Kysymys teille, joilla on kokemus kondomin pettämisestä!
Huomaako sen selkeästi? Vai onko tullut raskaus/tauteja aivan ilman varoitusta?
Kommentit (7)
Huomaa selkeästi jos kondomi on hajonnut. Viimeistään silloin kun rupeaa ottamaan kondomia pois päältä.
Minun petollinen kondomi petti minua menemällä naapurin Kallen pippeliin.
itsekin mietin samaa, monesti kumissa on valkovuotoa ja näyttää siltä että on vuotanut
En tuntenut mitään. Mies vaan tokas siinä kun lopetti että voihan vttu kumi hajonnut. Että tässä menee sitten se miesten teoria miten ”ilman kumii tuntuu niin paljon paremmalta ja kumilla ei tunnu miltään”. Jos ero on niin suuri, miksei tässäkään tapauksessa mies huomannut mitään? Luojan kiitos je-pilleri keksitty.
Vierailija kirjoitti:
En tuntenut mitään. Mies vaan tokas siinä kun lopetti että voihan vttu kumi hajonnut. Että tässä menee sitten se miesten teoria miten ”ilman kumii tuntuu niin paljon paremmalta ja kumilla ei tunnu miltään”. Jos ero on niin suuri, miksei tässäkään tapauksessa mies huomannut mitään? Luojan kiitos je-pilleri keksitty.
Samaa miettinyt! Parikin kertaa on kortsu lipsahtanut pois päältä ja mies ei ole huomannut mitään, niin mites nyt silleen, kun kuulemma ihan hirveä ero. Kyseessä siis eri miehet vielä.
Minulla alkoi seisomaan.