Missä ihmiset tapaa romanttisen kumppanin nykypäivänä? Vanhempani tapasivat bussissa, mutta se oli sitä aikaa kun ei ollut kuulokkeita/ipodeja
Missä?
- Nettideittailu ja tinderit ei anna oikein mitään tuloksia, ja on muutenkin sellaista joka harvoin johtaa oikean maailman tapaamiseen vaikka mätsejä tulisi.
- Yökerhokulttuuri on kuollut Suomessa ja oikeastaan maailmanlaajuisesti, juuri tuon nettideittailun myötä.
Vaihtoehdoksi jää harrastukset? Lenkillä, kuntosalilla, kirjastossa, kaupassa, uimahallissako heittäydytään juttusille?
Missä sinä tapaat, tai olet tavannut jo romanttisen kumppanisi?
Bussi voisi olla hyvä, mutta kaikilla on nykypäivänä nuo samperin kuulokkeet tai ipodit korvissa ja pitää jotain musiikkia pauhaamassa 24/7.
Deittailu tuntuu niin muuttuneen 10 vuodessa, en tiedä mistä edes yrittää... ainoa toivo on jokin maaginen kohtaaminen jossain lenkillä, ja vaikka se johtaisi suhteeseen niin se todennäköisyys että siinä olisi täydellisesti itselle sopiva kumppani lähentelee nollaa.
Eipä olisi deittailu siirtynyt internetin maailmaan, vaan olisi vielä yökerhoja ja vaikka lavatansseja tai ihan mitä vain missä ihmiset voisi tavata ulkona. Nykyisin ulkona näkee vain lähinnä kuulokkeet päässä olevia ihmisiä.
Tekee surulliseksi.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Haha sä kuolet yksin 😂😁😁👌
Jokainen kuolee yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä naiset hypergamioivat tinderissä ja 9-10 miehet panevat naisia lähes joka tasolta. Varsinkin heikkotasoisemmat jäävät kertapanoiksi. Naiset jäävät haikailemaan näiden kärkimiesten perään, ja kuvittelevat saavansa sellaisen joskus suhteeseenkin kun kerran saivat seksiäkin. Tämän seuraksena eivät hyväksy tavismiestä, ja suhteita ei synny.
Että minä olen kyllästynyt tähän aivopieruun, jolle ei ole minkäänlaista perustetta, ei minkäänlaista lähdettä, ei mitään näyttöä. Joku saamaton las.sukka on tuon joskus keksinyt ja siitä se on jäänyt elämään.
Mutta jos tuo tuottaa lohtua niin kai siitä voi pitää loppuelämänsä kiinni samalla kun valuttaa kyyneleitään Pirkka-tölkkiin.
Ikävä todeta, mutta tuo mitä lainasit on täyttä totta. Voin ymmärtää että sisäpiiriläiselle on vaikeaa nähdä sitä, kuinka moni kunnon mies jää osattomaksi, johtuen juurikin naisten tolkuttomasta hypergamioinnista, jonka Tinder jne. mahdollistaa... Tämä ei ole tuulesta temmattua huttua, vaan esim. kohdallani oikeassa elämässä näyttäytynyttä faktaa. Et tule koskaan hyväksymään perusteluja, et todisteita, koska et halua. Se ei kuitenkaan muuta todellisuutta.
Tutustuttiin kadulla, josta jatkettiin läheiseen baariin vaikka olin alunperin kotiin matkalla. Oltiin hyvä päivän tuttuja, että muutamia yhteisiä kavereita oli, mutta ei oltu koskaa tervehtimistä enempää juteltu. Siinä sitten jutellessa ihmettelin miten erilainen oli kun mitä olis muutaman pikakohtaamisen myötä luullut ja ihastuin. Nyt 5vuotta oltu yhdessä. Kannattaa siis jutella vähän tuntemattomien tuttujen kanssa jotka aina pyörii jossain, ei tiedä mikä kultakimpale niistä paljastuu. :)
Kadulla näin mieheni, katseemme kohtasivat ja hymyilimme. Sattumalta opiskelimme samassa paikassa, siellä sitten törmäsimme uudestaan ja jossain vaiheessa aloimme tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan itse ollut aloitteellinen etkä vaan odota, että joku muu tulee iskemään sinua? Monella naisella tuppaa olemaan haaveissa, että mies tekee sen "ensimmäisen siirron", mutta metoo-aikana hyvin harva enää lähestyy.
Vaikka sinä sekoitat aloitteen teon ja ahdistelun, muille ero on selkeä.
Jätit sitten kuitenkin vastaamatta kysymykseen?
Nykypäivänä naiset hypergamioivat tinderissä ja 9-10 miehet panevat naisia lähes joka tasolta. Varsinkin heikkotasoisemmat jäävät kertapanoiksi. Naiset jäävät haikailemaan näiden kärkimiesten perään, ja kuvittelevat saavansa sellaisen joskus suhteeseenkin kun kerran saivat seksiäkin. Tämän seuraksena eivät hyväksy tavismiestä, ja suhteita ei synny.
Naiset tapaa kumppaninsa niin että posteljooniksi naamioitunut miljonäärihughgrant esittää sekoilevansa hänen zalando-pakettien kanssa ja siten pyrkii määrätietoisesti mutta riittävän hauskan hienovaraisesti naisen puheille ilman että naista alkaa ahdistaa. Puolen vuoden posteljoonideittailun jälkeen hän toki paljastaa koko juonen ja lennättää naisen elämään marbellaelämää malibuun.
Kaksi kertaa olen löytänyt parisuhteen netin kautta. Toinen kesti kymmenen vuotta ja nykyinenkin jo seitsemän. Laitoin avoimesti kiinnostukseni henkiseen kasvuun, joogaan, meditaatioon, taiteeseen ja luontoon, kerroin arvostavani käden taitoja ja sitä, että on kiinnostunut elämän eri ilmiöistä. Eka oli juristi, tää nykyinen kalastaja. Kumpikaan ei ns. hippi.
Kyllä suosittelen nettideittailua, mutta todellakin kannattaa miettiä niitä omia arvojaan ja laittaa ne avoimesti esiin. Silloin oikeat tyypit vastailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi suhdetta tinderistä, eka 4 vuotta ja oli aika huono suhde mutta olin nuori ja nyt aikuisempi tuore suhde, puolisen vuotta vanha.
Yritin sinkkuaikana tuollaista bussiromanssia kun samaa matkaa töihib kulki kivan oloinen mies. Tuijoteltiin toisiamme, mies välillä kainosti laski katseensa. Alkoi minusta tulla aina vähän lähemmäs tai ainakin niin että meillä oli katsekontakti. Yhtenä matkana menin puhumaan miehelle hieman ennen pysäkkiä. Olin aika varma että mies on kiinnostunut.
Siitähän se vasta meetoo kamppanja alkoi :D mies lähti kaikista henseleistä irti, ei osannut sanoa mitään ja ahdistui ihan kuin mulla olisi ollut kirves kädessä tjv. Yritin antaa lapulle kirjoitettua numeroani, ei ottanut. Ei enää tullut samaan bussiin! Ikinä tuon jälkeen! Jäi pysäkillä katselemaan olinko linja-autossa ja jos olin, ei tullut kyytiin vaan jäi odottamaan seuraavaa.
Siinä ne oikean elämän kohtaamiset.
Varmaan myöhemmin tuokin mies avautunut netissä miten kehtasi joku seiskatason akka lähestyä kun itse on tasoltaan vähintään 9,5!!
Joo älä. Mies oli vielä vähän kauempana tällaisesta perinteisestä miesihanteesta, kun itse pidän erikoisemmista miehistä. Hoikka, ei lihaksikas, kalju, vähän nukkavieru. Ei huokunut itsevarmuutta vaan ehkä vähän introvertti. Ajattelin iäksi 28v, itse olin 25v. Mutta tuo ihan totaalinen kauhistuminen lähetyeässäni oli hirveää. :D hyvä ettei minultakin tullut itku. kun oltiin kuitenkin vaihdeltu katseita ja mies hymyillyt useasti. Itse olin ihan siististi pukeutunut, normaalipainoinen, pitkä tukka, kyllä ymmärsi naiseksi. Ihan kohtalaisen hyvin vientiä sinkkuna. Huomasi varmasti että jäin melkein kuukauden ajan sairaalla pois pysäkiltä avainnauha/kuvakortti kaulassa eli varmaan osasi arvella että olen hoitsu/työelämässä. Ja tosiaan se kohtaaminen oli kuin olisin ollut hänen pahin painajaisensa ja mieluiten jäi joka aamu seuraavat puoli vuotta odottamaan toista bussia. :D jee
Netistä voi nykyään tilata itselleen seurustelukumppanin.
Nykyään kaikki on niin vaivatonta.
Tapasin mieheni 2010 Irc-Galleriassa. Ihan oikeasti :'D
Vierailija kirjoitti:
Naiset tapaa kumppaninsa niin että posteljooniksi naamioitunut miljonäärihughgrant esittää sekoilevansa hänen zalando-pakettien kanssa ja siten pyrkii määrätietoisesti mutta riittävän hauskan hienovaraisesti naisen puheille ilman että naista alkaa ahdistaa. Puolen vuoden posteljoonideittailun jälkeen hän toki paljastaa koko juonen ja lennättää naisen elämään marbellaelämää malibuun.
Ala sitten sekoile niitten pakettien kans! Sitä ootellessa😂😉😎
Vierailija kirjoitti:
Baaritiskillä juteltiin :)
Yökerhon baaritiskiltä 3v sitten 😁. Ihan kunnon kansalaisia ollaan, ei mitään deekuja. Moni nimittäin ihmetteli paljon miten baarista voi löytää kunnon miehen. Löytyi. Ikä 43 ja 48 tapahtumahetkellä. Tosi on että yökerhokulttuuri etenkin tässä iässä on hyvin näivettynyt myös suurimmissa kaupungeissa, jossa mekin asumme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että minä olen kyllästynyt tähän aivopieruun, jolle ei ole minkäänlaista perustetta, ei minkäänlaista lähdettä, ei mitään näyttöä. Joku saamaton las.sukka on tuon joskus keksinyt ja siitä se on jäänyt elämään.
Mutta jos tuo tuottaa lohtua niin kai siitä voi pitää loppuelämänsä kiinni samalla kun valuttaa kyyneleitään Pirkka-tölkkiin.
Tunnistan ilmiön. Moni kertapanoksi sopiva on jäänyt haikailemaan suhdetta kanssani. Kerron jo profiilissa että en etsi seurustelusuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan ilmiön. Moni kertapanoksi sopiva on jäänyt haikailemaan suhdetta kanssani. Kerron jo profiilissa että en etsi seurustelusuhdetta.
Samoin. Ja nainen siis olen. Tosin en ole netin kautta etsinyt seksiseuraa vaan baareista, koska silloin näkee nopeammin "kohtaavatko kemiat". Monet miehet ovat olleet ihan jees seksiseuraksi mutta eivät parisuhdematskua. Parisuhteeseen oli paljon, paljon korkeammat vaatimukset.
Salilla monella on kuulokkeet myös.
Vierailija kirjoitti:
Netistä voi nykyään tilata itselleen seurustelukumppanin.
Nykyään kaikki on niin vaivatonta.
Ehkä viehättävä nainen voi.
Miehille tämä seurustelukumppanin "tilaaminen" ei ehkä ole noin automaattista.
Hmm. Olen ollut yksin 12 vuotta, nyt miettinyt nettipalstaa. En ole epätoivoisesti etsimässä ketään.