Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin, niin väsynyt. Yksin kotona kahden lapsen kanssa.

Vierailija
03.04.2019 |

Seurana 3kk vanha vauva sekä 4-vuotias. Vauva valvoo yöt, isompi päivät. Minä en oikein ehdi nukkua missään välissä. Viikko tätä takana ja toinen viikko edessä, mies pitkällä työmatkalla.

Hatunnosto teille, jotka teette tätä jatkuvasti. Vinkkejä minulle?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalle dvd pyörimään vauvan päiväunien aikana. Itse nukut sen aikaa. Näin minäkin olen tehnyt, vaikka mies onkin ollut vain päivätyössä. Helpottaa kummasti. Nukkua voit vaikka sohvalla isomman katsellessa telkkaria vieressä.

Vierailija
22/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olette jaksamattomia vätyksiä. Ihan oikeasti. 4v on jo melko omatoiminen ja 3kk vauva on ollut vasta melko vähän aikaa olemassa. Ja että muuten yleensä ap:lla on lasten isä apuna? No ei pitäisi olla nyt niin vaikeeta. Kaiken tämän yksinäisen rämpimisen jälkeen näiden lasten kanssa en vaan ymmärrä mitä vaikeaa tuollaisessa on, että on muutaman päivän ilman miehen avustusta kotona omien lasten kanssa. No voi voi. Ihan hirveää. Jos oot viikon päästä hengissä, niin lähetetään pokaali postissa ja äkkiä mamma rentoutumaan jonnekin ilman niitä hirveitä kakaroita.

Vierailija
24/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä olette jaksamattomia vätyksiä. Ihan oikeasti. 4v on jo melko omatoiminen ja 3kk vauva on ollut vasta melko vähän aikaa olemassa. Ja että muuten yleensä ap:lla on lasten isä apuna? No ei pitäisi olla nyt niin vaikeeta. Kaiken tämän yksinäisen rämpimisen jälkeen näiden lasten kanssa en vaan ymmärrä mitä vaikeaa tuollaisessa on, että on muutaman päivän ilman miehen avustusta kotona omien lasten kanssa. No voi voi. Ihan hirveää. Jos oot viikon päästä hengissä, niin lähetetään pokaali postissa ja äkkiä mamma rentoutumaan jonnekin ilman niitä hirveitä kakaroita.

Ei ole muiden vika että ryssit parisuhteesi ja pilasit perheesi.

Vierailija
25/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi voisi pelata tabletilta myös ekapeliä sinun ja vauvan päiväunien aikaan. Meillä ollut neljävuotiaalla ihan hitti.

Vierailija
26/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eronnut, mies työskentelee pysyvästi muualla. Eikä perheeni ole pilalla. Elän vain yksin lasten kanssa.

Vierailija
27/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta päivähoitaja isommalle 3-4 h per pv

Vierailija
28/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö p-kele niitä mukuloita vääntää jos ei jaksa? Aina valitusta, kuinka raskasta. En ymmärrä. Yksi tehty ja toinen ja sitten väännetään väsymystä. Itse en olisi jaksanut tuota valittamista itseni taholta ja siksi jo 20 vuotiaana kerroin kaikille, että en ikinä tee lapsia. 

Oikea päätös. Nyt tilillä 70 000, oma asunto, sijoituksia. Jos olisin mukuloita tehnyt, en kehtaisi niistä valittaa. Oma päätös, oma seuraamus.'

'F

Vierailija
29/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva on kärttyisä syötyäänkin, hän ei ole varmaankaan saanut tarpeeksi maitoa. Syötä ensin rinnasta ja sen jälkeen vielä pullolla. Sitten saatte hyvät unet.

Vierailija
30/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö p-kele niitä mukuloita vääntää jos ei jaksa? Aina valitusta, kuinka raskasta. En ymmärrä. Yksi tehty ja toinen ja sitten väännetään väsymystä. Itse en olisi jaksanut tuota valittamista itseni taholta ja siksi jo 20 vuotiaana kerroin kaikille, että en ikinä tee lapsia. 

Oikea päätös. Nyt tilillä 70 000, oma asunto, sijoituksia. Jos olisin mukuloita tehnyt, en kehtaisi niistä valittaa. Oma päätös, oma seuraamus.'

'F

Alapeukkua kehiin, mutta allekirjoitan kirjoitukseni.

F

Vierailija
31/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eronnut, mies työskentelee pysyvästi muualla. Eikä perheeni ole pilalla. Elän vain yksin lasten kanssa.

Ymmärrettävistä syistä. En minäkään sinua jaksaisi. Ei tuo ole mikään perhe.

Vierailija
32/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko pyytää jonkun viikonloppuna apuun, että saisit nukkua? Oletko koittanut antaa lisämaitoa pullosta? Jos vauvalle jää nälkä tai onko ilmavaivoja. Lähtisin tuota kärttyisyyttä kyllä vähän tutkimaan. Mulla on vauvat alkaneet tuossa iässä jo pidentämään yöunia. Tiedän kyllä päässeeni helpolla siinä Suhteessa. Tosin nuorimmainen nukkui ensin yötä päivää kahden tunnin pätkissä.

Vierailija
33/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jo 4 vuotias voisi mennä päiväkotiin, edes osa-aikaisesti? Saisi leikkikavereita ja virikkeitä.. itse saisit nukuttua päikkäreitä vauvan kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän