mitä erikoista olet tänään tehnyt?
sellaista jota et tee tavallisesti?
Minä leikkasin käsisahalla sireeniä kaksi tuntia
Kommentit (23)
Oli suorastaan ylellistä nukkua noin pitkään=)!
toivottavasti oli tosi erikoista, ettei tule tavaksi.
teatterin Hilppa-kummitus, höpsö keksijä, valokuvausta roolivaatteissa, trubaduuri ja improteatteria. Se oli hauska tapa viettää sadepäivä.
toivo alkaa olla mennyttä, nytkin kuukautiset myöhässä viikon ja kaikki mahdolliset raskausoireet päällä. Kiitos myötätunnosta! t:10
Ei mikään erikoinen juttu, mutta en ole käynyt aikaisemmin. Ihan hyvä ostosreissu.
katkotko koko puun? itselläni pitäisi leikata turhia oksia ja mietin, saako sitä tehdä tähän aikaan vuodesta vai kärsiikö sireeni siitä jotenkin...
katkoin oksia ja paljon. Oikea aika leikata on keväällä, mutta puutarha-alan asiantuntija sanoi ett vanhan sireenin voi leikata milloin vain. Auton kärryllinen tuli oksia
en tod. ole juoksuihmisiä,mutta oon päättänyt alkaa kohottaan kuntoo. huomenna samaa rataa.
Puhuin puhelimessa vanhan kaverin kanssa, jonka kanssa en ole jutellut moneen vuoteen.
Suunnittelin viikonloppureissua miehen kanssa - myös meille harvinaista herkkua.
En ole tehnyt
mitään
kotitöitä, mies on tehnyt kaiken.
Käynyt kuumassa suihkussa ja seissyt siellä pitkään ihan rauhassa vartalonkuorintavoiteiden, höylän ja hiusnaamion kanssa.
Olen yksin kotona ja eilen olin viihteellä. Heräsin klo 12 ja yhdet tirsatkin on jo tullut otettua sohvalla.
Ja todellakin toivon, ettei ihan heti uudestaan tarvitse tähän puuhaan ryhtyä.
Lainasin tämän laulukirjan eilen kirjastosta. Lapset tykkäsivät.
Muuten on ollut ihan tavallinen lauantai-päivä.
Mentiin kylläkin jo heti aamusta ettei ollu paljoo porukkaa.
kaurismäkimäisessä ympäristössä minulle vieraassa kaupungissa.
tajunnut sitä ylellisyyttä kuin vasta jälkeenpäin :) Lapset antoivat, ihme kyllä mun olla rauhassa niin pitkään :D
Joo, no mä tein tänään takapihan kivipolun valmiiksi! \o/ Jee :)
Enpä ole sitä ennen tehnyt eikä lapsellakaan kovin usein ole lauantaina koulupäivää.
Olen myös tehnyt suuren raivausoperaation eteiseen.
nousetteko muulloin paljonkin aikaisemmin