yh-isä parisuhdemarkkinoilla
Minulla on omakotitalo, vakituinen työ ja muutenkin elämä kunnossa, mutta vaimo kuoli synnytyksessä. Onko viiden lapsen kanssa mitään mahdollisuuksia?
Kommentit (53)
Kauheaa, olen hyvin pahoillani. Toivottavasti lapsesi ja sinä olette saaneet apua menetyksen käsittelyyn.
Valitettavasti en voi kuvitella, että ainakaan lähtisin asumaan yhdessä kanssanne, en lapsettomana enkä lapsellisena. Joku tapailusuhde olisi ok.
Tunnen vastaavassa tapauksessa olleen miehen jolla neljä lasta. Tapasi kolmen lapsen yh-äidin ja muuttivat yhteen. Ovat nyt olleet jo pitkään naimisissa ja lapsetkin aikuistuneet tai aikuistumassa. Mielestäni paras on jos molemmat ovat samassa tilanteessa.
Tunnen vastaavassa tilanteessa olleen joka löysi uuden suhteen jopa aika pian, naisella on myös lapsia. Lisäksi olen tutustunut muuten kahteen yh-isään, toiselta vaimo kuollut ja toinen muuten vaan täysin yh. Heistäkin molemmat löysi parisuhteen alle puolessa vuodessa siitä (yksin olivat kyllä jo olleet pidempään). Ihan nopea tahti tuo taitaa olla, eli sanoisin, että löydät ja helposti. Varmaan miehenä sinulla on sellaisia piirteitä mitkä naisiin vetoaa. Itsekin mieluummin ottaisin tuollaisessa tilanteessa olevan kuin lapsetonta ikisinkkumiestä.
No niin, tässäkin ketjussa on jo useampi ilmoittanut olevansa kiinnostunut. Ei muuta kuin lapset hoitoon ja treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskittyisit niihin lapsiisi.
Kyllä minulla jää aikaa lapsilleni.
-apEli työn lisäksi sinulla on aikaa käydä seurustelemassa ja silti vielä jää lapsille aikaa. Miten teet tuon?
Etukäteen mietin missä järjestyksessä lapset haen riippuen siitä missä ovat ja sunnunnittelen mitä kaupasta samalla matkalla ostan.
-apSiis lapset ovat aina jossain? Myös se kolmevuotias?
Eivät aina ole, mutta aika jossain jollain on jotain menoa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apEli työn lisäksi sinulla on aikaa käydä seurustelemassa ja silti vielä jää lapsille aikaa. Miten teet tuon?
Etukäteen mietin missä järjestyksessä lapset haen riippuen siitä missä ovat ja sunnunnittelen mitä kaupasta samalla matkalla ostan.
Olisko vaikka hoidossa kun isä on töissä?
Siis aloittaja sanoi, että hänellä on ihan hyvin aikaa seurustelulle, kun suunnittelee missä järjestyksessä lapsensa hakee. Ehkä hän suunnittelee seurustelevansa lounastauolla?
Kun ne lapset on haettu niin aikaa riittää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aloittaja sanoi, että hänellä on ihan hyvin aikaa seurustelulle, kun suunnittelee missä järjestyksessä lapsensa hakee. Ehkä hän suunnittelee seurustelevansa lounastauolla?
-ap
Eli suunnittelet seurustelevasi niin, että ne lapset pyörivät jaloissa. Eihän siinä mitään, kunhan tiedostat että sellaiset naiset jotka haluavat lähteä viiden lapsen huusholliin seurustelemaan ovat hyvin harvassa. Puhumattakaan siitä, miten lapset sen kokevat, jos kotiin tuodaan aina uusi kokelas edellisen poistuttua kuvioista. Onnea matkaan. Sitä tulette tarvitsemaan.
Vaikka aloitus onkin vain kuvitelmaa, niin leikitään mukana. Minulla on kolme teiniä ja jos tuollainen isukki vastaan tulisi ja tilanteensa kertoisi, niin perääntyisin heti. En todellakaan ajattelisi sekuntiakaan pitempään, että aloittaisin suhdevirityksiä viiden kersan isän kanssa. En aloittaisi vaikka lapsilla olisi äiti, mummolat ja kaikki olemassa. Meidän elämäntilanne olisi niin erilainen, että juoksisin kauas tuollaisesta miehestä ja varoittelisin matkalla muitakin.
Ei tuollaiset sotkuun mitään normaalia kahden aikuisen parisuhdetta saa, vaikka naisella ei omia lapsia olisikaan. Lapset menisivät kaiken edelle ja mies kalkattaisi varmasti ihan joka lauseessa jotain lapsista. Minua hänen lasten tekemiset, sanomiset ja olemiset eivät ikinä kiinnostaisi ja ajatus joutua sen härdellin sisään, olisi painajainen.
Eli ei, en huolisi. Ajatuskin puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Joo, siinähän se on mukava pusutella, halia ja jutella tärkeistä asioista, kun viisi vierasta räkänokkaa kiljuvat vieressä. Sitten tutustumisen ohella nainen voisi keitellä ison kattilallisen puuroa, tarjoilla se lempeästi hymyillen lapsukaisille ja miehelle, auttaa pienimpiä ruokailussa ja syödä itse rippeitä kylmänä. Ruokailun jälkeen nainen ja mies jatkaisivat juttelua viidentoista sekunnin häiriöttömissä pätkissä naisen laittaessa astioita tiskikoneeseen ja pyyhkiessä pöydät, lattiat, tuolit ja pieninpien pilttien ruokalaput, samalla hän selvittelisi nuorimmat hiuksista puuroa pois ja kehuisi piirustuksia. Sitten olisikin isin aika lähteä viemään kahta lasta harrastuksiinsa ja nainen jäisi hoitamaan kolmea lasta ja valmistelemaan iltapalaa.
Olisi se ihanaa!
Jatketaan leikkimistä, että ap:n tarina olisi tosi! Minkälaiseksi kuvittelisitte seurustelun ja elämän ap:n kanssa olevan?
Vierailija kirjoitti:
Jatketaan leikkimistä, että ap:n tarina olisi tosi! Minkälaiseksi kuvittelisitte seurustelun ja elämän ap:n kanssa olevan?
50 tossa jo kuvailikin. Hrrrrr.
Ootko ap lestadiolainen? Tuli vaan mieleen kun en tunne ketään muuta kuin lestadiolaisia, joilla ois noin monta skidiä.
Itse en lähtisi edes tapaamaan, olen ennemmin sinkku kuin yh:n kanssa.
Osanotto vaimosi johdosta. Elämä on joskus julmaa. Uskon, että löydät uuden puolison. Haastavaa se voi kyllä olla. Olen itse eronnut yhden lapsen yh ja minulle kelpaisi mies, jolla on useampia lapsia. Lapset ovat ihania ja tykkään niiden kanssa touhuta. Tsemppiä!