Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi halvaantua keisarinleikkauksessa?

Vierailija
02.04.2019 |

Mun serkulle ilmeisesti kävi niin, että hän halvaantui väliaikaisesti jonkun keisarinleikkauksessa tapahtuneen asian takia. Ihmettelen vaan, että mistä se siis johtui?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vauvan illalla n 23 ja seuraavana päivänä iltapvllä lähdin yksin hoippumaan vessaan ja ei olisi saanut lähteä. Ei nukutettu. Siis sektio nk kiireellinen. 

Kumma. Mulla taas oli epiduraqliöuudutus ja nimenomaan pyydettiin seuraavana päivänä yrittämään itse kävellä vessaan.

Vierailija
22/27 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan jo korvien lävistyksessäkin halvaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirurginen toimenpide uhkaa joka kerta elämää ja aivan taatusti haittaa tulevaisuuden terveyttä kun hermoja leikataan poikki. Puhumattakaan että ovat varsin kallista lystiä. Siksi niitä keisarinleikkauksia ei tehdä vain koska potilasta huvittaa.

Alatiesynnytyksessäkin leikataan usein väliliha auki eli lihaksia ja hermoja. Alatiesynnytys voi viedä ulosteen pidätyskyvyn loppuiäksi ja yleensä se tapahtuu ensimmäisessä synnytyksessä. Kohtu ja peräsuoli voi valahtaa tämän tästä ulos vaginasta tai peräsuoli peräaukosta. Näitå aiheuttaa alatiesynnytys. Alatiesynnytyksessä kuolee ja vammautuu lapsia, keisarileikkauksessa ei. Eli alatiesynnytys on vahingoiltaan loppupeleissä kalliimpi kun ottaa huomioon korjaavat ja avustamista hoitoa jne vaativat asiat.

Vierailija
24/27 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain vauvan illalla n 23 ja seuraavana päivänä iltapvllä lähdin yksin hoippumaan vessaan ja ei olisi saanut lähteä. Ei nukutettu. Siis sektio nk kiireellinen. 

Kumma. Mulla taas oli epiduraqliöuudutus ja nimenomaan pyydettiin seuraavana päivänä yrittämään itse kävellä vessaan.

mulle sanottiin että ei saa yksin lähteä. 

Vierailija
25/27 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on keisarileikkaus.

Vierailija
26/27 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirurginen toimenpide uhkaa joka kerta elämää ja aivan taatusti haittaa tulevaisuuden terveyttä kun hermoja leikataan poikki. Puhumattakaan että ovat varsin kallista lystiä. Siksi niitä keisarinleikkauksia ei tehdä vain koska potilasta huvittaa.

Olen synnyttänyt alateitse kolmesti ja kuulun siihen onnekkaaseen enemmistöön, jolle itselleen ja vauvoille se on ollut oikea vaihtoehto. Kroppa palautunut täysin ja lapset terveitä.

Pyrin kuitenkin suhtautumaan sektioon avoimin mielin, esim. kaksoset saisi minusta vallan hyvin sektioida, enköhän siitä palautuisi myös hyvin todennäköisesti hyvin. Voisihan sitä koittaa alateitse jos huvittaisi, pelkäisin kuitenkin vauvojen puolesta + jommankumman tulevan niin vinkurassa, että repeäisin. Eli valitsisin varmaan sektion kaksosten kohdalla.

Tähän rahakysymykseen otan kantaa. On ihan arvovalinta tarjota yhteiskuntana kaiken maailman elämäntaparappioisille kaikki maailman hoidot lähes ilmaiseksi. Mutta naiset eivät saa valita synnytystapaansa eikä heidän toipumisestaan olla liiemmin kiinnostuneita vaan vaivainen synnyttänyt nainen saa maksaa paljon omasta pussista. Mutta joku läski-alkoholisti-diabeetikko-sydänsairas saa kyllä kaiken tuen ja hoidon mitä tarvitsee. Mutta on ne sektiot ja synnytysten hoito niin kallista lystiä...

Tämä kaikki on niin totta. Synnytyksessä syntyy uusi ihminen ja siihen ei saisi mennä yhtään rahaa kun vielä ottaa huomioon ettå nainenkin maksaa veroja ja saa sen perusteella edellyttåäkin jotain ja samalla syntyy uusi tulevaisuuden veronmaksaja sellainen jonka perään kaikki nyt huutaa. Mutta ei kun maksaa niin paljon.

Lisäksi en ymmärrä miten kokonaan räjähtäneen alapään kokoonkursiminen kolmen kirurgin voimin voi olla kannattavaa kun ottaa huomioon huonot lopputulokset ja sen kuinka paljon se maksaa, vähintään sen mitå sektio. Ja niiitå loppuiäksi pilalle menneitå alapältå riittåä.

Vierailija
27/27 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alatiesynnytyksessäkin leikataan usein väliliha auki eli lihaksia ja hermoja. Alatiesynnytys voi viedä ulosteen pidätyskyvyn loppuiäksi ja yleensä se tapahtuu ensimmäisessä synnytyksessä. Kohtu ja peräsuoli voi valahtaa tämän tästä ulos vaginasta tai peräsuoli peräaukosta. Näitå aiheuttaa alatiesynnytys. Alatiesynnytyksessä kuolee ja vammautuu lapsia, keisarileikkauksessa ei. Eli alatiesynnytys on vahingoiltaan loppupeleissä kalliimpi kun ottaa huomioon korjaavat ja avustamista hoitoa jne vaativat asiat.

Ja sektio nostaa riskiä saada veritulppa.

https://www.webmd.com/baby/news/20161004/c-section-raises-risk-of-blood…

Se verituppa jos menee keuhkoihin tai aivoihin niin avot kun olet elämäsi kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi