Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihmiset tapaa romanttisen kumppanin nykypäivänä? Vanhempani tapasivat bussissa, mutta se oli sitä aikaa kun ei ollut kuulokkeita/ipodeja

Vierailija
03.04.2019 |

Missä?

- Nettideittailu ja tinderit ei anna oikein mitään tuloksia, ja on muutenkin sellaista joka harvoin johtaa oikean maailman tapaamiseen vaikka mätsejä tulisi.

- Yökerhokulttuuri on kuollut Suomessa ja oikeastaan maailmanlaajuisesti, juuri tuon nettideittailun myötä.

Vaihtoehdoksi jää harrastukset? Lenkillä, kuntosalilla, kirjastossa, kaupassa, uimahallissako heittäydytään juttusille?

Missä sinä tapaat, tai olet tavannut jo romanttisen kumppanisi?

Bussi voisi olla hyvä, mutta kaikilla on nykypäivänä nuo samperin kuulokkeet tai ipodit korvissa ja pitää jotain musiikkia pauhaamassa 24/7.

Deittailu tuntuu niin muuttuneen 10 vuodessa, en tiedä mistä edes yrittää... ainoa toivo on jokin maaginen kohtaaminen jossain lenkillä, ja vaikka se johtaisi suhteeseen niin se todennäköisyys että siinä olisi täydellisesti itselle sopiva kumppani lähentelee nollaa.

Eipä olisi deittailu siirtynyt internetin maailmaan, vaan olisi vielä yökerhoja ja vaikka lavatansseja tai ihan mitä vain missä ihmiset voisi tavata ulkona. Nykyisin ulkona näkee vain lähinnä kuulokkeet päässä olevia ihmisiä.

Tekee surulliseksi.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaritiskillä juteltiin :)

Vierailija
22/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan itse ollut aloitteellinen etkä vaan odota, että joku muu tulee iskemään sinua? Monella naisella tuppaa olemaan haaveissa, että mies tekee sen "ensimmäisen siirron", mutta metoo-aikana hyvin harva enää lähestyy.

Vaikka sinä sekoitat aloitteen teon ja ahdistelun, muille ero on selkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tinderistä miehen ja väitän että jos sieltä sopivan onnistuu löytämään niin ei tosiaan tee mieli vaihtaa uuteen!

Perustelen asiani sillä että tinder on kyllä helppo tapa kohdata ihmisiä mutta tarjontaa on niin paljon että siihen kyllästyy, on uuvuttavaa selailla profiileja, aloittaa keskusteluja ja käydä treffeillä. Kun vihdoin löytää itselleen sopivan niin kyllä siitä haluaa oikeasti pitää kiinni koska on nähnyt kovasti vaivaa sen löytämisen eteen. Jos on siis tosi tarkoituksella hakemassa. Tapasin yhden toisenkin jolloin ihastuin mutta mies ei, en heti pystynyt alkaa etsimään uutta. Harva jaksaa kokoajan tutustua uusiin ja uusiin ihmisiin alusta kaikki...

Tunnen myös muita Tinderissä tavanneita :)

Pitää vaan oikeasti nähdä vaivaa että sieltä löytää kumppanin. En siis usko että kukaan vaan huvikseen vaihtelee toiseen muka parempaan, tai sitten ei ole tosissaan tai ei tiedä mitä haluaa. Samanlainen sellainen olisi ilman nettideittejäkin.

Vierailija
24/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderista ei haeta romanttista kumppania vaan hydraulista.

Vierailija
25/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näpit irti ja katse maahan tai se on meetoo sikah!!

Jos et osaa tehdä aloitetta, jota ei luokitella ahdisteluksi niin sitten onkin erittäin suositeltavaa, että jätät sen aloitteen tekemättä.

Katsos kun kaikki normaalit miehet kyllä voivat lähestyä ja lähestyvätkin naisia edelleen, koska tietävät, mikä on seksuaalista ahdistelua ja mikä ei.

Vierailija
26/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ainakin omaa tuttavapiiriä (ystävät, sukulaiset, työkaverit jne..) tarkastellessa, ja itseni mukaan lukien, pääsääntöisesti nettideiteistä ja deittisovelluksista tuntuneet löytyvän. Ja muut on sitten löytäneet parinsa yleensä aika nuorena joko koulun tai opiskeluiden parista.

Muistan kyllä, kun joskus 90-luvulla kävi ilmi, että kaverin vanhemmat oli tavanneet bussissa, että jo silloin sitä ihmeteltiin, että on kyllä tosi harvinaista noin sattumavaraisesti tavata elämänkumppani.

Vierailija
27/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Bussi voisi olla hyvä, mutta kaikilla on nykypäivänä nuo samperin kuulokkeet tai ipodit korvissa ja pitää jotain musiikkia pauhaamassa 24/7."

On se nyt helvetti, jos ei saa vapaa-aikaansa ja työmatkoja kuluttaa musiikkia tai podcasteja kuunnellen. Plus kuulokkeet julkisella paikalla on hyvä tapa näyttää muille, että nyt en jaksa keskustella kenenkään tuntemattoman kanssa.

Vierailija
28/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin itseäni ja muutamaa läheistä kaveria, niin nykyiset, pitkäaikaiset suhteet on saanu alkunsa työpaikalta, tinderistä sekä harrastusten kautta (nämä harrastukset toki on sosiaalisia ja vuorovaikutteisia)

Vierailija
29/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Bussi voisi olla hyvä, mutta kaikilla on nykypäivänä nuo samperin kuulokkeet tai ipodit korvissa ja pitää jotain musiikkia pauhaamassa 24/7."

