Minkä ikäisenä mies on komeimmillaan?
Kommentit (82)
Ehkä siinä 40 vuoden paikkeilla. Olen nuori nainen itse mutta aina pitänyt vanhemmista miehistä.
Jos noin vanhana ovat niin miten niin ei muka löydy setämiehille nuoria muikkeleita?
Kokemuksesta sanoisin, että 45-vuotiaana. Silloin ei ole enää poikanen, vaan miehekäs. Yli 50-vuotiaat miehet alkavat rupsahtamaan, kuten naisetkin. Kasvoihin ilmestyy liikaa uurteita, mies alkaa kuihtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin vanhana ovat niin miten niin ei muka löydy setämiehille nuoria muikkeleita?
Kyllä löytyy
Vastaan nyt miehenä .Olen lähes 40 ja koskaan ei ole ollut näin paljon naisia ympärillä (myös niitä nuoria) joten vastaan 40 +-1v
Oma ikä +/-5 vuotta. Olen nyt itse 42 ja vielä toi pätee. Saa nähdä mitä ajattelen 10 tai 20 vuoden päästä.
Mutta tommosilta alle 25-vuotiaalta puuttuu joku särmä tai karisma mikä vanhemmilla miehillä on, vaikka olisivat muuten hyvännäköisiä.
Oma, kunnostaan huolta pitävä mieheni on nyt nelikymppisenä komeimillaan, mutta verrattuna esim samanikäisiin entisiin opiskelukavereihin niin suurimman osan parhaat vuodet oli varmaan noin 28-35
Kun on vaipat vedetty kinttuun