Mikä avuksi vihaan itseä kohtaan?
Jep. Eli siis. Olen 25 v mies. Vihaan itseäni. Olen ruma, köyhä, vaalea, lyhyt ja kouluttamaton. En älykäs. Ei ole ystäviä. Olen yksin. Voi kuinka toivoisinkaan kuolemaani. Ei ole mitään syytä elämää. Miksi kukaan nainen kiinostuisi tällaisesta? Vaikka olisikin parempi itsetunto. Yritän kyllä kehittyä,mutta ei se mitään takaa. Miksi siis yriytää, kun en löydä toivoa puolisosta sekä perheestä. En ole katkera, vaan ahdistunut ja surullinen. Apua olen hakenut,mutta ei keskustelu muuts mitään. Kiitos kun luit, se helpottaa hiukan. Valoa päiväänne!
Kommentit (49)
Terapia, ja pitkä sellainen. Voimia!
Rakastuin blondiin mieheen. Mitå väliä sillä on minkä väriset hiukset sinulla on? Estävätkö ne rakkauden?
Mitä väliä sillä on, millainen olet? Kunhan osaat käyttäytyä.
T. N
Vierailija kirjoitti:
Terapia, ja pitkä sellainen. Voimia!
Olen ollut jo, mutta ei siitä ollut apua. Tosin olin vain muutaman kerran
Katso kutri.net videoita, auttoivat minua.
Kouluttaudu, niin saat paremman itseluottamuksen ja ehkä kavereita ja rahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin blondiin mieheen. Mitå väliä sillä on minkä väriset hiukset sinulla on? Estävätkö ne rakkauden?
T. N
Ainakin tuntuu siltä, vaikka ei olisikaan niin. Kaikki tuntemani ovat tehneet niin, ja jokapaikssa haukutaan. Ainakin siltä tuntuu( oli totta tai ei)
Niistä asioista jonkun luotettavan ihmisen kanssa juttelu kasvokkain, ei siis täällä, mitkä saavat sinut vihaamaan itseäsi. Empaattisen ja ymmärtäväisen läsnäolon ja keskustelun kautta saat kannustusta, tulet kuulluksi ja näkyväksi nuoreksi mieheksi. Opit ymmärtämään itseäsi, ystävystyt itsesi kanssa ja sitä kautta opit rakastamaan itseäsi. Se on hyvä tie, mutta vaatii sitoutumista ja aikaa. Ja Rohkeutta!
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se ei auta? Tunnen yhden ikänsä yksin olleem diplomi- insinöörin jolla on valtavasti rahaa. Yksin on silti. Luonne?
Katsos ystävä, ei se kerta terapiaa vielä riitä, tarvitaan paljon harjoitusta. Before Bao-baos grow big they start out by being little.
Omasta mielestäni nimenomaan blondit miehet ovat vetävämpiä kuin tummat.
Vierailija kirjoitti:
Niistä asioista jonkun luotettavan ihmisen kanssa juttelu kasvokkain, ei siis täällä, mitkä saavat sinut vihaamaan itseäsi. Empaattisen ja ymmärtäväisen läsnäolon ja keskustelun kautta saat kannustusta, tulet kuulluksi ja näkyväksi nuoreksi mieheksi. Opit ymmärtämään itseäsi, ystävystyt itsesi kanssa ja sitä kautta opit rakastamaan itseäsi. Se on hyvä tie, mutta vaatii sitoutumista ja aikaa. Ja Rohkeutta!
Kiitos vinkistä. Mutta henkinen kasvaminen ja peloista luopuminen tuntuu liian suurelta esteeltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. NAinakin tuntuu siltä, vaikka ei olisikaan niin. Kaikki tuntemani ovat tehneet niin, ja jokapaikssa haukutaan. Ainakin siltä tuntuu( oli totta tai ei)
Tuohan on kusipäistä toimintaa. Hankkiudu erilaiseen seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. NAinakin tuntuu siltä, vaikka ei olisikaan niin. Kaikki tuntemani ovat tehneet niin, ja jokapaikssa haukutaan. Ainakin siltä tuntuu( oli totta tai ei)
Tuohan on kusipäistä toimintaa. Hankkiudu erilaiseen seuraan.
Se on vaikeaa, kun on edes jotain ihmisiä elämässä
Kyllä se alku aina pelottaa ja siksi se terapia aloitetaankin yhdessä toisen kanssa. Ei sun veikkonen yksin tarvi tässä elämässä selvitä, kukaan ei vaadi sitä. Yhdessä käsi kädessä henkisesti ja sillä tavoin vahvistaa tervettä itserakkautta ja aloittaa se ihan opettelemalla pitämään itsestä. Mä vastaan tässä nyt sinulle ,kun mussa heräsi empatia ja myötätunto sinua kohtaan, ei sääli. Minä pidän sinusta, opettele säkin pitämään itsestäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se ei auta? Tunnen yhden ikänsä yksin olleem diplomi- insinöörin jolla on valtavasti rahaa. Yksin on silti. Luonne?
Luonne. Järkeilee ja laskelmoi. Niin suuri vaatimustaso ettei kelpuuta ketään joka olisi Hänen Korkea - Arvoisuutensa Tasolla.
Ja yksin jääkin tuolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se alku aina pelottaa ja siksi se terapia aloitetaankin yhdessä toisen kanssa. Ei sun veikkonen yksin tarvi tässä elämässä selvitä, kukaan ei vaadi sitä. Yhdessä käsi kädessä henkisesti ja sillä tavoin vahvistaa tervettä itserakkautta ja aloittaa se ihan opettelemalla pitämään itsestä. Mä vastaan tässä nyt sinulle ,kun mussa heräsi empatia ja myötätunto sinua kohtaan, ei sääli. Minä pidän sinusta, opettele säkin pitämään itsestäsi!
Kiitos tsempistä :)
Katselepa vaikka kauppakeskuksessa pariskuntia, ihan tavallisen näköisiä ihmisiä useimmat ovat. Tunnen itsekin pariskuntia, jotka ei ole olleet ihan etujonossa kun lahjoja on jaettu! Itsekin tavallinen pottunokka ja aina olen suhteessa ollut.
Ala jo kertoo. Eiköhän insinöörit ole varsin kylmiä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Katselepa vaikka kauppakeskuksessa pariskuntia, ihan tavallisen näköisiä ihmisiä useimmat ovat. Tunnen itsekin pariskuntia, jotka ei ole olleet ihan etujonossa kun lahjoja on jaettu! Itsekin tavallinen pottunokka ja aina olen suhteessa ollut.
Mulla tilanne niin huono, että välttelen heidän katsomista. Tulee kaipaus puseroon.
Jos joku nainen rakastuu sinuun, ei ole väliä millainen olet.