Mies paljastuikin tossukaksi
Mukava ja järkevänoloinen mies. Mutta viime viikolla paljastuikin, että oli elättänyt edellistä exäänsä melkein koko heidän yhdessäoloajan, sekä tehnyt kaikkensa ettei ex olisi suuttunut (jousti aivan kaikesta miellyttääkseen). En oikein tiedä, haluanko jatkaa tällaisen tossun kanssa, joka ei näköjään uskalla tulla missään vastaan.
Kommentit (17)
Mun mielestä olis pahempi, jos mies olis ollut exänsä elätettävänä...
Kuulostele ja tarkkaile itte miltä vaikuttaa, tässä hetkessä. Ehkä mies on miehistynyt kun pääsi exästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostele ja tarkkaile itte miltä vaikuttaa, tässä hetkessä. Ehkä mies on miehistynyt kun pääsi exästä eroon.
Jep, pahemminkin voisi olla. Hieman vaan pelottaa, että joudun olemaan se suurien päätösten tekijä ja mies myötäilee, vaikka päätökset ei olisi hänen mieleensä.
ap
Positiivista miehessä on, että hän näyttää välittävän muista(ex:ästään). Negatiivista miehessä on, että hän jää roikkumaan, eikä osaa päästää irti (ex:ästään).
Joo, ei tommosia jaksa. Eihän ne edes vedä muijiaan turpaan, jos nämä räkyttävät, niin kuin tosimiehet tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, pahemminkin voisi olla. Hieman vaan pelottaa, että joudun olemaan se suurien päätösten tekijä ja mies myötäilee, vaikka päätökset ei olisi hänen mieleensä.
ap
No jos mies haluaa myotailla ja sopeutuu paatoksiin, vaikka eivat olisikaan hanen mieleensa (sen sijaan etta katkeroituisi niista), niin mikas siina. Ellet sitten itse vierasta paatoksentekijan roolia.
Mun mies on kanssa myotailija, ei haittaa mua kun mina taas puolestani omaan tietyissa asioissa hyvinkin vahvoja mielipiteita. Kylla ma aina silta kysyn mielipidetta mutta jos se sanoo etta ihan sama, niin sitten oletan etta se on oikeasti ihan sama ja paatan yksin.
Samalla lailla mina olen meilla se parisuhteen tuiskahtelija, kun taas mies on ns. rauhan rakentaja.
Taa on viela ekstrahauskaa (mun oman paan sisalla :D) kun mies on siis L4hi-id4sta, joten kaikki olettaa etta mina olen se alistuva ja mies se perheen paa, ja etta mies olisi meista se temperamenttisempi.
Olen kylla oppinut miehelta itsehillintaa ja rationaalisempaa suhtautumista tunteellisiin tilanteisiinkin, eli han on se yin mun yangiin. <3
Ja ei, en halua mitään jän'nistä. Haluaisin sellaisen miehen, joka osaisi pitää puoliaan. Toivottavasti mies olisi edes vähän kasvanut noista ajoista, ei olla koskaan kiistelty mistään niin tuo tossukkuus ei ole paljastunut.
ap
Ja milläköhän tavalla tämä suuri paljastus tapahtui? Mieskö kertoi ? ja sinä uskoit ? vai kysyitkö siltä eksältä sen totuuden toisen puolen?
Ymmärrän, en minäkään haluaisi että mies mielistelisi kaikessa eikä osaisi pitää puoliaan tai sanoa rehellisesti omaa mielipidettään koska haluaisi vain miellyttää minua. Voihan olla, että ex oli todella herkkä ja sen vuoksi mies oli vähän tossun alla ja mielisteli häntä. Kysy suoraan!
Mitä ihmeen väliä sillä on , jos on elättänyt eksäänsä, kunhan ei enää elätä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen väliä sillä on , jos on elättänyt eksäänsä, kunhan ei enää elätä.
Ja tästä oppineena ei myöskään nykyistä
Vierailija kirjoitti:
Ja milläköhän tavalla tämä suuri paljastus tapahtui? Mieskö kertoi ? ja sinä uskoit ? vai kysyitkö siltä eksältä sen totuuden toisen puolen?
Mies kertoi, koska keskustelu vain ajautui hänen exäänsä. En näe mitään syytä epäillä, koska miksi kukaan valehtelisi tuollaisista asioista?
ap
Varo! Voi olla Chris Watts 2.