Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko Laura Voutilaisen "Miks ei" jännämiehistä?

Vierailija
04.04.2019 |

Eli teoria ei olekaan täysin tuulesta temmattu, koska joku on tehnyt ihan biisinkin aiheesta!

"Sä oot just se mistä äiti varottaa kannata ei kattoo ei ees alottaa mut sun keho kysyy ja mun silmät vastaa ja se vastaus on, no hitto miks ei..."

Ja "en todellakaan tullu tänne ketään ettimään" tjsp.

Mitä mieltä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen biisin aina ajatellut.

Vierailija
2/5 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tämä? Lauran paras kappale

mies50v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kiltit jää jalkoihin :/

Milloin tänne tulisi juttu, että kiltille oli vientiä ja kiltti lopulta saikin rakkautta? Ehkä sellaista ei koskaan näy...

Mutta toisaalta, nuo jännät ja niiden suhteet myös päättyy todennäköisesti. Ei se jännän elämäkään sen auvoisempaa ole, saa kyllä turvonnutta helvettiä jossa on reikä.... joten älkee kiltit huoliko, ette paljoa menetä.

Vierailija
4/5 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se on siis ihan totta, että harvempi ns. kiltti mies jostain baarista saa naisen matkaansa, jos siellä on yhtään jännempiä ja ilkeitä miehiä, joista vaaran ja aggressiivisuuden haistaa. :D

Mut, ehkä se on vaan yksinkertaisesti luonnollinen asia ihmisluonnossa, että kaikki kielletty, laiton ja vaarallinen kiehtoo ja vie jalat alta.

Minkäs sille mahtaa!

Vierailija
5/5 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kiltit jää jalkoihin :/

Milloin tänne tulisi juttu, että kiltille oli vientiä ja kiltti lopulta saikin rakkautta? Ehkä sellaista ei koskaan näy...

Mutta toisaalta, nuo jännät ja niiden suhteet myös päättyy todennäköisesti. Ei se jännän elämäkään sen auvoisempaa ole, saa kyllä turvonnutta helvettiä jossa on reikä.... joten älkee kiltit huoliko, ette paljoa menetä.

Mä olen kiltti (tosin oon poltellu p ilveä paljon yms. Ennen) ja erityisherkkä mies, kenestä naiset on aina tykänny ja olen nyt naimisissa ja lapsi on tulossa.

Oon vaan jotenkin sellanen "hurmaava" kaiken kiltteyden ja naismaisuuden lisäksi, että naiset tykkää. Tosin ruumiinrakenne on atleettinen ja ääni on suht miehekäs kompensoimassa sitä naisellisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi