Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kevyt kasvojenkohotus? Olen 40v ja uurteet suunympärillä

Vierailija
04.04.2019 |

on järkyttävät ja kasvot roikkuu. Kun vedän kasvojen ihoa ihan vähän kireämmälle korvien edestä tai takaa ihoa vetämällä, ilme piristyy huomattavasti. Olen alkanut harkita jotain toimenpidettä kasvoille. Mitään isoa faceliftiä en halua, mutta vähän pitäisi ihoa saada kiristettyä, että näyttäisin pirteämmältä. Onko kokemuksia? Mikä toimenpide olisi sopivin ja paljon maksaa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai tupakoi ? Kylmä vesi esim avantouinti auttaa ja säännöllinen ihonhoito hyvillä aineilla.

Vierailija
4/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tupakoi. Käytän hyvää luomukosmetiikkaa. Täyteaineet ei mielestäni ole ratkaisu, koska kasvojen muoto ok muuten, mutta suunympärys pitäisi kiristää ja tuolta leukakulmista ehkä myös iho vähän tiukemmaksi.

Vierailija
5/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tupakoi. Käytän hyvää luomukosmetiikkaa. Täyteaineet ei mielestäni ole ratkaisu, koska kasvojen muoto ok muuten, mutta suunympärys pitäisi kiristää ja tuolta leukakulmista ehkä myös iho vähän tiukemmaksi.

Täyteaineita kannattaa kokeilla. Mä luulen että sulla on sama kuin mulla. Poskipäistä on lähtenyt rasvaa ja kun poskipäät ovat pienentyneet, kasvot ikään kuin valahtavat alemmas. Kokeilepa huviksesi kohottaa kasvojasi poskipäiden kohdalta. Jos saat toivottuja vaikutuksia suupieliin ja leukakulmiin, ratkaisuksi voisi kokeilla täyteainetta poskipäihin. Mulla se freesaa ilmettä tosi paljon.

Vierailija
6/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta oon miettinyt samaa. Mutku en tiedä mietinkö sitä vain siksi että itsetunto on huono miehen jätettyä minut 20v nuoremman naisen takia - se olis vähän niinku väärä syy naamankiristykseen. Mutta tommosta HIFU- hoitoa olen pohtinut, maksaa satasia riippuen kuinka iso alue käsitellään. Pitäisi kiristää ihoa sisältä päin. Mut vähän pelottaakin, mitä jos tulos on toispuoleinen, kuoppainen tms.

Vierailija
7/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttä kasvojenkorotusta ei ole olemassakaan, kuis sitten arpien peittely? Selvitä nyt ensin nuo täyteaineet ja botoxin tarjoamat mahdollisuudet.

Vierailija
8/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mulle riittäisi sellainen, että korvien edestä otettais pienet suikaleet ihoa pois ja ommeltaisiin reunat takaisin yhteen. Ei haittaisi sellaiset arvet ja sen voisi tehdä paikallispuudutuksessa. Kun vaan löytäisi osaavan kirurgin.

Vierailija
9/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia en missään nimessä halua, hermomyrkkyä.

Vierailija
10/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites mikroneulaus? Ei mikään semmonen kotirullaus lyhyillä neuloilla vaan kosmetologin tekemä kunnollinen.

Vierailija
11/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä. Keskity tärkeämpiin asioihin kuin suupieliin. Onnellisuus ei tule sileästä leuasta, vaan paljon syvemmältä.

Vierailija
12/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että mulle riittäisi sellainen, että korvien edestä otettais pienet suikaleet ihoa pois ja ommeltaisiin reunat takaisin yhteen. Ei haittaisi sellaiset arvet ja sen voisi tehdä paikallispuudutuksessa. Kun vaan löytäisi osaavan kirurgin.

Tuo on mid-face lift. Ei ole olemassa mitään sen "raskaampaa" kasvojenkorotusta kirurgisesti, paitsi koko kasvojen kohotus eli tuo + otsan ja kaulan kohotus. Kyllä se tuhansia maksaa, vaikka kirurgi tekisi vain pienet nipsaukset.

Itse menisin mielellään otsan- ja poskienkohotukseen.

Vierailija
13/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites mikroneulaus? Ei mikään semmonen kotirullaus lyhyillä neuloilla vaan kosmetologin tekemä kunnollinen.

Ap, onhan sulla ”perus” kunnossa? Eli: bmi alle 24, vaatekaapissa myös jotain alle 2 v sitten ostettua, hiukset muodinmukaiset ja meikkaat kun töihin meet (meikki pitää olla tätä päivää eikä 2000-l:n alkua).

Jos nää ei oo kunnossa, niin ihan turha sun on itseäsi nuorentaa noilla pikametodeilla. Jo pelkästään lihavuus + kananpersusfleda vanhentaa ihmistä tosi paljon.

Terv. N41

Vierailija
14/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolangat

Vierailija
15/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, onhan sulla ”perus” kunnossa? Eli: bmi alle 24, vaatekaapissa myös jotain alle 2 v sitten ostettua, hiukset muodinmukaiset ja meikkaat kun töihin meet (meikki pitää olla tätä päivää eikä 2000-l:n alkua).

Jos nää ei oo kunnossa, niin ihan turha sun on itseäsi nuorentaa noilla pikametodeilla. Jo pelkästään lihavuus + kananpersusfleda vanhentaa ihmistä tosi paljon.

Terv. N41

Miten nelikymppinen tekee tämän päivän meikin, millainen se on?

Eri

Vierailija
16/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin mesolangoista 500€ enkä huomannut yhtään mitään eroa.

Vierailija
17/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 22. Kevyt meikki päivittäin. Hiukset ok, ei shokkivärejä tai kananpersettä. Harvalla 40v sellaista on? Vaatteet on ihan nykyaikaiset ja sopivat kooltaan.

Vierailija
18/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyaluronihappoa ruiskeilla, suosittelen. Just hyvia noihin ikauurteisiin, ja vaaratonta toisin kuin botox.

Vierailija
19/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plasmapen hoidot vois myös auttaa.

Vierailija
20/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistoshoidot auttaa ja nelikymppinen ei vielä edes tarvitse kasvojenkohotusta, odota kun olet viiskymppinen, sitten naama on kuin buldogilla.