Hävetti käydä äänestämässä, kun minua luullaan varmasti persuksi
Yritin olla yliystävällinen ja hymyilevä, ettei vaalivirkailija erehtyisi niin kuvittelemaan. Taisin nolata itseni hangonkeksinaamallani ja jatkuvalla kiittelyllä, tuskinpa ne miettivät sellaisia kun porukkaa lappaa ja työtään tekevät.
Tämä vainoharhan tapainen juontaa varmaan siitä, että ihmiset jotka eivät tunne mua, pitävät tyhmänä, ehkä jopa jälkeenjääneenä, vaikka olen älyllisesti hieman keskiverron yläpuolella. Kai se johtuu kömpelöstä homssuisesta olemuksestani, muuta syytä en keksi. Olen myös hiljainen.
Kommentit (21)
Eli kuvittelet olevasi persujen äänestäjien yläpuolella?
Kyllä sinusta paistaa alistuneisuus niin paljon tuon kuvauksen mukaan että tuskin. Kuka pelle menee äänestyksessä esiintymään - sellainen joka ei tunne edes itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se paljoa vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavoiltani kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se paljoa vaadi.
Näinpä.
Minä äänestän aina krapulassa ja rasvaisessa tukassa ja alhaisella verensokerilla että olen varmasti kärttyinen. Valepukuni menee täydestä joka kerta: minua luullaan vasemmistolaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinusta paistaa alistuneisuus niin paljon tuon kuvauksen mukaan että tuskin. Kuka pelle menee äänestyksessä esiintymään - sellainen joka ei tunne edes itseään.
Enhän minä mitenkään esiintynyt, olin vain kohtelias. Olen sellainen aina. Nyt ehkä ylikompensoin, koska jonkun silmissä varmasti näytän persulta, enkä halua kenellekään jäävän sitä käsitystä.
Tämän vuoksi laitan myös aina rahaa SPR:n yms lippaisiin. Lippaiden pitäjät ovat aina sen oloisia että yllättyvät suuresti.
Minusta näkee että olen syrtjäytynyt.
Kas, Halla-Ahokin käynyt äänestämässä, onneksi ei mennyt housunlahkeet kettinginväliin ja estänyt äänen antamista.
Hymyilyttää, aloitus meni selkeästi persuilla tunteisiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä olen itsevarma ja selkeäsanainen Ps-äänestäjä.
Tarkotat varmaan moottoripurpainen vittua suoltava huomionhakija, jonka ääni kuuluu kilometrin päähän. Kaikki tietää että tuolla se taas menee, käännytään alta pois.
Kyllä näitä suureen ääneen kaakattavia idiootteja tässäkin tuppukylässä jokunen on.
Olisi muuten joskus kiva tietää, miksi tyhmimmät on kaikkein äänekkäimpiä? Puuttuuko sieltä aivoista se voluuminappikin muiden ruuvien lisäksi.
Faith kirjoitti:
Olisit laittanut jonkin muun puolueen pinssin takkiisi.
Harmi ettei ole äänestämäni puolueen rintanappia. Pitäisin sitä vaaleihin asti. Mistähän saisi, en viihdy oikein yleisötapahtumissa, sieltähän sellasia varmaan saisi.
P E R SU T O N P E R S E E S T Ä J A S Y V Ä L T Ä S I E L T Ä A I N A J A I K U I S E S T I .
Kunhan ei Vihreiden äänestäjäksi luulla, niin kaikki on hyvin.
Häpesin salaa samaa asiaa viime vaaleissa.
Nyt alkoi harmittaa, että minuakin voidaan ehkä luulla persuksi. Olen aatteiltani persujen vastakohta, vaikka olenkin syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Olisit laittanut jonkin muun puolueen pinssin takkiisi.
Harmi ettei ole äänestämäni puolueen rintanappia. Pitäisin sitä vaaleihin asti. Mistähän saisi, en viihdy oikein yleisötapahtumissa, sieltähän sellasia varmaan saisi.
Ei varmaan kukaan erehtynyt. Dulla haisi tuulikaappin saakka. Kyllähän tuollainen sönkkäävä puhekin kertoo jo pidempiaikaisesta käytöstä.
Meinasin äänestää kokoomuslaista, mutta taidankin äänestää persua.
Jaa. Minä olen itsevarma ja selkeäsanainen Ps-äänestäjä.