Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein imuroit? Minkä kokoinen kämppä?

Vierailija
03.04.2019 |

Kuinka usein teillä imuroidaan ja minkä kokoinen kämppä on kyseessä? Onko eläimiä? Olisi kiva tietää, että imuroinko mä liian harvoin tai jotain. :)

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa, 50 m2, eläimetön sinkkutalous.

Vierailija
62/75 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa PÄIVÄSSÄ. Kauhistuttaa kuinka moni imuroi kerran tai vähemmän viikossa :O olen tiennyt imuroivani useammin kuin useimmat, mutta olen ajatellut että kyllä nyt joka toinen päivä varmasti suurin osa imuroi. Kyllä sitä voikin olla pahasti väärässä. Lattiat pesen joka toinen päivä. Asuinpinta-ala noin 130 neliöö, kaksi lasta ja neljä kissaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 neliötä, 2 aikuista ja koira. Imuroidaan ehkä 1-2krt viikossa. Vierasmakkari ja työhuone ehkä parin kuukauden välein.

Vierailija
64/75 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommassa tilassa lika ja sotku ei näy niin helposti.

Vierailija
65/75 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-2 kertaa PÄIVÄSSÄ. Kauhistuttaa kuinka moni imuroi kerran tai vähemmän viikossa :O olen tiennyt imuroivani useammin kuin useimmat, mutta olen ajatellut että kyllä nyt joka toinen päivä varmasti suurin osa imuroi. Kyllä sitä voikin olla pahasti väärässä. Lattiat pesen joka toinen päivä. Asuinpinta-ala noin 130 neliöö, kaksi lasta ja neljä kissaa.

Et taida töissä käydä?

Vierailija
66/75 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida töissä käydä?

Tietenkin hän käy, tekee luultavasti vaativaa asiantuntijatyötä ja joka ilta töiden jälkeen valmistaa vielä neljän ruokalajin illallisen perheelleen imuroinnin ja lattianpesun lisäksi. Jotkut on vaan niin täydellisiä kodinhengettäriä, että on varaa ylenkatsoa meitä alhaisia sottapyttymammoja.

Vierailija
67/75 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa, 200 neliötä. Useamminkin, jos muksu kantaa hiekkaa sisään.

Vierailija
68/75 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko robotti-imurit todella yleistyneet näin paljon vai onko tämä jotain sissimarkkinointia.

Meillä oli robotti-imuri joskus yli 10v sitten, aikansa se viehätti mutta parempi tulos tuli itse imuroimalla (joka siis tapahtuu n. kerran viikossa). En tiedä onko ne nykyään parempia.

Meillä hurautetaan makuuhuone ja lapsen huone robotilla. Sen uumenista saa tosi helposti kaivettua barbin kengät ja muut pikkusälät takaisin elämään. Toisaalta makkarissa on kaksi 140-senttistä sänkyä eikä tilaa ole mitenkään ruhtinaallisesti imurinvarren kanssa sohottaa, joten sinne on helpompi laittaa robotti pyörimään ja avata vielä vaatekomeroiden ovetkin. Paljon pölyä tuntuu tulevan sängystä ja vaatteista.

Muu talo imuroidaan noin kerran viikossa tavallisella imurilla. Ruokapöydän alta vetäisen harjalla isoimmat murut joka ilta iltasiistimisen yhteydessä.

Vierailija
69/75 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 neliöö ja robotti imuroi aina kun on tarvis

Vierailija
70/75 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehditkö tekemään mitään muuta? Mulla menee pelkästään ison kangassohvan imurointiin puoli tuntia. Noh, en tietenkään oleta, että imuroit esim. sohvan kahdesti päivässä... mutta kuinka kauan sulla menee tuossa 130 neliön imuroinnissa?

Vierailija
71/75 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kerran viikossa, kun 100 neliötä ja teinihuusholli, koiran tultua talvella 3 kertaa viikossa mutta se robotti-imuri on nyt harkinnassa. Kangassohvilla on huovat, ja ne pestään kerran viikossa.

Vierailija
72/75 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pessyt nykyisen asuntoni lattiaa kuin kerran, muutin v. 2015. Ihan on siistiä.

Vierailija
73/75 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti hoitaa :). Yleensä laitan sen päälle 3 kertaa viikossa, neliöitä on 40 ja yksin asun, ei lemmikkejä. En enää ikinä huoli muuta kuin robotti-imurin, paransi elämänlaatua niin paljon hintaansa nähden. Ja tekee todella hyvää jälkeä. 

Vierailija
74/75 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran viikossa. En kuitenkaan koko kämppää vaan ainakin keittiön ja eteisen. Tilavahko kolmio, lapsiperhe asustaa.

Vierailija
75/75 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

350 m2. Imurointi kerran viikossa + tarpeen mukaan (esim. keittiö ja eteinen). Ei kotieläimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan