Tuhansia aloitteita, poikuus tallella 33-vuotiaana
Tähän on nyt tultu, vaikka en olisi ikinä sitä uskonut jos olisin tulevaisuuteen nähnyt 15 vuotta sitten. En tiedä millä tarmolla tässä enää mennään, mutta ei viitsisi luovuttaakaan. Jotkut tutut ovat meinanneet hämmästyksestä lentää kumoon, kun olen tämän asian heille paljastanut. En tosin tätä mitenkään ympäriinsä mainosta, joten suurin ihmisistä varmaan luulee tämän asian olevan minulla ihan kunnossa.
Mitä tässä enää voi tehdä? jotain speksejä minusta:
-186cm
-90kg
-Vartalomalli atleettinen/lihaksikas
-savuton
-Alkoa vain joskus juhliessa
-Lyhyt siisti hiusmalli, käyn parturissa kuukauden välein
-Hoidetut hampaat
-Käyn suihkussa joka päivä
-Duunariala
-Kohtelias
-Toiset huomioiva
-Rehellinen
-Huumorintajuinen
-Harrastuksina kuntosali, uinti, musiikki ja nyrkkeily
-Ostan vaatteita parin kuukauden välein
Silti saldoni on 0 partneria tähän ikään mennessä...Kuka tulisi tekemään minusta elokuvan?
Uupunut
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia aloitteita??? - Täsmennäpä tuota hieman. Tarkoitan, että jos teet yhtenään aloitteita, niin oletko varma, ettet näytä ja vaikuta "hieman" epätoivoiselta? Mitä muuta olet viime vuosina tehnt kuin käynyt ilm. töissä ja olet tehnyt aloitteita naisille? - Entä pidätkö poikuuden menettämistä sitten jonain erityisenä meriittinä ja ansiona?
Tän kirjoittaja itse kuuluu siihen kastiin joka ei uskalla itse ikinä tehdä alotteita ja muutenkaan selväksi mitään mutta arvostelee ja naureskelee miesten alotteita ja tekemisiä. Useampikin vastaaja täällä on niitä "odotan vain valmista" - naisia. Yllättävän vähän on niitä naisia jotka tekee itsekkin alotteita eikä pelaa miehen ja naisen tehtävät -pelejä. Onneksi nykyinen tyttökaveri oli alusta asti aloitteellinen ja sellaiset naiset enemmän kiinnostaakin. femanatsifoorumiksi on tämäkin ankarasti mennyt. Ei voi koskaan ihmetellä toisen alotteita tai valittaa miksi toinen ei tee jotain jos ei itse tee oli sitten mies tai nainen
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä keskustelu ei näy lainkaan tuolla keskusteluiden listalla minulle kun menen selaamaan niitä? Onko tämä jotenkin ylläpidon toimesta piilotettu?
ap
On varmaan piilotettu koska sehän täällä onkin että ylläpito poistaa kaikki ketjut joissa ei haukuta ja arvostella miehiä. Miehiä kyllä haukutaan ja saa haukkua mutta naisista ei saa mitään puhua ikinä.Muutenkin hyvät aiheet ja keskustelut poistetaan täältä mutta juorukerho ja haukkumaketjut jatkaa nousuaan. Pistin tänne vasta oikein asiallisen kysymyksen feministinäkemysten ristiriidoista niin se sai vastaanotokseen raivoa ja alapeukkua vastaamatta mitään kysymyksiin joten selkeesti fail :DD
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä keskustelu ei näy lainkaan tuolla keskusteluiden listalla minulle kun menen selaamaan niitä? Onko tämä jotenkin ylläpidon toimesta piilotettu?
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Sut on siirretty Seksi-palstalle.
Valitettavasti itse asun hieman turhan kaukana. Muuten veisin sut deiteille ja joko kertoisin mikä sussa on vikana tai opastaisin sut boduaariini kuin Mrs. Robinson konsanaan (vaikka olen sua hieman nuorempi). En ole tietääkseni kenenkään poikuutta koskaan vienyt, joten voisihan se olla ihan hauska kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sut on siirretty Seksi-palstalle.
Kiitos tiedosta : )
ap
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti itse asun hieman turhan kaukana. Muuten veisin sut deiteille ja joko kertoisin mikä sussa on vikana tai opastaisin sut boduaariini kuin Mrs. Robinson konsanaan (vaikka olen sua hieman nuorempi). En ole tietääkseni kenenkään poikuutta koskaan vienyt, joten voisihan se olla ihan hauska kokemus.
Harmi :s
ap
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä. Olen muutamallekin kaltaisellesi tarjoutunut treffiseuraksi ja aina parin viestin jälkeen käy ilmi, että trollihan se olikin. Miksi jo(t)ku(t) haluaa luoda kuvaa tällaisista kohtaloista? Tarkoitus saada naiset vaikuttamaan suhteettoman nirsoilta ja miehen osan toivottomalta?
Miehet ovat hirveän hajanainen ryhmä. Jotkut toivottomia, jotkut "menestyjiä". Hajontaa on vielä enemmän kuin naisissa.
Kun deittisivuja harrastin, niin kyllä sieltä noin kerran kuukaudessa pääsi treffeille laittamalla viestiä vähän kaikille potentiaalisille, netissä kun on aika vaikea selvittää kuka kiinnostaa minua ja ketä minä voisin kiinnostaa.
Tinder on vaan hirveä paikka, ei sitä voi edes kutsua aloitteen tekemiseksi. Itse en ainaakan koskaan päässyt niin pitkälle.
Jos kerran teet livenäkin aloitteita, niin tuntuu että jotain teet vääriin. Maahan on täynnä sinkkunaisia (ja miehiä) odottamassa että joku tulisi hakemaan. Jos minä uskaltaisin mennä puolitutuilta kysymään että "olet nätti, haluisiks lähtee kahville" niin kyllä varmaan aika moni suostuisi.
Miksi tämä on siirretty tänne seksi puolelle? Löytyykö täältä nuorelle lihakseelle miehelle jelppiä?
Lumet kun alkoi sulaa ja aurinko tuli esiin niin kiimakin heräsi. Kauhea jomotus kiveksissä. Ei pysty keskittymään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on siirretty tänne seksi puolelle? Löytyykö täältä nuorelle lihakseelle miehelle jelppiä?
Lumet kun alkoi sulaa ja aurinko tuli esiin niin kiimakin heräsi. Kauhea jomotus kiveksissä. Ei pysty keskittymään mihinkään.
Eipä näytä löytyvän, ja muukin keskustelu mitä ilmeisimmin tyrehtyi.
Liityin tässä aikani kuluksi alastonsuomeen...Jospa siellä tärppäisi? :D
ap
Hö. Itse olen yli 40v ja lyhyt 173cm. Painoakin on reilusti, lisäksi olen köyhä. Mutta naisia olen saanut.
Mene vaikka tanssikurssille tai kansalaisopistoon kielikurssille tai vaikka ompelukurssille. Siellä ainakin tapaat naisia luontevasti. Hienovarainen tutustuminen on usein hyvä. Kokemattomat naisetkaan ei pidä lappua kaulassaan. Jos kemiaa on, homma alkaa kulkea. Tärkeintä on olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Mihis ne kaikki naiset nyt hävisivät? Trollejako vain? :D
ap
Eipä miehet olleet enää kiinnostuneita kun kerroin Vaasan lähistöllä asuvani. :D
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista pitää :D
ap
Joo, tää seksipuoli on aika paljon hiljaisempi. Itse en ehkä ymmärrä mitä tämä sun aloituksesi täällä tekee, mutta tutkimatomat ovat moderaattorin tiet.
ap