Minkä ikäisenä mies on komeimmillaan?
Kommentit (82)
Noin 25-vuotiaana. Miehet eivät itse osaa arvioida omaa ulkomuotoaan, joten naiset tietävät tuon parhaiten.
Noin 40 v - tyypistä riippuen 35-45 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin vanhana ovat niin miten niin ei muka löydy setämiehille nuoria muikkeleita?
Heheh. Mistäs sä tiedät, minkäikäiset naiset tänne vastailee?
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt melko tasan 44v. Todella hyvän näköinen. Luultavasti paranen vielä muutaman vuoden joten vastaan 46v.
-mryouth75
T. Ikäloppu, joka valitti aspoista, jotka eivät enää flirttaile hänelle toisin kuin 20 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt melko tasan 44v. Todella hyvän näköinen. Luultavasti paranen vielä muutaman vuoden joten vastaan 46v.
-mryouth75
T. Ikäloppu, joka valitti aspoista, jotka eivät enää flirttaile hänelle toisin kuin 20 vuotta sitten
Niin, tuo harmitti silloin aikanaan, mutta sitten tajusin että se johtui siitä että olin komistunut. Jos mies on todella komea, naiset eivät uskalla flirttailla tälle. Tästä muuten on oikein datatietoakin olemassa.
-mryouth75
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Niin, tuo harmitti silloin aikanaan, mutta sitten tajusin että se johtui siitä että olin komistunut. Jos mies on todella komea, naiset eivät uskalla flirttailla tälle. Tästä muuten on oikein datatietoakin olemassa.
-mryouth75
Voi pappahyvä. Kun se on just päinvastoin. Vanha mies, joka pukeutuu vanilla iceksi ei ole hot mistään suunnasta katsottuna.
Ccxx kirjoitti:
32-42 välillä useimmiten
Alkaa olee vähän eltaantunut setä jo kun 35 lähestyy.....
En tiedä missä universumissa osa porukasta elää mutta ei tosiaan ole mies kuumimmillan nelikymppisenä :)
25 vuotta on aika hyvä arvio, olettaen siis että mies todella pitää itsestään huolen.
Jos olet ylipainoinen, epäsiisti ja kaljuuntunut jo parikymppisenä niin et ole kuuma edes sen ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä universumissa osa porukasta elää mutta ei tosiaan ole mies kuumimmillan nelikymppisenä :)
25 vuotta on aika hyvä arvio, olettaen siis että mies todella pitää itsestään huolen.
Jos olet ylipainoinen, epäsiisti ja kaljuuntunut jo parikymppisenä niin et ole kuuma edes sen ikäisenä.
Se on kato noiden papparaisten päiväuni.
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Tämä nimimerkki on vanha vitsi.
Nainen esittää miestä. Ei tota voi tajuta.
Ketkä mummelit täällä väittää, että 40 v? Silloin 90% miehistä on jo menneen talven lumia, mitä ulkonäköön tulee.
Pitkän ja huolellisen vertailun jälkeen ilmoitan, että mies on yleensä muutamia poikkeuksia (sekä vanhempaan että nuorempaan suuntaan) lukuun ottamatta ulkonäöllisesti huipulla 23 vuotiaana. Sen jälkeen mies alkaa nopeasti kauhtua, ja hyvännäköisiä yli 30-vuotiaita miehiä on lähinnä julkkiksissa, joita puunataan ja treenataan ja stailataan päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä mummelit täällä väittää, että 40 v? Silloin 90% miehistä on jo menneen talven lumia, mitä ulkonäköön tulee.
Pitkän ja huolellisen vertailun jälkeen ilmoitan, että mies on yleensä muutamia poikkeuksia (sekä vanhempaan että nuorempaan suuntaan) lukuun ottamatta ulkonäöllisesti huipulla 23 vuotiaana. Sen jälkeen mies alkaa nopeasti kauhtua, ja hyvännäköisiä yli 30-vuotiaita miehiä on lähinnä julkkiksissa, joita puunataan ja treenataan ja stailataan päivittäin.
Oletko tyhmä kun luulet että sinun mielipide on ainoa oikea. Hah hah.
Mikä itsevarmuus ja karisma muka 35+ vuotiaissa miehissä muka loistaa? Yleensä ovat jo puuskuttavia pallomahoja, joilla silmäpussit ja pullottaa kilpaa vatsan kanssa. Ei kaupungilla kulkiessa todellakaan ikinä näe mitään itsevarmuutta säteileviä papparaisia. Telkkaristako te niitä bongaatte? Nuoret miehet ne kääntää pään.
15-20v. Sen jälkeen he rupsahtavat.
Vähän päälle kolmekymppiset näyttää niin kuumilta.
Oisinpa 20v nuorempi
N45