Mikä avuksi vihaan itseä kohtaan?
Jep. Eli siis. Olen 25 v mies. Vihaan itseäni. Olen ruma, köyhä, vaalea, lyhyt ja kouluttamaton. En älykäs. Ei ole ystäviä. Olen yksin. Voi kuinka toivoisinkaan kuolemaani. Ei ole mitään syytä elämää. Miksi kukaan nainen kiinostuisi tällaisesta? Vaikka olisikin parempi itsetunto. Yritän kyllä kehittyä,mutta ei se mitään takaa. Miksi siis yriytää, kun en löydä toivoa puolisosta sekä perheestä. En ole katkera, vaan ahdistunut ja surullinen. Apua olen hakenut,mutta ei keskustelu muuts mitään. Kiitos kun luit, se helpottaa hiukan. Valoa päiväänne!
Kommentit (49)
Miten rehellinen oletkaan. Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Miten rehellinen oletkaan. Arvostan!
Kiitos
Oletko harkinnut Pokemon Go:n pelaamista? Itse olen tutustunut pelin kautta uusiin ihmisiin, ja saa siinä samalla liikuntaakin, muuten ei oikein tulisi lähdettyä lenkille. :) Ikä ei myöskään ole mikään este, valtaosa pelaajista kun ovat aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko harkinnut Pokemon Go:n pelaamista? Itse olen tutustunut pelin kautta uusiin ihmisiin, ja saa siinä samalla liikuntaakin, muuten ei oikein tulisi lähdettyä lenkille. :) Ikä ei myöskään ole mikään este, valtaosa pelaajista kun ovat aikuisia.
Kiitos vinkisyä. Harkitsin,ja kokeilin, mutta ei ole mun juttu!
Tämä on aiheuttanut sen, että olen todella vaarassa syrjäytyä. En haluaisi, mutta siihen suuntaan olen matkalla, ellen pysöytä junaa
Joo on käyty. Merivoimissa. Urheilua voisin alkaa harrastaa, mutta tanssi kiinostaa eniten. . Joo tiiän, valitan vain. Pakko päästää höyryjä ulos ja mulla se on valittaminen, kunnes sivistyneempi keino löytyy