Tuhansia aloitteita, poikuus tallella 33-vuotiaana
Tähän on nyt tultu, vaikka en olisi ikinä sitä uskonut jos olisin tulevaisuuteen nähnyt 15 vuotta sitten. En tiedä millä tarmolla tässä enää mennään, mutta ei viitsisi luovuttaakaan. Jotkut tutut ovat meinanneet hämmästyksestä lentää kumoon, kun olen tämän asian heille paljastanut. En tosin tätä mitenkään ympäriinsä mainosta, joten suurin ihmisistä varmaan luulee tämän asian olevan minulla ihan kunnossa.
Mitä tässä enää voi tehdä? jotain speksejä minusta:
-186cm
-90kg
-Vartalomalli atleettinen/lihaksikas
-savuton
-Alkoa vain joskus juhliessa
-Lyhyt siisti hiusmalli, käyn parturissa kuukauden välein
-Hoidetut hampaat
-Käyn suihkussa joka päivä
-Duunariala
-Kohtelias
-Toiset huomioiva
-Rehellinen
-Huumorintajuinen
-Harrastuksina kuntosali, uinti, musiikki ja nyrkkeily
-Ostan vaatteita parin kuukauden välein
Silti saldoni on 0 partneria tähän ikään mennessä...Kuka tulisi tekemään minusta elokuvan?
Uupunut
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Olisko kuitenkin hyvä tuossa iässä etsiä ihan sitä vaimomatskua eikä vaan jotain kertapanoa? Alkaa sun ikäiset naiset olla jo pian liian vanhoja perheen perustamiseen ja ovat hyvinkin avoimia tuossa iässä mieheen joka on kunnollinen, kohtelias, romanttinen ja luultavasti myös hyvä isä tuleville lapsille. Jos käyt tekemässä aloitetta lähinnä seksi mielessä, niin en ihmettele, sun ikähaarukan naiset kun on kaikki joko varattuja tai ei muuten harrasta irtoseksiä koska etsivät sitä oikeaa jonka kanssa perustaa perhe.
Entäpä jos haluaisin kokea muitakin ennen kuin sitoudun yhteen loppuiäkseni? Ei tarvitse sitten aviossa pohtia että millaistakohan se olisi...
ap
Jos tuntisin sut ja tietäisin, että olet neitsyt, auttaisin poikuuden viemisessä. Yritäpä katsella, olisiko tuttavapiirissä esimerkiksi kokeilunhaluista yh:ta. Itsekin siis olen yh ja olen joitakin hieman kokemattomia miehiä opastanut.
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia aloitteita??? - Täsmennäpä tuota hieman. Tarkoitan, että jos teet yhtenään aloitteita, niin oletko varma, ettet näytä ja vaikuta "hieman" epätoivoiselta? Mitä muuta olet viime vuosina tehnt kuin käynyt ilm. töissä ja olet tehnyt aloitteita naisille? - Entä pidätkö poikuuden menettämistä sitten jonain erityisenä meriittinä ja ansiona?
Tähän on laskettu mukaan myös esim. tinderissä ja muualla netissä tehdyt aloitteet.
ap
Oletko komea? jos olet liian komea niin sua ei otetan tosissaan? Mutta jos et ole komea niin sun pitää vedota katseeseen, ystävällisyyteen ja huomioon ottamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntisin sut ja tietäisin, että olet neitsyt, auttaisin poikuuden viemisessä. Yritäpä katsella, olisiko tuttavapiirissä esimerkiksi kokeilunhaluista yh:ta. Itsekin siis olen yh ja olen joitakin hieman kokemattomia miehiä opastanut.
No auta mua? En ole harrastanut 10v seksiä onhan se jo silloin nollaantunut? En muista miten hyvältä nainen tuntuu, en muista ihanan pillun makua, en muista makeiden huuliesi makua. Muistuta minua ja sytytä sydämmeeni tuhannen auringon lämpö. Pliis :) Olen urheilullinen.
T: Kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Oletko komea? jos olet liian komea niin sua ei otetan tosissaan? Mutta jos et ole komea niin sun pitää vedota katseeseen, ystävällisyyteen ja huomioon ottamiseen?
Voiko tässä olla syy miksi lihaksikas ja enkeli kasvoinen nuori mies ei saa naista? Ei oteta tosissaan?
Häh? Mitä tuo edes tarkoittaa? Mitä ihmettä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia aloitteita??? - Täsmennäpä tuota hieman. Tarkoitan, että jos teet yhtenään aloitteita, niin oletko varma, ettet näytä ja vaikuta "hieman" epätoivoiselta? Mitä muuta olet viime vuosina tehnt kuin käynyt ilm. töissä ja olet tehnyt aloitteita naisille? - Entä pidätkö poikuuden menettämistä sitten jonain erityisenä meriittinä ja ansiona?