On se nyt helvetti, jos ei saa vapaa-aikaansa ja työmatkoja kuluttaa musiikkia tai podcasteja kuunnellen. Plus kuulokkeet julkisella paikalla on hyvä tapa näyttää muille, että nyt en jaksa keskustella kenenkään tuntemattoman kanssa.

Lisäyksenä tähän vielä, että oman kumppanini löysin netistä, mutten miltään treffipalstalta, vaan randomilta keskustelusivustolta.

Vierailija
30/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä tähän vielä, että oman kumppanini löysin netistä, mutten miltään treffipalstalta, vaan randomilta keskustelusivustolta.

Ai vähän kuten vauvafoorumilta?

Vierailija
31/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vähän kuten vauvafoorumilta?

Minä tapasin eksäni keskustelusivustolla. Sellaisella, joka edellytti rekisteröitymistä ja liittyi vain yhteen tiettyyn harrastukseen/mielenkiinnonkohteeseen.

eri

Vierailija
32/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin mieheni Tinderistä, aivan kuten mieheni veli löysi oman tyttöystävänsä. Aspana olen saanut lukemattomia treffikutsuja ja osaan olisin ehkä vastannut myöntävästi, jos en olisi varattu.

Vierailija
33/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi suhdetta tinderistä, eka 4 vuotta ja oli aika huono suhde mutta olin nuori ja nyt aikuisempi tuore suhde, puolisen vuotta vanha.

Yritin sinkkuaikana tuollaista bussiromanssia kun samaa matkaa töihib kulki kivan oloinen mies. Tuijoteltiin toisiamme, mies välillä kainosti laski katseensa. Alkoi minusta tulla aina vähän lähemmäs tai ainakin niin että meillä oli katsekontakti. Yhtenä matkana menin puhumaan miehelle hieman ennen pysäkkiä. Olin aika varma että mies on kiinnostunut.

Siitähän se vasta meetoo kamppanja alkoi :D mies lähti kaikista henseleistä irti, ei osannut sanoa mitään ja ahdistui ihan kuin mulla olisi ollut kirves kädessä tjv. Yritin antaa lapulle kirjoitettua numeroani, ei ottanut. Ei enää tullut samaan bussiin! Ikinä tuon jälkeen! Jäi pysäkillä katselemaan olinko linja-autossa ja jos olin, ei tullut kyytiin vaan jäi odottamaan seuraavaa.

Siinä ne oikean elämän kohtaamiset.

Vierailija
34/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halunnut mihinkään deittisovelluksiin. Ei ollut kiirettä löytää suhdetta, enkä halunnut tavata sellaisia ihmisiä, jotka epätoivoisesti etsivät seuraa. Minulla oli aikaa odotella, kunnes vahingossa törmään oikeaan ihmiseen. Olin myös valmis olemaan yksin vaikka loppuikäni, mikäli ei tuuria olisi. Mutta tuuria oli, ja törmäsin lentokentällä yhteen tyyppiin, kun olin palaamassa jostain reissulta kotiin. Juteltiin siinä konetta odotellessa, ja päädyttiin vaihtamaan numeroita. Siitä se lähti, nyt ollaan kihloissa.

Siinä on ollut kyllä tuurit kohdallaan.. Onnea!

kysymys on kohtaamisista...ei nettiä tarvi tapaamiseen ja kohtaamiseen

Vierailija
35/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin sinkkuaikana tuollaista bussiromanssia kun samaa matkaa töihib kulki kivan oloinen mies. Tuijoteltiin toisiamme, mies välillä kainosti laski katseensa. Alkoi minusta tulla aina vähän lähemmäs tai ainakin niin että meillä oli katsekontakti. Yhtenä matkana menin puhumaan miehelle hieman ennen pysäkkiä. Olin aika varma että mies on kiinnostunut.

Siitähän se vasta meetoo kamppanja alkoi :D mies lähti kaikista henseleistä irti, ei osannut sanoa mitään ja ahdistui ihan kuin mulla olisi ollut kirves kädessä tjv. Yritin antaa lapulle kirjoitettua numeroani, ei ottanut. Ei enää tullut samaan bussiin! Ikinä tuon jälkeen! Jäi pysäkillä katselemaan olinko linja-autossa ja jos olin, ei tullut kyytiin vaan jäi odottamaan seuraavaa.

Apua, mitä ihmettä :D Mikähän sille tuli

Vierailija
36/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijabileistä. Siellä tapaa monia ihmisiä illan aikana ja pääsee heti tutustumaan toiseen livenä.

Vierailija
37/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi suhdetta tinderistä, eka 4 vuotta ja oli aika huono suhde mutta olin nuori ja nyt aikuisempi tuore suhde, puolisen vuotta vanha.

Siinä ne oikean elämän kohtaamiset.

Varmaan myöhemmin tuokin mies avautunut netissä miten kehtasi joku seiskatason akka lähestyä kun itse on tasoltaan vähintään 9,5!!

Vierailija
38/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kävi hyvä onni nettideittailussa. Heti ekalla yrittämällä tärppäs kovaa. Ollaan oltu ekoista treffeistä lähtien jo 15 vuotta yhdessä.

Vierailija
39/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastaisin, jos nykypäivänä nuoremmatkin ihmiset kävisivät tansseissa. Tai jos järjestettäisiin jotain ihan kunnon tanssiaisia. :D Lähdin muutama vuosi sitten kesällä tätini mukana johonkin tansseihin ja kaikki siellä olivat 60-70v.

Harmi, että tuollaiset tapahtumat eivät ole enää muodissa.

Ihan kiva mut jos ei osaa tanssia. Siellä sitten todellakin arvostellaan tanssitaitoa

Vierailija
40/59 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha sä kuolet yksin 😂😁😁👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän