Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on meneillään 34 päivän työputki tässä.

Vierailija
03.04.2019 |

Juuh.

Köyhän on raadettava.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vapaapäivä viimeksi vuonna 2008. Varakkaana ei voi olla päivääkään toimettomana.

Vierailija
2/7 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vapaapäivä viimeksi vuonna 2008. Varakkaana ei voi olla päivääkään toimettomana.

Juu kyllä minäkin tästä toimeliaisuudesta tykkään enemmän kuin peukalon pyörittelystä. Vapaapäiviä olen kaivannut vain, jos aamulla ollut vaikea herätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee nyt 16 päivä ilman yhtään vapaata. Vielä ensi viikonloppu ja maanantai menee 10-12 tunnilla, sitten on pakko päästä nukkumaan. Olin tänään jo niin poikki, että meinasin laittaa roskat uuniin. Siis tavallisen sähköhellan uuniin.

Vierailija
4/7 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähtee nyt 16 päivä ilman yhtään vapaata. Vielä ensi viikonloppu ja maanantai menee 10-12 tunnilla, sitten on pakko päästä nukkumaan. Olin tänään jo niin poikki, että meinasin laittaa roskat uuniin. Siis tavallisen sähköhellan uuniin.

Mulla kans tänään ensimmäinen päivä, kun huomasin olevani väsynyt. Mutta se on luonnollista, koska nukuin edellisen yön tosi pinnallisesti ja heräsin aikaisin. Ens yön aion nukkua hyvin ja sitten olen taas pirteä.

Vierailija
5/7 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans tänään ensimmäinen päivä, kun huomasin olevani väsynyt. Mutta se on luonnollista, koska nukuin edellisen yön tosi pinnallisesti ja heräsin aikaisin. Ens yön aion nukkua hyvin ja sitten olen taas pirteä.

Ja nyt minulla on siis päivä numero 28. Sitten päivän pituinen vapaa ja uusi putki alkaa taas.

Vierailija
6/7 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kesätyö siivoojana ennen omaan työhön valmistumista joskus 2014 ja silloin tein 28 päivää putkeen. Ihan hirveetä.

Vierailija
7/7 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitonta touhua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä