Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn kuntosalilla ja lenkkeilemässä ja vaatteet sen kun pienenee

Vierailija
03.04.2019 |

Olen jo jonkun aikaa käynyt kuntosalilla ja lenkkeilemässä ja toki syönyt terveellisesti. Nyt sitten kokeilin kesävaatteita (viime kesäisiä) ja nehän tuntunut kireämmiltä kuin koskaan. Tällaista se on voimanaisena olo sitten.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityksesi terveellisestä syömisestä on vääristynyt.

Vierailija
2/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kommentti. Millä perusteella tämän esität? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on pienentynyt, nimittäin koosta M kokoon S. Puhtaalla kasvisruualla. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
4/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne kiristää?

Vierailija
5/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä että ennen löysät vaatteet kiristävät.

Vierailija
6/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties pessyt vaatteesi liian kuumassa pesuohjelmassa?

Vierailija
7/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kuntosalilla ja lenkkeilemässä ja vaatteet sen kun pienenee

Tuohan on aivan tyypillistä Esim. uimarannalla hoikat ovat useammin bikineissä kuin pulskat.

Vierailija
8/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kilometriä kohden et saa lisätä syömääsi vaan edelleen herkuista on kieltäydyttävä

Opettele laskemaan paljon tarvitset perusenergiaa ja jaa se sopivasti viidelle eri ruokailukerralle päivän aikana. Silloin ei tarvii nälässä olla ja aineenvaihdunta toimii.

Vältä sokeria. 1g on 1 pala sokeria.

Mieti mitä syöt niin voit syödä paljon hyvää.

Vierailija
9/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ei hölly ja kiinteytynyt olen kyllä, mutta jotenkin toivoin, että vaatekokokin pienentyisi liikunnan avulla. Ap

Vierailija
10/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet saanut lihasta niin sillee voi käydä:D

Vierailija
11/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski ei hölly ja kiinteytynyt olen kyllä, mutta jotenkin toivoin, että vaatekokokin pienentyisi liikunnan avulla. Ap

Että pitäisi ostaa kokonaan uusi vaatekerta?

Vierailija
12/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman alettuani käydä salilla, ap. Lähtötilanteeni on normaali paino (173/63) ja normaalipainon sisällä olen edelleen (173/66). Olen käynyt nyt noin puoli vuotta 2-3x/vk.

Olen pohtinut, kerääntyyköhän lihakseen nestettä tms, joka painoa nostaa. Vaatteet eivät kyllä vielä onneksi kiristä...

Vierailija
13/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta kasvattaa lihaksia.

Jos haluaa vain vaatekokoa pienemmäksi, ei tarvitse liikkua ollenkaan. Kunhan syö vähän.

Vierailija
14/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä että ennen löysät vaatteet kiristävät.

Voi olla tullut lihasta. Se ei ole merkki epäterveellisestä ruokavaliosta.

Vierailija
15/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on pienentynyt, nimittäin koosta M kokoon S. Puhtaalla kasvisruualla. Suosittelen kokeilemaan.

Kunhan huolehdit myös proteiinit. Lihakset tarvitsee noin 80-100g / pv vaikka vain istuisit koko päivän.

Noin 25g per ateria on hyvä määrä. Tavallisella ihmisellä. Se mitä kehonrakentajat duunaa on ihan toinen keissi koska kulutus päivittäisessä esim 4h kuntoilussa on tolkuton.

Ps. Suomalaisen lihan ja maitotalous tuotteiden syöminen on ilmastoteko verrattuna maailman toiselta laidalta rahdattuun riisiin.

Tsekatkaa suomalainen ohra!

Vierailija
16/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noinhan se mulla miehenäkin on. Vaatteet pienenee ja haukat kasvaa. Rintalihakset kasvaa ja erottuu toisistaan. Apollonvyö ja tykinkuula olkapäät. Kunnon tarakka perse parempi kuin monilla naisilla.

Nyt pitäisi enään saada naista. Kävi parempi flaksi aikoinaan laihaläskinä. Suomalaiset naiset tykkää säkki miehistä.

Vierailija
17/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla timmi...

Syö... ketogeenisesti, kerran tai kaksi päivässä

Liiku... intervallityyppisesti, harjoittele kuin pika/keskimatkan juoksijat, lihasvoima kunniaan, kävely on turhaa

Jos syöt ja liikut oikein, et kerta kaikkiaan voi pysyä lihavana

Vierailija
18/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman alettuani käydä salilla, ap. Lähtötilanteeni on normaali paino (173/63) ja normaalipainon sisällä olen edelleen (173/66). Olen käynyt nyt noin puoli vuotta 2-3x/vk.

Olen pohtinut, kerääntyyköhän lihakseen nestettä tms, joka painoa nostaa. Vaatteet eivät kyllä vielä onneksi kiristä...

Ette voi oikeesti olla näin tyhmiä🤦‍♀️

Vierailija
19/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee käydä kehonkoostumus mittauksessa. Sillähän se selviää missä meet 👍

Vierailija
20/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kaalisoppa dieetti löytyy netistä. Viikko alkuun sitä ja sitten syöt viisi kasvisateriaa päivittäin. klo 19 jälkeen ei sitten syödä mitään. Aamulla onkin kovanälkä. Sokerin kaikissa muodoissa jätät pois. Hedelmissäkin hedelmäsokeria paljon. 1-2 niitäkin riittää päivässä. Muista et kaikki syötävä on loppupeleissä läskinä kudoksissa jos syöt kulutustasi enemmän. 

Kaikki vijlakin turvottaa ja lihottaa. Vehnä on se p..kele sitä joka paikassa. Hirmu myrkkyjä sokeri ja vehnä molemmat aiheuttavat tulehdustilan elimistössä.  Puolivuotta meni vältelessä kunnes alkoi elämä helpottaamaan. Hyvä kun kuntoilet lihasmassa lisääntyy ja nivelet voi hyvin. Tsemppiä sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi