Meillä on miehen kanssa kina lapsen pyörästä
Uskon että minä taas tämän voitan. Ja meillä kinataan mesengerin kautta joten lapsi ei riitoja kuule.
Kommentit (12)
Mutta ethän sinä riitele etkä ole negatiivinen. Live-elämässä olet aina sopuisa, aurinkoinen ja positiivinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Ette siis osaa keskustella normaalisti.
Osataan mutta ei keskustelu auta kun mies on jääränä päättänyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ethän sinä riitele etkä ole negatiivinen. Live-elämässä olet aina sopuisa, aurinkoinen ja positiivinen. :)
En nyt oikein koe tuota riitelynä. Lähinnä perustelen ja keskustelen miksi pyörä tarvitaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein koe tuota riitelynä. Lähinnä perustelen ja keskustelen miksi pyörä tarvitaan heti.
Miksi sitten avauksessasi puhut "riidasta", jota käytte messengerissä, jotta lapsi ei kuule.
Lisäksi kehut "voittavasi". Keskusteluja ei voiteta, riitoja kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaihda vain renkaita?
Siksi kun ne on melkein puhkikuluneet eikä kannata uusia renkaita ostaa vanhaan pyörään. Isomman pyörän kuitenkin tarvitsee. Ja tämä keskustelumme on tyypillistä miehelle. Hän tyrmää aina jyrkästi aluksi asian mutta miettii viikon tai pari, hommaa uuden tai yhdessä hommaamme, maksamme puoliksi.
Hitto tää on hauska aamunavaus. Näen sieluni silmillä, kuinka valittaja murjottaa torpan yhdessä nurkassa ja ukko toisessa. Kumpikin hipi hiljaa, mutta messengeristä sinkoilevat salamat. :D
Millä sä nollatuloinen ihminen mitään "hommaat". Meinaat ryöstää pankin?
Vierailija kirjoitti:
Hitto tää on hauska aamunavaus. Näen sieluni silmillä, kuinka valittaja murjottaa torpan yhdessä nurkassa ja ukko toisessa. Kumpikin hipi hiljaa, mutta messengeristä sinkoilevat salamat. :D
Ei meillä mököttää, meillä jutellaan muista asioista ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Millä sä nollatuloinen ihminen mitään "hommaat". Meinaat ryöstää pankin?
Olen säästänyt kun olen saanut pienen palkkani. Olen saanut yrityksestämme pientä palkkaa nyt vähän aikaa. Sitä ennen taisin olla 8v tuloton.
Enkä tajua miksi se pyörä pitäisi ostaa vasta kesällä ja siihen mennessä ajettava nastarenkailla? Ei mitään järkeä.