MTV klo 20:00: Edskuntavaalit 2019: Pääministeritentti
Kolmosen pääministeritentissä on toisena haastattelijana Ylellä tunnetuksi tullut jankkaaja ja päällepuhuja Jan Andersson, joten kenenkään tuskin tarvitsee ainakaan valittaa, ettei puheenjohtajia yritetä grillata tosissaan.
Li Andersson on ilmeisesti lomalla tenerihvalla(?) eikä osallistu tenttiin.
Kommentit (322)
Pekka hyysää luvattomua tunkeutujia
Heippa Pekka, hävisit äänen. Säilöön vaan jos ei voi palauttaa.
Sipilä valehtelee lävet päähänsä, Jussi ei sano mitään.
Suomi olisi voinut sulkea rajat ihan siinä missä Ranska, Ruotsi, Tanska, Itävalta, Unkari jne. teki.
Vierailija kirjoitti:
ihan kuin persu olisi haavistoa alkujaankaan äänestänyt
Vierailija kirjoitti:
Rinteellä ja Haavistolla liian pienet housut.
Kummalla ne näyttää paremmalta?
Jytky on sitä varmrmpi mitä enemmän muut tuolla puhuu. Sataa persujen laariin
Kokoomuslainen
Miksi Sipilä valehtelee ettei rajoja voinut laittaa kiinni kun kerran olisi voinut?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä ainakin olen äänestänyt Haavistoa ennen, mutta nyt olen kerran äänestänyt persuja ja aion äänestää taas. -eri
Onhan se melko iso saavutus jos ihan saa rikoksen tekijän palauttaa. Kiva vaan kun ne rikoksen tekemisen haitat on jonkun kärsittävä nahoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sipilä valehtelee ettei rajoja voinut laittaa kiinni kun kerran olisi voinut?!
Yrittää paikata mokiaan ja sinisilmäisyyttään.
Ei herranen aika Anttia *facepalm*
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin Jan Anderron ei ole ärsyttävä, ihan oikein että grillaa noita.
Niin Anderssonhan siirtyi ylen A-studiosta Maikkarille uutisten lukijaksi, oliko jo vuoden alusta?
Sipilä väitti äsken ettei Ruotsista tulleita olisi voitu palauttaa. Tässä videolla itse todistaa täysin päin vastoin eli olisi voitu palauttaa (mikä pitää paikkansa):
Aika vaisuksi jäi Halla-ahon anti jälleen máahanmuuttokeskustelussa. Perusöyhötystä ja -uhriutumista, mutta entäs ne ratkaisut? Esittikö ainuttakaan?
Hyvä huomata poliitikkojen pikku hiljaa oppivan, miten populistit haastetaan máahanmuuttokysymyksissä siten, että niille jää tyhjä arpa.
Sipilä: Kaikki Suomeen tulleet túrvapaikánhakijat olisi voitu palauttaa
Jaahas, kommentti julkaistaan tarkastelun jälkeen. Mikähän siinä mahtoi olla taikasana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo minkään puolueen jäsen mutta olen äänestänyt Haavistoa ja vihreitä useinkin. Persuja pari kertaa. Ei kannata sokeasti heilutella sitä leimakirvestä, kaikki ei oo tiukasti poteroissa vaan näkee eri vaalit erilaisina vaikutusmahdollisuuksina. (En tosin ole se jota persuttelit mutta olisit persutellut jos olisin joitain mielipiteitäni sanonut.)
Sipilä iljettävä valehtelija! Lessuhan saa sunnnntaisin kaikki syntinsä anteeksi.
MItä Sipilä taas jankuttaa jostai muutamasta Venäjältä tulleesta kun Ruotsista tuli 30 000