Tähän on laskettu mukaan myös esim. tinderissä ja muualla netissä tehdyt aloitteet.
ap
Niin? - Vai pitääkö tuo ymmärtää niin, että teet netissä ja Tinderissä sarjasyötöllä aloitteita tarkemmin paneutumatta siihen, mitä siellä olleet naiset (aloitetteitesi kohteet) ovat kertoneet hakevansa ja odottavansa kumppaniltaa. No ei sinua ainakaan voi moittia siitä, ettetkö olsi laittanut itseäsi likoon ja yrittänyt. - Itse olen varmasti ns. ikisinkku varmasti paljossa siksi, että olen aivan liian laiska etsiäkseni aktiiviisesti kumppania. Mutta toisaalta viihdyn ja nautin sinkkuudestani verraten palon
Mee maksullisiin kerran niin ei tarvi tota enää niin miettiä. Sit rupeet katteleen uudestaan kuvioita.
M37
Taas näitä. Olen muutamallekin kaltaisellesi tarjoutunut treffiseuraksi ja aina parin viestin jälkeen käy ilmi, että trollihan se olikin. Miksi jo(t)ku(t) haluaa luoda kuvaa tällaisista kohtaloista? Tarkoitus saada naiset vaikuttamaan suhteettoman nirsoilta ja miehen osan toivottomalta?
Miten naiset yleensä suhtautuu sun iskuyrityksiin? Hämmentyy? Pelästyy? Huvittuu? Kiinnostuu? Kavahtaa pois?
Joku tässä yhtälössä on nyt vialla. Mua alkoi kiinnostamaan tämän arvoituksen ratkaisu. Onko mies liian pelottavan näköinen? Antaako oudon auran ja naiset luulee sarjamurhaajaksi? Vai onko sosiaalinen anti lapsen tasolla? Vai onko vaan todella huono tuuri ja väärä tähtien asento sattunut miehen tielle...
Lopeta jo noiden aloitteiden tekemisen, panosta itseesi ja naiset tulee vonkaamaan sinulta.
Loppuun kulutettu raakki jonka kerjää naista ei tule koskaan ketään naista kiinnostamaan.
ihan MGTOW perusjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin panna sua, jos nelikymppinen vähän ylipainoinen nainen kelpaa. Hoidetaan asia pois päiväjärjestyksestä.
Mistä päin olet?
Help me kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No auta mua? En ole harrastanut 10v seksiä onhan se jo silloin nollaantunut? En muista miten hyvältä nainen tuntuu, en muista ihanan pillun makua, en muista makeiden huuliesi makua. Muistuta minua ja sytytä sydämmeeni tuhannen auringon lämpö. Pliis :) Olen urheilullinen.
Luultavasti asut kaukana ja ehkä olet liian vanha? Ei millään pahalla siis, mutta itse olen kolmekymppinen eikä liian suuri ikäero kiinnosta.
Maksullisiin mars mars. Äläkä ala selittämään että haluat luonnollisesti tai mitään muutakaan. Kuten olet huomannut se ei sinun kohdalla tule onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä. Olen muutamallekin kaltaisellesi tarjoutunut treffiseuraksi ja aina parin viestin jälkeen käy ilmi, että trollihan se olikin. Miksi jo(t)ku(t) haluaa luoda kuvaa tällaisista kohtaloista? Tarkoitus saada naiset vaikuttamaan suhteettoman nirsoilta ja miehen osan toivottomalta?
No sovitaanko että tavataan, ja mä saan panna sua kun selviää etten ole trolli? Jaksaisi sitten yhtään että kaiken päälle tulevat jotkut menestyvät ketjuuni trolliksi osoittelemaan...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nyt rehellisesti, kuinka monta dick-piciä eli kuvaa vehkeestäsi olet elämäsi aikana lähettänyt?
Mietin vaan sitä, että oletko edennyt ihan suoraan vonkaamiseen. Ja tuleekohan susta sellainen kuva, että haluat epätoivon vimmalla sänkyyn. Semmoinen ei sytytä ainakaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Help me kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti asut kaukana ja ehkä olet liian vanha? Ei millään pahalla siis, mutta itse olen kolmekymppinen eikä liian suuri ikäero kiinnosta.
Olen 28v mies. Missäpäin asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja miten isket naisia? Millainen on huumorisi?
Baarissa, Tinderissä, Juhlissa, Häissä...jopa kadulla ja salilla
ap
Hmm, okei. Baarissa täytyy olla taitava ja itsevarma, että saa naisen matkaan.
Tinderissä miehet yleensäkin saa tosi vähän matcheja. Monet mun sinkkufrendit pyyhkii vasemmalle jos miehestä on a) huono profiilikuva b) ei kerro mitään itsestään c) asettaa heti negatiivisen kautta vaatimuksia "Jos aiot vaan pettää mut niin EI KIITOS!"
Kadulla ei kannata iskeä naisia. Suurin osa näistä kadulla naisia iskevistä miehistä on hyypiöitä. Ne ei lämpene sulle koska aattelee että oot outo hyypiö.
Salilla ne naiset haluaa vain treenata rauhassa.
Sun täytyy aloittaa vaikka joku harrastus missä käy paljon naisia. Suosittelen esim. Mitä tahansa paritanssia, esim Salsaa, tangoa tai Lindy hopia.
Vierailija kirjoitti:
koetko osaavasi olla normaalisti naisten seurassa ja viedä asioita luontevasti siihen suuntaan että jotain voisi tapahtua?
miksi et vastaa ap
Mulle kelpaa, mutta en ole neitsyt. Rakastan kypsiä naisia. 28v mies olen.