävänsä luottamuksen kertomalla salaisuuden tollasella lörppä vaimolle.

Vierailija
25/29 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä esim. sitä onko mies sanonut jotain tai hänellä ollut omia virityksiä. Eihän nyt heidän henkiökohtaiset asiansa saa vaikuttaa ystävyyteenne. Et oikeasti ole mikään jumala ja oikeutettu tuomitsemaan muiden tekoja. Eiköhän nainen ole tuosta jo saanut kärsiä ihan tarpeeksi!

Vierailija
26/29 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yököttävyyden huippu pettää ja paneskella omassa aviovuoteessa, olisi mennyt edes sen miehen kämpille.

Vierailija
27/29 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin heitä onnellisena, luotettavana ja rehellisenä pariskuntana.

Olen varmaan sitten nipo, mutta minä en hyväksy paneskeluja ympäriinsä enkä myöskään aviopuolisosta pahaa puhumista tai valehtelua.

Tai ystävän miehestä? Sanoit että olet pitänyt naista ystävänä ja silti olet haukkunut hänen miestään omalle miehellesi aikan rankastikin.

Kasva aikuiseksi! Jos pari on vielä yhdessä niin kaipa ovat asiansa selvittäneet ja ovat onnellisia tahollaan! Hyvänen aika, mitä asia sinulle kuuluu?

Vierailija
28/29 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuomitse!

Vierailija
29/29 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuiko miehesi totta? Puhuiko toinen mies miehellesi totta? Ja jos puhuivat, kertoiko kaiken, että onko miehellä ollut suhteita, onko lyönyt vaimoaan, onko heillä ollut avoin suhde, onko hän homo tai transvestiitti, tai impotentti tai narsisti-- et taida tietää, ethän? Eli ei taida kuulua sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi