Mikä avuksi vihaan itseä kohtaan?
Jep. Eli siis. Olen 25 v mies. Vihaan itseäni. Olen ruma, köyhä, vaalea, lyhyt ja kouluttamaton. En älykäs. Ei ole ystäviä. Olen yksin. Voi kuinka toivoisinkaan kuolemaani. Ei ole mitään syytä elämää. Miksi kukaan nainen kiinostuisi tällaisesta? Vaikka olisikin parempi itsetunto. Yritän kyllä kehittyä,mutta ei se mitään takaa. Miksi siis yriytää, kun en löydä toivoa puolisosta sekä perheestä. En ole katkera, vaan ahdistunut ja surullinen. Apua olen hakenut,mutta ei keskustelu muuts mitään. Kiitos kun luit, se helpottaa hiukan. Valoa päiväänne!
Kommentit (49)
Kouluttaudu niin pärjäät. Itseluottamuksesi kasvaa.
Uskon että varmasti löydät naisen.
T. N
Vierailija kirjoitti:
T. N
Kiitos tuesta :)
Vierailija kirjoitti:
T. N
Ja mitä se takaa? Häh? Ei toiminut mulla ainakaan
Vierailija kirjoitti:
Tunnen niin samoin :(
Tsemppiä ja voimia sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen niin samoin :(
Tsemppiä ja voimia sullekin!
Kiitos
Pisteet ap:lle avoimesta rehellisyydestä olla haavoittuvainen ja kysyä neuvoja ja apua. Olet tosi vahva, ihailen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. NJa mitä se takaa? Häh? Ei toiminut mulla ainakaan
Jos neuvoja kaipaat, ota ap:sta mallia?
Oletko sosiaalisessa mediassa? Olen yksinäinen nainen jolla on kumppani mutta esim. Facessa on kavereita ja ryhmiä jolloin tuntee olevansa edes jollain tapaa läsnä. Tsemppiä aloittajalle!
Vierailija kirjoitti:
Pisteet ap:lle avoimesta rehellisyydestä olla haavoittuvainen ja kysyä neuvoja ja apua. Olet tosi vahva, ihailen!
Meinasin sanoa samaa!
Vierailija kirjoitti:
Oletko sosiaalisessa mediassa? Olen yksinäinen nainen jolla on kumppani mutta esim. Facessa on kavereita ja ryhmiä jolloin tuntee olevansa edes jollain tapaa läsnä. Tsemppiä aloittajalle!
Olen joo. Nykyään en niin paljon, sillä haaveilen " oikeasta elämästä" netim ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluttaudu, niin saat paremman itseluottamuksen ja ehkä kavereita ja rahaakin.
Entä jos se ei auta? Tunnen yhden ikänsä yksin olleem diplomi- insinöörin jolla on valtavasti rahaa. Yksin on silti. Luonne?
Luonne. Järkeilee ja laskelmoi. Niin suuri vaatimustaso ettei kelpuuta ketään joka olisi Hänen Korkea - Arvoisuutensa Tasolla.
Ja yksin jääkin tuolla asenteella.
:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se ei auta? Tunnen yhden ikänsä yksin olleem diplomi- insinöörin jolla on valtavasti rahaa. Yksin on silti. Luonne?
Luonne. Järkeilee ja laskelmoi. Niin suuri vaatimustaso ettei kelpuuta ketään joka olisi Hänen Korkea - Arvoisuutensa Tasolla.
Ja yksin jääkin tuolla asenteella.:(
mullekin tulee usein paha mieli ihmisten ilkeydestä toisiaan ihan tuntemattomia kohtaan. tulee sellainen olo, että eikö ole missään hyvyyttä. Hyvyyttä lisääntyy sitä jakamalla, muistetaan se. Jokaisen sydämessä se asustaa ja pilkistelee. Että semmosta vaan tällä kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mullekin tulee usein paha mieli ihmisten ilkeydestä toisiaan ihan tuntemattomia kohtaan. tulee sellainen olo, että eikö ole missään hyvyyttä. Hyvyyttä lisääntyy sitä jakamalla, muistetaan se. Jokaisen sydämessä se asustaa ja pilkistelee. Että semmosta vaan tällä kertaa
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet. Monella voi olla haasteena kanavoida se oikealla tavalla ulos mut kokemuksista aina oppii :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet. Monella voi olla haasteena kanavoida se oikealla tavalla ulos mut kokemuksista aina oppii :)
Aina voi yrittää
Joko olet ollut armeijassa? Jos et, ala treenata ja hae erikoisjoukkoihin. Tai vähintään pioneeriksi tai spolleksi. Saat itseluottamusta ja sitä kautta sen naisen. En ole ikinä kuullut että yksikään laskuvarjojääkäri tai taistelusukeltaja olisi jäänyt ilman -eikä niiden tarvitse edes mainita taustaansa. Mutta noissa hommissa mies oppii mistä puusta on veistetty ja missä ne omat rajat menee, ja sen hyvin puoleensavetävää.
Jos armeija on jo käyty ja tuo tie suljettu, ala harrastaa erävaellusta. Pari viikkoa yksin kairassa opettaa sinulle myös itsestäsi paljon.
Kamppailulajit (mukaan lukien kreikkalais-roomalainen paini) tuo myös itseluottamusta ja kaikenlainen äijätouhu nostaa testotasoja, mikä lisää sitä itseluottamusta entisestään.
Uhriutumisen ja vauvikselle kirjoittamisen lopetat tähän paikkaan. Se ei auta sinua.
Ole hyvä ystäväiseni :)