yh-isä parisuhdemarkkinoilla
Minulla on omakotitalo, vakituinen työ ja muutenkin elämä kunnossa, mutta vaimo kuoli synnytyksessä. Onko viiden lapsen kanssa mitään mahdollisuuksia?
Kommentit (53)
Ukko36 kirjoitti:
Jos heti kättelyssä lähdet siitä että parhaat puolesi ovat taloudellisia seikkoja, niin en usko sinun menestyvän kovin vahvasti naisrintamalla.
NI, ne persoonakohtaiset asiat selviää nwnäkkäin..noi talousasiat on faktaa...ihan hyvä,tietää.
Tietysti on mahdollista, jos rakastutte. Mutta älä lähde siitä, että tarvitset naisen kotia hoitamaan. Sitä ei varmaan kukaan halua. Vaan miehen. Joka huomioi hänet. Sitten kun rakastuu, muut asiat menettävät merkityksensä ja sitä haluaakin sovittaa elämänsä niin, että viisi lastasi mahtuvat kuvioon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskittyisit niihin lapsiisi.
Kyllä minulla jää aikaa lapsilleni.
-apEli työn lisäksi sinulla on aikaa käydä seurustelemassa ja silti vielä jää lapsille aikaa. Miten teet tuon?
Etukäteen mietin missä järjestyksessä lapset haen riippuen siitä missä ovat ja sunnunnittelen mitä kaupasta samalla matkalla ostan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apEli työn lisäksi sinulla on aikaa käydä seurustelemassa ja silti vielä jää lapsille aikaa. Miten teet tuon?
Jäin myös ihmettelemään tätä. Voi tietysti olla ajanhallinnan guru jolla kaikki minuuttiaikataulut loksahtavat jatkuvasti paikoilleen, mutta olen skeptinen. Viisi kotona asuvaa lasta vie kyllä kaiken ajan tavalla tai toisella, joten orastavan parisuhteen vahvistamiselle tuskin jää montaa hetkeä viikossa.
Täältäkin ääni enemmän tapailua-kun-molemmille-sopii tyyppiselle viritelmälle, jossa molemmat ymmärtävät realiteetit. Lapsille myös turhaa stressiä jos milloin minkäkinlaista äitipuoliehdokasta ilmestyy nurkkiin hääräämään. Kumppaniehdokkaita joilla on halua suureen perheeseen mutta ei voi sitä jostain syystä saada, ovat varmasti harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Mun mielestä on. Kannattaa kuitenkin tehdä ensin jonkun aikaa surutyötä rauhassa. Yh äitejä on pilvin pimein. Sinuna kattelisin siltä suunnalta, en lapsettomista naisista.
Kuolemasta on jo kolme vuotta, joten en ole ihan heti uuttaa hankkimassa.
-ap
Uutta "hankkimassa"? Hei, puhut ihmisestä, parisuhteesta; et lemmikistä tai huonekalusta.
Liian vähän tietoja, jotta voisi kovinkaan pitkälle meneviä mielipiteitä kertoa. Itse tapailin hetken aikaa viiden lapsen isää. Lapset tosin olivat (suunnilleen) vuoroviikoin isällään ja he olivat koulu--lukioikäisiä. Omat lapseni olivat alakoulussa. Mies oli todella kiltti, hellä ja miellyttävää seuraa, mutta juttu kaatui siihen ettei mies osannut järjestään arkeaan ja hänen itsetuntonsa oli huono. Mies siis epäili koko ajan, että olen vaihtamassa "parempaan". Hän myös saattoi sopia lasten asioita omalle "vapaaviikolleen", vaikka olimme jo sopineet yhteistä menoa. Ilmeisesti en ollut tarpeeksi kiinnostava, kun en muistunut noissa tilanteissa mieleen. Olimme jo alussa puhuneet tulevaisuuden suunnitelmista eikä kummallakaan ollut kiinnostusta muuttaa yhteen, vaan tapailla kunnes lapset on isompia. En olisi missään nimessä suostunut kodinhengettäreksi miehen lapsille enkä olisi koskaan voinut vaatia häneltäkään sellaista. No, suhde loppui ennenkuin edes kunnolla alkoi.
Joten sanoisin sinulle, ap, että periaatteessa on mahdollista, mutta kannattaa puntaroida tarkkaan mihin todellisuudessa kykenet. Kukaan nainen ei jaksa useita ohareita ja surkeita selityksiä kuunnella.
Hyvältä näyttää:
[x] Kelvannut muille naisille
[x] Omaisuutta
[x] Lapsirakas
[x] ex ei haittaa uutta suhdetta
Kuinka usein lapsesi ovat ap yöhoidossa kodin ulkopuolella?
On se mahdollista, tutustu rauhassa johonkuhun, vaikka vaan kirjoitellen ensin. Helpottanee sekin kun lapset kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä näyttää:
[x] Kelvannut muille naisille
[x] Omaisuutta
[x] Lapsirakas
[x] ex ei haittaa uutta suhdetta
Sun mielestä ei haittaa, että viisi lasta on aina paikalla, kun yrität muodostaa uutta suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etukäteen mietin missä järjestyksessä lapset haen riippuen siitä missä ovat ja sunnunnittelen mitä kaupasta samalla matkalla ostan.
-ap
Siis lapset ovat aina jossain? Myös se kolmevuotias?
5 kpl äidin menetyksestä traumatisoitunutta lasta , joista nuorin 3 v? Tarvitsevuutta ja oireilua on tiedossa ja paljon - pitkäksi aikaa. Missä lapset on kun tapailet uutta naista? 3v ensin 10 h hoidossa ja sitten ilta-ja viilonloppuhoitoon lisäksi? Mitäs jos miettisit uudestaan? Tuossa pitää alkaa äidiksi viidelle niin eiköhän se karsi tervepäiset pois.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Mun mielestä on. Kannattaa kuitenkin tehdä ensin jonkun aikaa surutyötä rauhassa. Yh äitejä on pilvin pimein. Sinuna kattelisin siltä suunnalta, en lapsettomista naisista.
Ihan turha asettaa kriteeriksi, että pitää olla lapsia. Lapseton ihminen voi yhtälailla olla kiinnostunut ja hyvä valinta parisuhteeseen.
Itse olen avioeron jälkeen tapaillut kolmea miestä hetken aikaa ja nyt olen seurustellut reilun vuoden. 3/4 miehestä lapsettomia ja yksikään juttu ei ole kaatunut minun lapsiin. Miesystäväni on vela.
Ap, tottakai sinulla on mahdollisuus löytää kumppani itsellesi. Vaikka joillekin lapset ovat este tai hankala juttu niin löytyy ihmisiä joille ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apSiis lapset ovat aina jossain? Myös se kolmevuotias?
Olisko vaikka hoidossa kun isä on töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apSiis lapset ovat aina jossain? Myös se kolmevuotias?
Olisko vaikka hoidossa kun isä on töissä?
Siis aloittaja sanoi, että hänellä on ihan hyvin aikaa seurustelulle, kun suunnittelee missä järjestyksessä lapsensa hakee. Ehkä hän suunnittelee seurustelevansa lounastauolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Uutta "hankkimassa"? Hei, puhut ihmisestä, parisuhteesta; et lemmikistä tai huonekalusta.
Pelle yrittää päteä turhasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ööööömmmm, miten tuossa yritettiin päteä? Jäi vähän auki nyt kommenttisi.
Lapsettomana naisena ensimmäinen reaktioni luettuani aloituksesi "Herrajumala, ei!" Luulen, että sulle järkevintä on etsiä joku yksinäinen yh-äiti, jonka kanssa tapat yksinäisyyttä kevytsuhteella ja seksillä, kunnes saatte kakrut isommiksi ja voitte alkaa etsimään tahoillanne parisuhdetta. Muuten homma menee helposti siihen, että sulla käy kymmenen naista pyörähtämässä siinä muutaman kuukauden ja sellainen ei ole lapsille hyväksi. Kun lapsia laittaa, niin siinä valitettavasti pitää pistää iso osa omista tarpeista varastoon odottelemaan suotuisia aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ööööömmmm, miten tuossa yritettiin päteä? Jäi vähän auki nyt kommenttisi.
Nillittäminen sanavalinnoista ap:n kertoessa, että ei ole kiireellä kuoleman jälkeen naista etsimässä.
Eli työn lisäksi sinulla on aikaa käydä seurustelemassa ja silti vielä jää lapsille aikaa. Miten teet tuon?