Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn kuntosalilla ja lenkkeilemässä ja vaatteet sen kun pienenee

Vierailija
03.04.2019 |

Olen jo jonkun aikaa käynyt kuntosalilla ja lenkkeilemässä ja toki syönyt terveellisesti. Nyt sitten kokeilin kesävaatteita (viime kesäisiä) ja nehän tuntunut kireämmiltä kuin koskaan. Tällaista se on voimanaisena olo sitten.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kaalisoppa dieetti löytyy netistä. Viikko alkuun sitä ja sitten syöt viisi kasvisateriaa päivittäin. klo 19 jälkeen ei sitten syödä mitään. Aamulla onkin kovanälkä. Sokerin kaikissa muodoissa jätät pois. Hedelmissäkin hedelmäsokeria paljon. 1-2 niitäkin riittää päivässä. Muista et kaikki syötävä on loppupeleissä läskinä kudoksissa jos syöt kulutustasi enemmän. 

Kaikki vijlakin turvottaa ja lihottaa. Vehnä on se p..kele sitä joka paikassa. Hirmu myrkkyjä sokeri ja vehnä molemmat aiheuttavat tulehdustilan elimistössä.  Puolivuotta meni vältelessä kunnes alkoi elämä helpottaamaan. Hyvä kun kuntoilet lihasmassa lisääntyy ja nivelet voi hyvin. Tsemppiä sulle.

Samaa mieltä. Kiitos tsempeistä. Ap

Vierailija
22/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, liikun viikon aikana reippaasti ja tunneissa n. 6 tuntia viikossa. Olen kyllä kiinteytynyt, paino junnaa silti 66 kilossa, siinä on ja pysyy erittäin tiukasti. Ennen lapsia laihduin kun en syönyt ja painoin 58-60 kg. Nyt on aineenvaihdunta johtenkin hidastunut, tai on erilainen olo, enkä laihdu jos olen syömättä, enkä laihdu vaikka syön ja liikun. :( kai se täytyy sitten vaan hyväksyä, että tulen aina olemaan mammakroppainen, hieman pyöreä ja pehmeä.. 

Minäkin olin ennen sellainen, joka palstalla huuteli muille, miten se läski siitä kyllä lähtee kun liikkuu ja syö oikein, huomaan nyt että olin hyvin naivii, eikä ne asiat ole niin yksinkertaisia kun silloin luulin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän