Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi vihaan itseä kohtaan?

Vierailija
04.04.2019 |

Jep. Eli siis. Olen 25 v mies. Vihaan itseäni. Olen ruma, köyhä, vaalea, lyhyt ja kouluttamaton. En älykäs. Ei ole ystäviä. Olen yksin. Voi kuinka toivoisinkaan kuolemaani. Ei ole mitään syytä elämää. Miksi kukaan nainen kiinostuisi tällaisesta? Vaikka olisikin parempi itsetunto. Yritän kyllä kehittyä,mutta ei se mitään takaa. Miksi siis yriytää, kun en löydä toivoa puolisosta sekä perheestä. En ole katkera, vaan ahdistunut ja surullinen. Apua olen hakenut,mutta ei keskustelu muuts mitään. Kiitos kun luit, se helpottaa hiukan. Valoa päiväänne!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet ollut armeijassa? Jos et, ala treenata ja hae erikoisjoukkoihin. Tai vähintään pioneeriksi tai spolleksi. Saat itseluottamusta ja sitä kautta sen naisen. En ole ikinä kuullut että yksikään laskuvarjojääkäri tai taistelusukeltaja olisi jäänyt ilman -eikä niiden tarvitse edes mainita taustaansa. Mutta noissa hommissa mies oppii mistä puusta on veistetty ja missä ne omat rajat menee, ja sen hyvin puoleensavetävää.

Jos armeija on jo käyty ja tuo tie suljettu, ala harrastaa erävaellusta. Pari viikkoa yksin kairassa opettaa sinulle myös itsestäsi paljon.

Kamppailulajit (mukaan lukien kreikkalais-roomalainen paini) tuo myös itseluottamusta ja kaikenlainen äijätouhu nostaa testotasoja, mikä lisää sitä itseluottamusta entisestään.

Uhriutumisen ja vauvikselle kirjoittamisen lopetat tähän paikkaan. Se ei auta sinua.

Joo on käyty. Merivoimissa. Urheilua voisin alkaa harrastaa, mutta tanssi kiinostaa eniten. . Joo tiiän, valitan vain. Pakko päästää höyryjä ulos ja mulla se on valittaminen, kunnes sivistyneempi keino löytyy

Vierailija
42/49 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valuvali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rehellinen oletkaan. Arvostan!

Vierailija
44/49 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten rehellinen oletkaan. Arvostan!

Kiitos

Vierailija
45/49 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
46/49 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut Pokemon Go:n pelaamista? Itse olen tutustunut pelin kautta uusiin ihmisiin, ja saa siinä samalla liikuntaakin, muuten ei oikein tulisi lähdettyä lenkille. :) Ikä ei myöskään ole mikään este, valtaosa pelaajista kun ovat aikuisia.

Vierailija
47/49 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko harkinnut Pokemon Go:n pelaamista? Itse olen tutustunut pelin kautta uusiin ihmisiin, ja saa siinä samalla liikuntaakin, muuten ei oikein tulisi lähdettyä lenkille. :) Ikä ei myöskään ole mikään este, valtaosa pelaajista kun ovat aikuisia.

Kiitos vinkisyä. Harkitsin,ja kokeilin, mutta ei ole mun juttu!

Vierailija
48/49 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa miten rehellinen olet

Vierailija
49/49 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aiheuttanut sen, että olen todella vaarassa syrjäytyä. En haluaisi, mutta siihen suuntaan olen matkalla, ellen pysöytä junaa